Miért erkölcsi kötelességünk befogadni 20 millió mohamedán embertársunkat azonnal?

2017/09/04. - írta: Modor Tibi

Természetesen csak irónia, és elég szomorú, hogy a német választásokon is már kampánytéma lett Magyarország :(( Magyarország, így szeretlek!

3719111121045226_pecs_dzsami_04.jpg

/Forrás: http://pecs.varosom.hu/

2017, Európai Unió.

De ha mégis érvelned kéne egy vérre menő vitában, akkor mink segítünk:

  • Mert a keresztes háborúkban is végigdúltuk az ősi kultúrákat, tehát megérdemeljük ezt, ami valójában nem büntetés, hanem jutalom
  • Mert Szent István intelmeiben is egyértelműen szerepel ez a parancsolat
  • Mert a kávé nagyon finom, és nekik köszönhetjük
  • Mert a gírosz is nagyon finom, nem beszélve a kuszkuszról, a cacikiről meg a dürümről
  • Mert évszázadokig a gyarmatokon kiexploitáltuk Őket
  • Mert 2017 van, és ez az alap
  • Mert háború elől menekülnek, itt meg azonnal biztonságban lesznek
  • Mert elöregszünk, másképp kihalunk és nem lesz nyugdíjunk
  • Mert a tatárok meg a kunok is milyen szépen beilleszkedtek, nem beszélve a KDNP-s jászokról
  • Mert #énismigránsvagyok
  • Mert ma 0rbán Magyarországának szüksége van a sok csillogó szemű, aranyos, vidám arábus gyermekre, ha már a mieink éheznek
  • Mert ki más állítaná elő az alapjövedelmet, ha nem a robotok és az arabok
  • Mert a morál fontosabb, mint a saját pénzünk, életünk, meg a gyerekeink élete
  • Mert túl sok a hajadon kishölgy
  • Mert Londonban is kiválóan működik a népek olvasztótégelye és a számtalan, egzotikus finomság
  • Mert felnőve megharagudnak és kiirthatnak minket, ha nem, s joggal!
  • Mert egy igazi keresztény önként felkínálja a picsáját meg úgy mindenét, hiszen Jézus is erre kért mindenkit
  • A Bibliában is benne van
  • Mert a Mészáros Lőrinc a világ leggazdagabb embere, és sokkal többet lop, az sokkal többet árt, tehát ártson ez is, csak kevesebbet
  • Az összes orvos elvándorolt, és a menekültek közt rengeteg a Steve Jobs
  • Mert igazából nincsenek is, mindig kétszázan vannak egy kétmilliós városban, s ez szinte semmi!
  • Mert megnyerik majd nekünk a választásokat nemsokára
  • Mert egyszer már bejött
  • Mert a szeretetnek és a szerelemnek nincs színe, ahogy a bűnnek és a terrorizmusnak sem. Együtt sikerülni fog!
  • Mert Nem Félünk
  • Mert ideje megismernünk a Valódi Iszlámot, ami a béke vallása
  • Mert felpörgetik a gazdaságot
  • A menekültek még mindig jobban bánnak a nőkkel, mint a Nagymagyar Hófehér férfiak
  • Mert nem zárkózhatunk be
  • Ha sérelmeket szenvednek el a magyar határon, könnyen lehet belőlük terrorista. És azért akkor 0rbán lesz a felelős, nem foghatja másra!
  • Mert nem tehetsz ellene úgyse semmit, a világ összekeveredik, ez a jövő - embrace it!
  • Mert a kelet-európaiak viszont tényleg köcsögök, és menjenek inkább haza
  • Ők épphogy a terror elől menekülnek, látod?
  • Mert ha nem, akkor hazaküldik a Londonban mosogató legképzettebb magyarokat
  • Mert egyedi esetekből nem szabad általánosítani soha!
  • Mert mi is erőszakkal vettük el a Kárpát-medencét a proto-szlovákoktól
  • Mert a fehér, európai férfiak elpuhultak, és csak így lehet orvosolni a helyzetet
  • Mert a magyarokat is befogadták '56-ban
  • Mert a Pápa is ezt mondja, és jó keresztényként kötelességünk követni ősi vallásunk elsőszámű vezetőjét
  • Mert nem lesz még egy Horn Gyula, aki átvágja a vasfüggönyt
  • Mert a kerítés nem megoldás (nem fogja megállítani őket, de amúgyis lebontja majd a 2018-ban győztes MSZP)
  • Mert 0rbán nem akarja
  • Az a baj, hogy továbbmennek
  • Mert különben nem lesznek uniós források, amiből amúgy csak Mészáros Lőrincz gazdagszik
  • Végre lesznek igazi futballistáink
  • Ha csak egymás között házasodunk, akkor egy genetikai rémálom lesz az ország
  • Amúgy is éppen kiürül az ország
  • Ha bezárkózunk, csak Észak-Korea lesz belőlünk
  • Több ezer éves civilizációkról beszélünk
  • Már akkor is itt voltak, amikor mi nem (régészeti leletek disznócsontok nélkül)
  • Nélkülük még mindig kaviccsal fizetnénk egymásnak, ők mutatták meg a pénzt
  • Kossuthot is befogadták
  • Hiába ellenségeskedünk, a helyzet az, hogy a templomok üresek, a mecsetek tele vannak
  • Maghrebiánus zsoldosok nélkül Szent István kikapott volna a gecibe
  • Arab számok, meg maga a matematika
  • Nekik köszönhetjük a hastáncot is
  • Fürödni se tudnánk nélkülük, azt is ők mutatták meg, hogy kell (talán a földművelést is ők mutatták meg a szlovákoknak, mielőtt ők megmutatták volna nekünk)
  • Az arab országokban ismeretlen műfaj a filmkritika
  • Senki nem botránkozna meg többet Kovács Ákos kijelentésein
  • Az arab legalább világnyelv, magyarul senki nem beszél
  • Mert a bosnyák muszlimok is rengeteget harcoltak a magyar oldalon
  • Mert mi is turáni nép vagyunk, és Dr. Baráth Tibor szerint a tatárok is barátsággal jöttek, csak mi mindent elrontottunk
  • Mert máskülönben mit fognak rólunk gondolni Nyugaton?

 

Köszönöm: Kurtz, Piréz, E. B.

