És mostanában hogy ismerkedtek?

2012/12/06. - írta: Modor Tibi

-Mi annak idején állandóan csajoztunk a srácokkal. A mi korosztályunk még a Tabánban, az idősebbek az Ifiparkban, az utánunk jövők meg inkább a dizsikben meg a punkkoncerteken. De ment rendesen a nőzés, versengtünk, hogy egy este ki tud több csajt felcsípni.

A lekérések után hatalmas bunyók voltak. De ilyen rendes, férfias bunyók, tudod - nem úgy, mint manapság, hogy rögtön nekedrontanak húszan és megkéselnek.

A Dőner Loló, tudod, aki ott lakik a Korvin Ottó utcában, még tizenhatévesen, Fenyvesen szedte össze a Gabit a BRG-üdülőben - éppen zsugáztak a srácokkal, és az volt a fogadás, hogy aki bukja a kört, felkéri a mögötte álló nőt egy táncra. A Loló oda se nézett, de rábólintott, aztán persze bukta. Ma is boldogan élnek, ha meg nem haltak. Tavaly váltak. Két gyönyörűszép gyerekük lett (meg egy csúnya), már lassan egyetemisták. 

De nem tudom, én azt látom, hogy titeket a lányok már annyira nem érdekelnek. Az emberek nem járnak össze, nem járnak el, nincsenek közös programok. Hogy csináljátok ti ezt?

-Hát, diszkóba tényleg nem nagyon járunk el, én a neten szoktam ismerkedni. A petting mostanában nem nagy divat, de DP, double anal, creampie, rimming, gangbang, snowballing, felching, swallowing, 69, ATM, gaping asshole meg ilyesmik mind rendesen mennek. Mások az igények, más a divat.

-Aha. Sejtettem, hogy ti is csak azt a szart nyomogatjátok meg facebookoztok folyton. Mi kisapám, 75-ben már vízibiciklin dugtuk a DDR-es lányokat a Balcsin. Szedjétek össze magatokat! Így kihal az emberiség!

-És tényleg.

77 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 07:19:37

Azért nem ilyen rossz a helyzet. Az általánosban még viszonylag rendszeres a szexuális élete a NEBULÓKNAK, főleg alsó tagozatban. Csak hát hamar kiégnek, jön a stresz, a rohanás. Kinek van már akkor ideje ENERGIÁT FEKTETNI egy párkapcsolatba? Marad a NET, meg a bohóc polírozás, lányoknál meg a tárcsázás.
Később meg a prostik, IGÉNYESEKNÉL meg a masszázs, ami ugye teljesen más, mint a kurvázás (masszazs.blog.hu/2012/12/05/_erotikus_masszazs_ajandekba).
A modern ember nem pazarolja csajozásra az idejét, megveszi vagy ajándékba kapja. A megspórolt időben meg lehet GÉPEZNI.

Drago Brutic 2012.12.06. 07:43:32

Ej Tibor, de csípem az ilyen posztokat! Ezért Szocio Pata küld neked két jegyet a Cirque de Soleil-re! Igazi klasszikus remek! Még javasolt modoros kifejezés a témában: "Ivarérett". Igazi szívlapát kategória!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.12.06. 07:49:51

@Drago Brutic: golyóérett. Illetve ugye a klasszikus: megér egy patront.

2012.12.06. 08:04:54

Nagyon szép, jó Modoros hagyományokat követő poszt.
Az igazság kedvéért (kerülve a hamis nosztalgiát) hozzá kell tenni: az NDK-s lányok tényleg könnyen kúrhatóak voltak, ám a szőrtelenítés (ami akkoriban azért láb- és hónalj tekintetében már elvárt volt) nem volt erősségük.
Természetesen helytálló a mai ifjak ostorozása: ülnek baszd meg valami divatos kávézóban, kapuccsínóznak (kapuccsínó, érted, hát buzi-e vagy??) és arról nyavalyognak, hogy nincs nőjük, vagy, hogy a jó nők mind pénzéhes ribancok.

Mi bezzeg még a legyet is megbasztuk röptében, de még egy női bicikli sem volt biztonságban a közelünkben! A csöves csajok (ezek a mai hülyegyerekek azt sem tudják, mi ez, nem a hajléktalan) simán lepippantottak csak úgy, barátságból, nem volt Sziget meg minden faszom, de a pusztavacsi bulikon egy nap két-három csaj is összejöhetett!

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 08:26:07

@Brother Love: Bacardi Breezer, radler, cider. Eszem faszom...

baby bee (törölt) 2012.12.06. 08:51:16

jó ez a típus, csak túl rövid a poszt. a másikról sok nem derül ki, de sztem nem ilyenek a MAI FÉRFIAK :D

Donjon 2012.12.06. 09:12:49

@Brother Love: Mondjuk ez tényleg így van, lehet akkora dumád vagy lehets "aranyos srác", ha nem vagy kigyúrva és nincs alattad egy 10 millás autó akkor nem érsz semmit.
Nem is beszélve a külföldi mániáról.
Saját bőrömön tapasztaltam, hogy a modoros komoly mély-pszichológiai eszközeivel megállapított jelenségei igenis megállják a helyüket.
Volt egy lány akire kissé nyomultam, de hamar kiderült, hogy nem érdeklődik. Aztán összefutottam vele 1-2 hónapja a Citadellán és ott bohóckodott német srácokkal.
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy eléggé bolond, 22 és még hihetetlenül infantilis.