121 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalahari ernő 2017.09.04. 22:47:21

Kedves Tibi! Ennyi sületlenséget magadtól szedtél össze (áááá, nemhiszem),vagy segített valaki. Ezek legtöbbjét a korábbi, hasonló témájú blogok kommentelői módszeresen és tételesen cáfolták. Hol voltál eddig? Vagy csak saját blogodat olvasod? Történelmet egyébként tanultál? Biztosan. Csak nem értettél belőle semmit.
Holnap majd tételesen válaszolok (ha ki nem cenzúrázod),most megyek aludni.

nu pagagyí 2017.09.04. 23:09:42

Mohemedán, vagy nem, azokat lenne erkölcsi kötelességed segíteni, akiket elüldöztek a hazájukból és segítséget kérnek tőled, aki nem szűkölködsz. Felsorolásodból csupán az emberség hiányzik, pedig ez az egy elég is lett volna.

Sámuel Komlósi 2017.09.04. 23:14:13

Tibi! Ilyen baromságokat gondolni is bűn! nem volna szabad. Ne rombold tovább a magyar közgondolkodást! Ne fertőzz!
Én külföldön együtt jártam nyelviskolába 9 gazdasági bevándorlóval, de saját bevallásuk szerint nem akarnak majd dolgozni, mert a segélyekből ők jól élnek (igaz, h a mi adónkból) " a nagy többségük munkakerülő.
"Léhűtő hitványok, lelketlen szolgálók, haszonlesők, harcokban elbújtok (vagy mégse, ha sokan lennének-összefogva ellenünk), osztásnál tolongtok egymás előtt"

BiG74 Bodri 2017.09.04. 23:17:38

Jó lista! Csak nem tudom miről szól. Kérnék egy egybitest magyarázza el, legyen szíves!

NincstelenWalter 2017.09.04. 23:22:19

Es miert lettek menekultek? Par eve meg nem is hallottuk ezt a buvos szot. Bekeben es viszonylagos nyugalomban eltek a sajat hazajukban, naponta 5x Mekka fele leborulva, mig a demokracia izmos bajnoka nem destabilizalta, szitott anarchiat naluk es bombazta porra oket par eve. Nem menekulni kell, hanem bekeben elni a SAJAT hazajukban. Ja hogy, nem ez a cel...

2017.09.05. 00:12:47

@nu pagagyí: Ez mind szep es jo, de tegyuk hozza meg azt a matematikailag trivialisan elvarhato feltetelt, hogy ugyanakkor az, akin igy segitunk, ugyanugy segitene nekunk is forditott helyzetben. Az elmult evek targyi bizonyitekot szolgaltattak arra, hogy ez nem igy van, hanem helyette felrobbantananak minket. Ez a kulonbseg egy befogado es egy hodito magatartas kozott. Es nem. Nem. Nem. Egyetlen darab EUs polgar elete is tobbet er annal, mint hogy annak felaldozasaval megmentsunk 20 millio masikat. (Ezert en brusszeli vezetoket, es az eu vezetoit kozvetett emberolesert feljelentenem es eletfogytiglan bortonre elitlenem)

2017.09.05. 02:29:42

@nu pagagyí: erkölcsi kötelessége segíteni őket elsősorban a mohamedán tesóiknak lenne, de pont a dúsgazdag szaúdiak, katariak, omániak, kuvaitiak, bahreiniek nem fogadnak be egyetlen muzulmán menekültet se. Az irániak beengedtek afganisztáni síitákat, de nem adnak nekik jogokat, menekültstátuszt, segélyt, csak és kizárólag arra használják őket, hogy Szíriába küldjék őket harcolni, ágyútölteléknek a Hezbollah meg Aszad mellett harcolni.

A dúsgazdag muzulmán országok csak arra használják a pénzüket, hogy fegyvereket küldjenek oda, ahol muzulmánok ölik egymást.

Másodsorban a Nyugatnak lenne kötelessége segíteni a muzulmán migriket, hisz ők bombázták ki azokat az otthonaikból. USA, Kanada, UK, Franciaország, akik keverik a szart Afrikában meg a Közel-Keleten.

Kelet-Európának semmi köze ehhez a katyvaszhoz. Egy cseh, szlovák vagy lengyel teljes joggal mondhatja, hogy ő nem kér ebből a problémából.

moonlight777 2017.09.05. 02:31:16

A hajadon európai hölgyeknek egyedülálló EURÓPAI FEHÉR férfiakra van szükség, és nem egy félmajomszerzet barbár hordára.... (és ez esetben igenis jogos a rasszizmus, mert nagyon úgy fest, hogy a fehér embereket lassan ki akarják irtani.....)

moonlight777 2017.09.05. 02:34:26

@Mitya Ivanov:

Szerintem idehaza bőven elég azt látni, hogy nyugat európában úgy viselkednek mint az állatok, mint valami barbár vaddisznócsorda, ahol járnak, ott csak a pusztítás van (bár ez már lassan sértő az állatokra nézve).... hát kösz, de ebből egyet sem kérünk idehaza....

bkkzol 2017.09.05. 04:40:56

@nu pagagyí: Ki üzte el őket a hazájukból? Saját testvéreik lövik egymást azért, mert nem tudják eldönteni,hogy Mohamed sógora vagy a veje az "igaz hit" letéteményese.
A legkisebb szikrája sincs bennük, hogy integrálódjanak. Időnként már Európában is egymást késelik (ez a jobb eset). Tehát nem oldottuk meg a problémájukat hanem ide importáltuk.
A muszlim tudatzavarosság nem feloldható. Szeretnének úgy élni , mint a XXI. századi Európa, de olyan törvényekkel , mentalitással ami 1000 éves lemaradásban van.
Próbálkozzanak csak szépen a saját hazájukban!

blog pszichiáter 2017.09.05. 05:16:58

@zokogjatok: "A végére pont végeztem a kiveréssel, remek lista." - Remek téma lesz a Phd-mhez. Akarsz róla beszélni?

XXXXXL 2017.09.05. 05:20:27

Ez még viccnek is rossz.

nu pagagyí 2017.09.05. 06:21:01

@Colonel H. Stinkmeaner: Téged némileg megfertőzött a politika mocska. A szimpla és ostoba általánosítgatás csapdájába estél. Itt emberekről van szó, egyedi sorsokról. A menekültek nyilván undorító országokból jönnek, amit sajnos, saját önjelölt vezetőik tettek undorítóvá. Ez az oka, hogy gyerekkel a nyakában próbál biztonságos menedéket keresni az a szerencsétlen, akinek lerombolták az otthonát, vagy megölték a hozzátartozóit. Lehetnek köztük nemkívánatos személyek, de minden embert egyedileg kell vizsgálni. Egy olyan államnak, amelyik papíron demokrácia, csatlakozott minden emberjogi konvencióhoz, alkotmánya tiltja a faji és vallási alapú megkülönböztetést, tiszteli saját polgárait, kötelessége érdemben foglalkozni azokkal, akik menedéket kérnek, mert olyan országból kellett menekülniük, ahol szarnak az előbbi jogokra. Terroristát nyilván nem kell menedékben részesíteni, de ez már szakmai feladat.

röf 2017.09.05. 06:23:56

Ezt olvasd föl a Sas-kabaréban.....

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.05. 06:25:45

@nu pagagyí:

Így igaz, Jézus egyik parahcsolata: segítsd azokat, akik 10 határon örjöngve, allahakbározva, követ dobálva átmennek, keresve azt a helyet, ahol a lehető legmagasabb szociális segélyt lehet kapni.

Nietzsche__ 2017.09.05. 06:54:28

Nagyon poénos. Lehetne amúgy irni egy másik hasonlóan poénos kis szösszenetet arról is, hogy miért is olyan kurvajó szembe menni a világgal migráns ügyben. Azon is jót nevetnénk.

2017.09.05. 07:01:40

@nu pagagyí: "undorító országokból jönnek, amit sajnos, saját önjelölt vezetőik tettek undorítóvá"

Nem, a muzulmán országokat csak az tette mocskossá, hogy muzulmánok lakják őket. Egyetlen felelős Mohamed, aki lefektette a "tökéletes" társadalom alapjait, a saria jogot. Akármilyen rendszer vanbegy muzulmán országban (szocialista pánarabista szaddamista Irak vagy vahabita szaúdi monarchia vagy unortodox féldemokrácia, mint a törököknél vagy ópiumtermelő anarchia, mint Afganisztánban vagy iráni sah által vaskézzel szervezett modernizáció), ha bármi probléma van, akkor a mohamedán társadalom alapjaihoz térnek vissza, azaz saria jog, lefejezés stb. Ez a Korán-saria-hadisz rendszer olyan nekik, mint a szőranya, ehhez térnek vissza végső kérdések megválaszolásakor, pláne ha gyökerüket vesztik nyugatra költözve, ezért van az, hogy sose az első muszlim bevándorló generáció a legradikálisabb, hanem a második, harmadik generációk.
A nagy előítéletmentesség és terroristák kiszűrése olyan jól összejött nyugaton, hogy a svédek, belgák, britek, németek, franciák továbbra is fizetik a segélyeket azoknak a muzulmánoknak, akik elmentek harcolni az ISIS oldalán, így gyakorlatilag a nyugati adófizetők pénzén dzsihádoznak ezek az emberek.

A muzulmán "kultúra" inkompatibilis a nyugati értékrenddel.

2017.09.05. 07:07:50

@nu pagagyí:

"Téged némileg megfertőzött a politika mocska." - nem, a világot fertőzte meg Mohamed egy politikai ideológiával, amit vallási köntösbe csomagolt, ezzel érinthetetlenné téve a felvilágosodás utáni nyugati világban, hisz itt annyira nagy a vallásszabadság, hogy akár azt is hirdetheti egy vallás, hogy a nemhívőket ki kell irtani, a világot meg kell hódítani, tilos a szabad véleménynyilvánítás, a nők szava feleannyit ér, mint a férfiaké, a zs!dók pedig állatok, akikre le kell sújtani. Ezek nem egy szélsőséges iszlám tételei, ezekben minden muszlim hisz, ez mind a vallásuk alapja. Ha ilyen programmal indulna egy politikai párt ma, azt betiltanák. De ha egy 1400 éves vallásnak álcázott politikai ideológia hirdeti ezt, az rendben van. Olyan vallásszabadság van nyugaton, ami elképzelhetetlen egy muzulmán országban. A nagyon elfogadó liberális nyugatnak pont a kirekesztő iszlámot nem kellene elfogadnia, beengednie, mert a köztük lévő ellentét feloldhatatlan.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.09.05. 07:51:36

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: 500.000.000 kommented van a blog.hu-n, ennek szerintem 90%-a vegytiszta trollkodás, azt állítják rólad, hogy megfenyegettél egy bloggert a családjának a kiírtásával, valószínűleg te vagy a blog.hu leggyűlöltebb kommentelejője,

de hazudnék, ha nem vallanám be, hogy ezen a kommenteden könnyesre röhögtem magam. Nagyon pontos. talált, süllyedt.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.09.05. 07:56:49

@zord íjász: kommentelejője, =kommentelője. Röhögés közben nem szabad gépelni, ez az élet legnagyobb tanulsága.

midnightcoder2 2017.09.05. 07:56:51

@nu pagagyí: "Mohemedán, vagy nem, azokat lenne erkölcsi kötelességed segíteni, akiket elüldöztek a hazájukból és segítséget kérnek tőled"

A probléma ezzel az, hogy ezeket nem valami külsős ellenség üldözte el, ezek egymást irtják, illetve az ottani nem muzulmánokat. És ha elegen lesznek, akkor az itteni nem muzulmánokat fogják irtani. Pontosan úgy, ahogy pár száz éve a keresztények irtották a nem keresztény indiánokat. Csak közben nálunk eltelt a pár száz év, volt reneszánsz, humanizmus, polgárosodás, francia forradalom, stb. Ott meg nem, ők pontosan ott tartanak, mint a keresztes háborúk idején. Ennek okát balliberós oldalról a gyarmatosítással próbálják magyarázni, de az ok szerintem sokkal inkább a két vallás közötti különbség: a kereszténység nem igazán foglalkozik a világi hatalommal: adjátok meg Rómának ami Rómáé, és Istennek ami Istené. Ami azt is jelenti, hogy a kereszténység nyitva hagyja a társadalmi átalakulás lehetőségét. Az iszlám viszont a maga Sariájával nem ilyen.
Ezért nem fognak soha az iszlamisták civilizálódni, és ezért nem fognak integrálódni sem. És nem fognak addig megállni, amíg mindenki nem az ő hitüket követi. Na, ezért nincs keresnivalójuk Európában. A Közel-Kelet és Afrika is elég nagy hely ahhoz, hogy elférjenek rajta.

Az igazi probléma azonban a népességrobbanás, ami mind a Közel-Keletet, mind Afrikát érinti. 2040-re csak az afrikaiak meg fogják duplázni a jelen létszámukat. A közel-keletiek dettó. És hová fog menni a felesleg ha teheti ?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.09.05. 08:43:28

@zord íjász: "valószínűleg te vagy a blog.hu leggyűlöltebb kommentelejője, " - na ebben teljesen egyetértünk. Annyi az eltérés, hogy a valószínűleg inkább biztos.

nu pagagyí 2017.09.05. 08:48:33

@midnightcoder2:
"Az igazi probléma azonban a népességrobbanás, ami mind a Közel-Keletet, mind Afrikát érinti. 2040-re csak az afrikaiak meg fogják duplázni a jelen létszámukat. A közel-keletiek dettó. És hová fog menni a felesleg ha teheti ?"

A szokásos melléduma, a hiányzó lelkiismeret megnyugtatásának szimulálására..

A menekülteket ne keverd össze a gazdasági bevándorlókkal. Utóbbiakat nem erkölcsi kötelesség befogadni, közülük nyugodtan válogathatunk gazdasági megfontolások alapján.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.05. 08:51:47

@zord íjász:

Még sose trollkodtam. Néha viccelődöm.

Az általam elkövetett virtuális erőszak ritkaság, s kb, századannyi, mint amit ellenem elkövettek.

Dicsőség ostoba emberek által gyűlöltnek lenni.

Medgar 2017.09.05. 08:54:48

Modoros Tibi for elnök!

Ennyi kommenterről oldalfüggetlenül egyetlen poszttal bebizonytani, hogy totálisan elmebetegek és az alapfokú gondolkodás sem megy nekik az már varázslat Tibi!

nu pagagyí 2017.09.05. 09:02:07

@Colonel H. Stinkmeaner: Ha már felvilágosodás. Következetesen szét kell választani a vallást az államtól. Ezzel megakadályozható, hogy az államba beépült vallási fanatikusok terjesszék a gyűlöletet.

A Semjén, Orbán és a Balogh páter félék csak mérgezik az emberek lelkét.
Ha még nem tűnt volna fel, Magyarországot pont olyanná teszik, amit olyan ékesszólóan leírtál és gondolom, elítélsz: "a nemhívőket ki kell irtani, a világot meg kell hódítani, tilos a szabad véleménynyilvánítás, a nők szava feleannyit ér, mint a férfiaké, a zs!dók pedig állatok, akikre le kell sújtani". Na, pont itt tart a mi kis provinciális országocskánkban, a teljhatalomra törekvő, ostoba vagy és/vagy gonosz politikusaink által ránk löttyintett gyűlöletkampány és te mint birkapolgár, tele torokból visszhangzod az emberalatti baromságokat, nehogy kitaszítson a nyáj.

Ravasz Figyelmeztetés 2017.09.05. 09:09:00

@Colonel H. Stinkmeaner: Még szerencse, hogy a Szaudiak hajlandók legalább a amecsetépítést finanszírozni Németországban.

Tökönrúgott Feleségek 2017.09.05. 09:10:52

@Medgar: én is ezen gondolkodtam, amíg olvastam a hozzászólásokat :)

2017.09.05. 09:17:09

@nu pagagyí: abban egyetértünk, hogy a keresztények is visszavehetnének az arcukból meg a politikába se kellene belekeverni a vallást, de a keresztény nem akar kiirtani senkit, a zs!dókkal meg pont nagyon is összeborult Orbán, Netanyahuval nagyon szépen megértik egymást.
Azért mert van egy kis csoport kereszténydemokrata barom a politikában, nem kellene melléjük még egy millió dzsihádistát is behívni Európába. Ha pereg a vakolat a házadon, akkor nem az a megoldás, hogy felgyújtod az egészet.

Conchobar 2017.09.05. 09:21:03

@nu pagagyí: "A menekülteket ne keverd össze a gazdasági bevándorlókkal." - Még mindig van, aki négerekkel és arabokkal kapcsolatban menekülteket emleget. Még mindig van olyan, aki nem akarja tudomásul venni, hogy aki átlépi Törökország nyugati határát az a személy már nem minősülhet menekültnek, csak szerencsevadász bevándorlónak

chrisred 2017.09.05. 09:22:24

@bkkzol: Ez a "tudatzavarosság" néhány kisebb foltot kivéve egész Ázsiáról elmondható, Oroszországtól egészen a Fülöp-szigetekig.

chrisred 2017.09.05. 09:24:51

@Conchobar: Menekültnek az minősül, akinek a származási országával kapcsolatos helyzete megfelel a menekültügyi egyezmény meghatározásának. Nincs jelentősége, hogy hol tartózkodik.

2017.09.05. 09:28:10

@midnightcoder2: @nu pagagyí: "azokat lenne erkölcsi kötelességed segíteni"

At erkölcsi kötelességet sokan dobálják össze-vissza, jól hangzik, de sajnos az emberek nagy része nem tudja mi az.
Tisztázzuk: az erkölcsi kötelesség viszonossági alapon működik. Azokat segítjük, akik hasonló értékrendet vallanak, tehát ők maguk is segítenének nekünk, ha tehetnék és mi rászorulnánk.
A mohamedánok még egymást se segítik, lásd a rohingják kálváriáját, akiket myanmari buddhisták akarnak kiirtani, egy muzulmán ország se fogadta be (Indonézia, Malajzia, Banglades se).
Az meg a Korán alapján világos, hogy a hitetleneknek nem hogy segítséget nem adnának a mohamedánok, de különadó, lefejezés, rabszolgasors vár rájuk.
Nincs erkölcsi kötelessége senkinek segíteni egy olyan emberen, aki abban hisz, hogy a másik alsóbbrendű, ellenség, pokolfajzat, kivégzendő hitetlen.

MEDVE1978 2017.09.05. 09:48:30

A baj nem az, hogy muszlimok. Tök mindegy. Lehetnének hinduk vagy buddhisták is.
A fő probléma az eltérő kulturális környezet és adottságok. No meg az, hogy az iszlámnak jelenleg vannak olyan irányzatai, amelyek kiemelten erőszakosak és a "kétségbeesett és kiszolgáltatott" emberek, ezeket követik. A kereszténységnek is volt ilyene, csak azóta a keresztény társadalmak döntő többsége szekuláris lett, volt reformáció is. A szekuláris államok pedig elutasítják és visszafogják azokat az irányzatokat, amelyek beleugatnak állami hatáskörbe.

Visszatérve az előzőre, tök mindegy, hogy muzulmánok. Ha keresztények lennének, akkor is csak annyival járnánk jobban, hogy nem robbantgatnának, meg késelnének, cserébe megnőne közöttük a többi bűnözési forma, egyszerűen a szociális állapotból kifolyólag - hasonlóan, mint mondjuk a latinok vagy a négerek döntő részének magasabb bűnözési százaléka az USA-ban.

A fő problémát egyszerre jelenti a származási területek túlnépesedése (Afrika, Közel-Kelet) és a klímakatasztrófa.
A népességnövekedést a jelenlegi technológiai fejlettség mellett nem tudja lekövetni a gazdasági növekedés és egyre többen kényszerülnek nyomorgásra.

Emellett visszafogásra kerültek a korábbi évezredek szabályozói: éhínségek, háborúk, járványok. Morálisan a nyugat helyesen jár el, amikor élelmiszersegélyt szállít Afrikába, ingyen ezreket oltat be himlő ellen, békefenntartókat küld egyes térségekbe, mégis észre kell venni, hogy ugyanez erősíti a túlnépesedést.

Ezt a problémát fel lehet komplexen fogni, azonban erkölcsileg képviselhető megoldása jelenleg nincsen, ezért tartunk ott ahol.

szvsz 2017.09.05. 09:51:14

Szeretném szóvá tenni, hogy a felsorolásból hiányoltam a maga nemében egyszerű ám frappáns "pina" tételt.

nemecsekerno_007 2017.09.05. 09:52:24

Erkölcsi kötelesség? Muhahahaha :)

- Kezdhetnék az irgalmas szamaritánus életmódot mondjuk azok az országok, akik a legtöbbet keresték a fegyverek eladásán az adott konfliktuszónákban.
USA, Oroszország, Nagy-Britania, Franciaország....

2017.09.05. 09:56:29

A bevándorló és a terrorista között érdekellentét van. A bevándorló hódító csöndben akarja teleszülni és így elfoglalni a kiszemelt országot, jelen esetben az Uniót. Ezzel riogat rengeteg ember. A terrorista robbantgat, ezzel felhívja a figyelmet a bevándorlás problémájára, ösztökéli az embereket, ezáltal a kormányokat, hogy tegyenek lépéseket a bevándorlás ellen. Ha lett volna robbantás, késelés, teherautós akció az elmúlt években, akkor az európai polgárok nagy része magasról tenne arra, hogy hány menekült jön. Csak akkor kapnának a fejükhöz, amikor már késő. A merénylet nagyon rosszul jön a régebbi bevándorlóknak is, mert felhívja rájuk a figyelmet és céljukra.

Mivel ellenségünk ellensége a barátunk, ezért a terroristák a barátaink. Minél több merénylet lesz, annál hamarabb tesz lépéseket az Unió a bevándorlás ellen. A halottak pedig a háború civil áldozatai, akik egy magasabb cél érdekében haltak meg.

tlac 2017.09.05. 09:57:15

"tök mindegy, hogy muzulmánok. Ha keresztények lennének, akkor is csak annyival járnánk jobban, hogy nem robbantgatnának, meg késelnének, cserébe megnőne közöttük a többi bűnözési forma"

Ez sem kevés a jobban járásból, tehát mégsem tök mindegy.. ;)

CheTamás · http://rascasse-f1.blog.hu 2017.09.05. 09:58:07

Imám (érted a szóviccet!) meghallgatásra talált. Ez bizony címlapos.

chrisred 2017.09.05. 09:58:54

@karandash: Ez messzemenően nem igaz. Annak a megsegítését érezzük erkölcsi kötelességnek, akit a SAJÁT erkölcsi mércénk szerint segíteni kell. Az ő erkölcsi mércéje ebből a szempontból nem oszt, nem szoroz.

blasiusii 2017.09.05. 10:09:39

nagyon éles meglátások, micsoda sziporkázó kritika, mennyi magas értékű munkaóra.... ez a hányás index főoldal? inkább olvasnám ovisok beszámolóit az aznapi tízórairól

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.05. 10:16:16

Ez az egész cirkusz csak azért van, mert Putyin feldúlta az otthonukat, és félrevezette a médiájával őket, hogy ott háború van.

Amerika megvédte ugyan őket, és az olaj meg gáz üzletágak irányításától - a diktátoraik kiirtása után - megkímélte őket, szóval mindent megtett a Soros-Clinton klán a jó létükért.

Arról már ők nem tehetnek hogy orosz ügynökök szélsőséges iszlamistákat ejtőernyőzettek a jólét közepébe, hogy menekülésre kényszerítség a lakosságot.

De olyan menekülésre, hogy ha nem mennek egész Skandináviáig, akkor vége a világnak.

midnight coder 2017.09.05. 10:25:32

@roli101: Azzal az erővel ahogy a terrorista megöl 10 embert, 1000 embert is simán megölhetne. Nem véletlenül öl csak tízet.

Conchobar 2017.09.05. 10:40:53

@chrisred: "Nincs jelentősége, hogy hol tartózkodik." - De. Ami meg az egyezményeket illeti, ezeknek az a sorsa, hogy időnként változtatnak rajta. Úgyhogy kár rá hivatkozni, mint valami metgfellebbezhetetlen, örök, erkölcsi szabályra

moonlight777 2017.09.05. 10:43:55

@MEDVE1978:

Ha európa és a fejlett világ, nem vállal fel olyan drasztikus és kemény megoldásolat az afriaki népszaporulat ellen, ami a pc szerint

moonlight777 2017.09.05. 10:49:06

@MEDVE1978:

....ami a pc szerint nem humánus megoldások, az nettó öngyilkossága a fejlett világnak.

petipeti 2017.09.05. 10:52:49

Mi jöttünk ide hamarabb. Elfoglaltuk ezt a földet, a miénk. Menjenek máshova.

chrisred 2017.09.05. 10:54:18

@Conchobar: A nemzetközi egyezményeknek semmi közük sincs az erkölcsi szabályokhoz. Az erkölcsi normákat emberi közösségek állítják fel, a nemzetközi jognak viszont az államok az alanyai.

chrisred 2017.09.05. 10:56:28

@Conchobar: Az egyezmények olyanok, mint bármilyen szabályozás. Lehet rajta változtatni, de amíg ez nem történik meg, az aktuális változat a kötelező.

HaD 2017.09.05. 10:57:08

Pillanatnyilag Európa abból él(degél) hogy a német gazdaságnak sikerült rátelepednie a Kelet-Európa-i piacra elsősorban azzal hogy az autóiparát igen jelentősen megtámogatta. Egyrészt az olcsó szoci munkaerővel(a bérszínvonal leszorításával megbízott kormányok pénzelése egyszerű gyarmatosító technika) másrészt azzal hogy az enyhén megemelt életszínvonalra rárepültek a használt autó biznisszel illetve a szoci autóipart hazavágatták a kollaboráns fasza kis vezetőkkel(akiket a nép tapsikolva ünnepel:))mint pl. Magyarországon a teljes feldolgozó ipart....ja és a szar EU-s teljesítmény az euró árfolyamának "terítő" hatásával alulárazza a "német márkát" mellyel aztán villoghat az autó exportőrök zsenijeként az ajudi/medzsó/bjemvé....Ebben a helyzetben tapicskál ma mindeniki boldogan de meddig??? Mi Európa(felőlem akár a németeké is lehet) kitörési pontja??? Kézenfekvő lenne Afrika újra gyarmatosítása...melyben a kínai gecik már ott vannak erősen:( pedig nekik jóval messzebb van. A gyarmatosító technika pedig Európa számára ne legyen már kihívás:)... Kicsit eladni hogy segítjük helyben a kormányokat a gazdaságot(főleg ott ahol van ásvány/alacsony hatékonysággal megművelt föld/qrva olcsó munkaerő(Kínában sem mindenki háztartási gépszerelőnek született:))...a migráncsokból pedig( a gyerekek meg az asszonykák itt tartása mellett) gyarmati hadsereget felszerelni nyilván európai közép és felső vezetőkkel...Ja és sok sok vitéz magyar fekete pólós faszagyereket kibaszni tizedesnek meg őrmesternek közéjük:) ott megvédhetik a haza becsületét de főleg érdekeit((vagy a németekét mint ahogy ez már csak lenni szokott:):))

citrix 2017.09.05. 10:59:02

A 20 millió mohamedán menjen Oroszországba, Mongóliába. Mindkettő hatalmas ország korlátlan lehetőségekkel és területtel, egyikben se dúl háború. Ráadásul mindkét ország olyan alacsony népsűrűségű hogy fel se tűnik +20m mohamedán.

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2017.09.05. 11:02:39

már tegnap elolvastam, most csak az index címlap miatti kommentáradatért jöttem. :DDDDDDDD

tibiformészáros

dez01 2017.09.05. 11:02:47

Szerintem jól megvilágítja a poszt hogy milyen bonyolult, már már abszurd helyzet van a világ ezen részén manapság is:(

chrisred 2017.09.05. 11:06:25

@citrix: Az oroszoknál pont az lenne a gond, ha befogadnának 20 milliót közülük, hogy a világ legnagyobb területű országában minden harmadik lakos muszlim lenne.

Conchobar 2017.09.05. 11:11:37

@midnight coder: "Nem véletlenül öl csak tízet." - Nem tudni, hogy mire akartál kilyukadni. Egyébként, valóban nem véletlenül öltek eddig 'csak tízet' a terroristák. A többieknek ugyanis sikerült elmenekülniük (a kamionok elől). Ölnének ők többet is, hiszen épp azért ültek kamionba, mert avval lehet leghatékonyabban nagyszámú embert gyilkolni

2017.09.05. 11:13:25

@chrisred: szerinted akkor mindenkinek minden kívánságát teljesíteni kell, hisz erkölcsi kötelességünk mások segítése.
Mondjuk valaki segélyen él egész életében, nem kell vizsgálni, hogy ez mennyire az ő hibája, milyen a reciprocitás, ő segített-e, segítene-e a társadalomnak, amitől segítséget vár. Ha az ő értékrendje teljesen eltér a róla gondoskodó társadalomtól, azt nyíltan leszarja, sőt ellenséges vele, akkor is jár neki a segítség, nekünk ez erkölcsi kötelességünk.

Egy muzulmán abban hisz, hogy a Nyugati társadalom romlott, erkölcstelen, mert nem Allah törvényei szerint él, nem muszlim. Ezt gondolja minden nyugatra települt muszlim. Hollandiában, Belgiumban, erről videók vannak riportokkal a youtubeon.

Ha a Közel-Kelet levetkőzné az iszlámot, szellemileg a 7. századból megérkeznének a 21. századba, akkor lehetne gondolkodni azon, hogy hogy segítsünk rajtuk. De azt gyanítom, hogy akkor pont nem is lenne már szükségük az európaiak segítségére, hisz nyugati gondolkodással, demokráciával, korrupció felszámolásával, az olajvagyonnal való felelős gazdálkodással, kritikus gondolkodással felvértezve nem egymást irtanák és nem szülnének 5-6 gyereket, csak kettőt.
Amíg kollektíve nem vetkőzik le a nyugattal végletekig ellenséges vallásukat, addig nem lehet rajtuk segíteni. Lásd mi történt a Belgiumban, Svédországban, Németországban. Hosszú ideje ott élő muzulmánok, akiknek lett volna alkalma beilleszkedni ott, amint lehetőségük adódott, mentek harcolni az ISIS mellett, közben felvették a nyugati kormányok által nekik kiutalt segélyeket bankkártyával.
Nem nyugatiakká akarnak válni, hanem nyugati segélyeken jólétben élő muszlimokká. A honfoglaló magyarok is meg lettek regulázva, miután végigdúlták Európát, felvették a korabeli európai szokásokat, értékrendet, különben lenyomták volna őket a német fejedelemségek. Minden jövevénynek alkalmazkodnia kell.

konrada 2017.09.05. 11:19:21

@nu pagagyí:
Mi történik egy olyan országban, mely az erőforrásait meghaladva túlszaporodik?
Egyre több lesz az olyan nincstelen, akinek nem jut se felmenői után örökség, sem munka, se elegendő étel.

...ha elég nyitott a világ körülöttük, úgy új honfoglalni indulnak, hogy ott jussanak hozzá azokhoz a javakhoz, élethez, melyre otthon nincs esélyük.

...de ha erősek a szomszédai, úgy a nincstelenek a javak újraelosztásával próbálkoznak az adott terülen belül. ...amit persze nem akarnak odaadni azok, akik tulajdonosai azoknak.

Ebből meg mi következik?
Bingó!: A gazdasági menekültekből háborús menekültek lesznek, de a cél és az ok marad: hozzájutni azokhoz a javakhoz, melyekhez a túlnépesedés, és az erőforrások kimerítése miatt nem tudnak.
...s a legszomorúbb: ha megkülönbözteted a világ másik végéről jövő gazdasági célú bevándorlást a hasonlóan messzíről érkező háborús menedékkérőktől, azzal nem csökkented a bevándorolni akarók létszámát, csak gyorsítod a robbanást az küldő országokban, ahol az még a meglévő csekély forrásokat is rombolja, így méginkább növeled a nyomást...

Jobb ebből inkább kimaradni...

2017.09.05. 11:20:46

@citrix: Oroszországban rengeteg a muzulmán, de ők helyi kisebb népek fiai. Üzbég, kazah, tatár, csecsen, kirgiz, azeri stb. Ők jóval gyorsabban szaporodnak, mint az ortodox oroszok, utóbbiak fogynak erősen és korán halnak. Oroszországban azonban nincs liberalizmus, Putyin vasmarokkal fogja a muszlimokat és például a hadsereg is felszívja a sok fiatal muszlim férfit, akik így nem kevernek bajt. Persze van sok orosz muszlim férfi, aki elment az ISIS mellett harcolni, őket is irtja az orosz légierő Szíriában. De például a csecsenek többsége már orosz oldalon van ma.
Az etnikai és népességmozgalmi arányok persze nem az europid oroszoknak kedveznek ott se.

Conchobar 2017.09.05. 11:23:05

@chrisred: " az aktuális változat a kötelező" - Ha magad is időszakos jellegűnek, azaz komolytalannak tekinted ezeket az egyezményeket (amelyek elfogadásáról soha sehol nem tartottak népszavazást), akkor érthetetlen, hogy minek rángattad ide

chrisred 2017.09.05. 11:27:15

@karandash: Egyáltalán nem gondolom úgy, hogy erkölcsi kötelességünk minden rászorulón segíteni. Nem tudom, miből következtettél erre.

chrisred 2017.09.05. 11:30:32

@Conchobar: 1. Aminél fennáll a lehetőség, hogy a változhat a jövőben, még nem törvényszerűen időszakos jellegű.
2. Ami időszakos, még korántsem biztos, hogy komolytalan.

chrisred 2017.09.05. 11:33:06

@Conchobar: Államok egymással szembeni kötelezettségeiről nem szokás népszavazást tartani, az alaptörvény egyenesen a lehetőségét is kizárja.

jookovacs 2017.09.05. 11:53:06

@Mitya Ivanov:
"Mopndjuk a 3. lányuk már elmúlt 12, ő már hidzsábot hord, de hát önszántából teszi"

Korábban önszántából nem akart hidzsábot hordani, de akkor "önszántóból" lefejelte az ajtófélfát. Azóta már önszántóbáól akar.

erkölcsi hulla 2017.09.05. 11:54:41

'embertársunkat'

Milyen vicces.

zokogjatok 2017.09.05. 11:58:29

@midnightcoder2: "Pontosan úgy, ahogy pár száz éve a keresztények irtották a nem keresztény indiánokat. Csak közben nálunk eltelt a pár száz év, volt reneszánsz,"

Egyrészt az indiánoknak azért annyira nem kellett segíteni, irtották azok magukat meg egymást is rendesen, másrészt a reneszánsz kb. egyidős Amerika felfedezésével.

cselaxi 2017.09.05. 12:07:12

Mi magyarok, itt a Kárpát-medencében őslakosok vagyunk?

zokogjatok 2017.09.05. 12:37:47

@cselaxi: Nem, bejöttünk, és agyonvertünk mindenkit a környéken. Az egyértelmű logikai következtetés: nem szabad beengedni senkit. Örülök hogy segíthettem.

Mitya Ivanov 2017.09.05. 12:46:01

@Advanced Flight: semmi irónia, ezzel azt akartam mondani, hogy nekünk is kell hozzájuk alkalmazkodni. Ez kölcsönös.
Ők a 12 éves gyereklányokat adják férjhez, de pl ne erőszakolják meg, azaz szex csak akkor legyen, ha beleegyezik. Cserébe mi nem állítunk karácsonyfát, de azért otthon a négy fal között lehet ajándékozni. Win-win

segar 2017.09.05. 14:10:18

Háthhh, akkor Európában csak nem állt meg a történelem. Pedig Fukuyama milyen szépet álmodott.
___
Apropó: az Eiffel-torony jó lesz minaretnek...?

Anyád a baráthal 2017.09.05. 16:17:52

@Mitya Ivanov: Nagyon okos...
Nem állítunk karácsonyfát, de ő épít minaretet.
Nem teszünk ki keresztet, de ő nyíltan viseli a vallási jelképeit, és hangosan hírdeti is hitét.
Mi nem adunk a menzán disznó húst, hogy ne sértsük meg őket, de eltűrünk minden sértést tőlük. Sőt, ezeket elhallgatjuk és elhallgattatjuk, mert mi annyira toleránsak vagyunk, hogy magunkat sem vagyunk képesek megvédeni.

Én nem kérek ebből. Inkább vállalom, hogy rasszista, idegengyűlölő stb. vagyok.

Ja, és a pirézeket is utálom.
Ezzel kapcsolatban egyébként szerintem pont az volt a helyes válasz, hogy nem kértek a pirézekből. Ha nem tudták kiféle-miféle, akkor jobb, ha távol van, abból nincs baj. Nyugat-Európa bizonyítja ennek a megközelítésnek a helyességét.

$pi$ 2017.09.05. 16:36:42

@Mitya Ivanov: "Ők a 12 éves gyereklányokat adják férjhez, de pl ne erőszakolják meg, azaz szex csak akkor legyen, ha beleegyezik."

Magyarországon a beleegyezési korhatár 14 év. Egy 12 éves gyermek nem képes nemet mondani, ezért a "beleegyezett" kifogás nem működik. Ha 12 évesekkel akarsz nemi kapcsolatot létesíteni, akkor ne az arabokat engedd be, te menj hozzájuk!

hu.wikipedia.org/wiki/Beleegyez%C3%A9si_korhat%C3%A1r

$pi$ 2017.09.05. 16:44:02

@chrisred: "Államok egymással szembeni kötelezettségeiről nem szokás népszavazást tartani, "

Mielőtt vállalják szoktak ilyen népszavazást tartani, utána nem szokás.

2017.09.05. 17:00:20

@Mitya Ivanov: azt ugye tudod, hogy az iszlám az nem egy ilyen win-win, egyezkedős, élni-és-élni-hagyni jellegű ideológia!?
Átmeneti béke lehet, mert a taqqiyah is ezt írja elő, ennek célja a muszlimok részéről azonban csak erőgyűjtés, szaporodás, felkészülés a következő, végső csapásra.

2017.09.05. 17:03:40

@cselaxi: nem, a magyarok hódítók voltak. Fegyverrel elfoglalták és megvédték a Kárpát-medencét, az avar és pannonszláv őslakosság önvédelemhez való jogát akkor se vonta senki kétségbe.

A muszlimok ha fegyverrel jönnek, akkor az egy tiszta dolog. De sunyin, belső gyengeséget, európai idiotizmzst kihasználva

2017.09.05. 17:05:59

@karandash: az európai belső ellenség segïti a muszlim benyomulást, a svédek, franciák, olaszok, németek. Az rendben is van, ha a saját országaikat akarják muszlimokkal elárasztani, de a lengyel, cseh, magyar, szlovák ember ezt a saját hazájával nem akarja.

zokogjatok 2017.09.05. 22:27:42

@karandash: @$pi$: @Anyád a baráthal:

Megkockáztatom, hogy ironizál a pajtás.

BiG74 Bodri 2017.09.05. 23:02:57

@karandash:
Logikailag nincs rendben, mert egy az iszlám által befolyásolt Franciaország, Németország mellett tök mindegy lesz, hogy nálunk nincs egy sem, és hogy mekkora a kerítés. Bár szerintem itt nem az iszlám a kulcsszó.

2017.09.06. 04:54:59

@BiG74 Bodri: arra sajnos kevés ráhatása van a magyaroknak, hogy a franciák, németek mit műveknek a saját országukkal. Igen, az Magyarországnak is ártani fog, ha eliszlamizálódik a Nyugat, de a magyar kormány jelenleg annyit tehet, hogy Magyarországot védi a beözönléstől.

Mitya Ivanov 2017.09.06. 08:52:50

@$pi$:

ليس
Arabul ez a "nem". Egy 12 éves is ki tudja mondani, ha van nyelve

cselaxi 2017.09.06. 09:20:12

@Mitya Ivanov: Nem, nem segítettél. Amúgy semmi Szent Istváni fostorgás, ez dicséretes.

BiG74 Bodri 2017.09.06. 18:16:40

@Mitya Ivanov:
Te még nem láttál 12 évest, és keveset tudsz az emberi aljasságról, mely nagyon jólmegél minden babonás, szaros hitvilágra épített társadalomban.

harold of the rocks 2017.09.06. 18:28:18

Nagyon megy itt a szájtépés, de még a címen se gondolkoztok el. Nem gyanús eleve?

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2017.09.10. 19:00:19

Jól megkavartad az állóvizet Tiborom! Riszpekt bro! Lol. Vágom a humort haver. Na cső!

Senior Lópici Gáspár 2017.09.24. 14:10:35

Sajnos azt kell látnunk, hogy az EU-tagok java részének vezetése nem meri kimondani a tényt. Iszlám invázió zajlik.
Slussz.
Egyezkedni(!) kívánnak a betelepülőkkel, akik viszont csak a saját érdekeiket kiszolgáló helyzeteket fogadják el.
A probléma - észrevenni nem akart - oka az, hogy az iszlám szerint egy "hitetlennel" kötött szerződés semmire nem kötelezi az igathitű muzulmánt.
Hiába beszélsz te meg bármit egy muszlimmal, hiába írod le, hiába próbálod érvényesíteni az abban foglaltakat - egy iszlám bíróságon esélyed nincs az "igazhitűvel" szemben.
Ugyanígy basszák majd át Európa összes vezetőjét. Aztán fog majd fegyvert a sok német és francia, meg a spanyolok és olaszok is - mert látják, hogy mibe keényszerítették bele őket.
Németországból egyre többen jönnek haza a magyarok, mert tarthatatlan már a helyzet az utcákon. Este nem tudsz biztonságosan közlekedni ha nő vagy, mert hamar megfarkalnak a kiéhezett férfiak.
Csakhogy ezeket a híreket nem szabad a médiában közzétenni, mert "hangulatot" keltenek. Ja.... a szegény menekülő férfiak.
Azt tudjátok ugye, hogy az egyébként két éve, undorító módon felrúgott apuka aki a kisfiával lógott be a magyar határon - a feleségét és a lányait hátrahagyta a "háborús övezetben"?
Most Spanyolországban él a gyerekkel és rájött hogy bábu volt ezidáig egy futballberkekben ismert spanyol ember hatalmi játszmájában.
Most meg van sértődve és készül hazamenni a családjához. A szegény ember....

chrisred 2017.09.25. 05:48:45

@Gabor7704: Ez csak azt a napnál is világosabb tényt igazolja, hogy a biológiai egyedfejlődés és az emberek szociális csoporttudata két különböző ágon futó cselekmény. A Kárpát-medencében élő emberek egyedként genetikailag az európaiakhoz tartoznak évezredek óta, viszont mi magyarok mint közösség, a nyelvünket, a kultúránk alapjait és identitásunkat egy ezer évvel ezelőtt ide érkező néptől örököltük.

chrisred 2017.09.29. 05:28:25

@Gabor7704: Latin-Amerikáról már hallottál? Pár tízezer konkvisztádor elég volt ahhoz, hogy egy egész kontinensen elterjessze a spanyol nyelvet és a kultúrát.

Quentaur (törölt) 2017.09.29. 14:52:27

Mert jól fog állni nekünk a csoki szín 30 év múlva...

Bár a szolik bezárhatnak...

Na, de valamit valamiért!

Taxomükke (UK) 2017.10.22. 15:26:03

"Természetesen csak irónia, és elég szomorú, hogy a német választásokon is már kampánytéma lett Magyarország"

Ezt a mondatot nem merted lehagyni az elejéről, mi? Nehogy még valaki migráncssimogatónak gondoljon.

tibusz0211 2017.11.07. 13:55:57

+1: Mert a kamion a mienk és el akarunk menni vele!
süti beállítások módosítása