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 09:26:10

@Donjon: Ühüm. Van számodra tökéletes megoldás. Elmész kamionsofőrnek, a bóvlibb kamionok is több mint 10 millába fájnak, ha pusztakézzel bevállalod a rakodást is, tutira megcombosodsz. Külföldön meg te is külföldinek számítasz.
Ragadni fognak rád a csajok, mint ízeltlábu a légypapírra.

clfo 2012.12.06. 09:40:49

@Donjon: túl kéne már ezen lépni sztem.

Minden nő genetikailag kurva, elfogadni lehet, de bosszankodni rajta nem érdemes sztem.
Az őskorban is annak volt a legtöbb, legszebb, legtermékenyebb csaja, akinél a legtöbb kaja volt a barlangban...

A nő biológiai feladata az, hogy gyereket szüljön, felnevelje, ezt pedig erőforrás (pénz) nélkül nem tudja megtenni.

Tulajdonképpen az emberiség fennmaradása részben a nők kurválkodásának is köszönhető, emiatt több gyermek születhetett.

De ha a másik oldalt nézzük, minden egészséges férfi szép, formás alakkal rendelkező nőt szeretne, mert genetikailag arra van kódolva, hogy vonzó, a termékenység jeleit bombázó nőt gyűjtsenek be.

Érdekes módon a nők nem panaszkodnak annyit, hogy minden faszit csak a külső érdekli.

Egyébként én is nagyjából leszarom, hogy mennyi esze van egy nőnek, tudok-e vele beszélgetni stb. Nekem sokkal jobban számít, hogy szép legyen, gyönyörködhessek benne és ne egy olyan mellett kelljen a dolgos, munkába készülős hétköznapokon felkelnem, akinek a külsejétől a hányinger kerülget és nemhogy a munkától megy el a kedvem aznapra, de az élettől is.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.12.06. 09:41:34

Én cseh csajokkal ismerkedtem meg a balcsin kb 2002-ben és nagyon helyessek voltak. Az egyiket Szilvinkának hívták, ő volt a legszebb. Olyan volt pont mint egy 72-es cseh-NDK-magyar-szovjet mesefilmben a királylány.

Vrabecz Fatime 2012.12.06. 09:52:07

Jönnek a frusztrált lúzer hímek, / jönnek a szarból

clfo 2012.12.06. 10:06:26

Ja és ugye azt meg se kell említenem, hogy a szép, ízléses lányok nem szarnak a munkahelyen.

genyamagyar 2012.12.06. 10:07:03

@clfo: "Egyébként én is nagyjából leszarom, hogy mennyi esze van egy nőnek, tudok-e vele beszélgetni stb"

Nincs is szebb annál, mint amikor el kell magyarázni a kedvesednek, hogy a wc-t illik lehúzni maga után, mert hogy ahhoz sincs esze. És hogy a hülyevgombát sem rántják ki :)

2012.12.06. 10:08:02

@Donjon: Szerintem meg nem.

Styxx 2012.12.06. 10:12:17

Jó, főleg a kiscsákó felsorolása

Sadist 2012.12.06. 10:28:29

@clfo: A minden nő kurva mondás kicsit mást jelent, nem pontosan azt, amit leírtál. Az anyagi dolgok csak egy szempont.
A mondás valójában azt jelenti, hogy a férfinek a szex sosincs ingyen. Mindig erőforrást kell fordítania rá, hogy egy nőt ágyba vigyen. Mindegy, hogy pénz, virág, szerelmes vers, kigyúrt test, beszélgetés.
Ha buliban összeszedsz egy csajt, nem hívod meg egy italra sem, hanem a dumáddal fűzöd és utána elmentek sétálni egy parkba, majd megdugod, akkor anyagilag nem került semmibe, viszont az időd rá kellett áldoznod, ami egy nagyon drága erőforrás, mert véges, csak elpazarolni lehet, felhalmozni vagy venni pedig nem.
A szexért valamivel mindig fizetni kell és ezért mondják, hogy minden nő kurva.

msnick 2012.12.06. 10:38:05

@clfo: Mi van? Minden nő genetikailag kurva? Te meg genetikailag vagy hülye?

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 10:43:50

@clfo: Ha valóban lenne releváns tapasztalatod, akkor tisztában lennél vele, hogy a szép leányok egyáltalán nem szarnak.

clfo 2012.12.06. 10:46:07

@genyamagyar: hát ilyennel nem találkoztam, de biztos létezik :>>

Ellenben az éppen csak meg-megrántott lehúzással már többször is.

Ahogy az egyik _barinő_ mondta: "kicsi pisi, kicsi víz"

Zorita 2012.12.06. 10:50:28

@clfo: hát, nem tudom, Muci, talán egy szobanövényre lehet csak szükséged akkor, nekem van egy csomó, tényleg szépek, bearanyozzák a reggeleimet.

Donjon 2012.12.06. 10:53:44

Nem keseregtem én, csak rávilágítottam, hogy mennyire igaza van a modorosnak. Nincsenek gondom a nőkkel, lehetne jobb is a helyzet, de nem állok rosszul.

2012.12.06. 10:54:58

@KürtiT (Tromb74): Épp ezt akartam mondani, a kicsit kevésbé szebbek talán néha kakilnak. Persze csak titokban.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.12.06. 10:57:09

@KürtiT (Tromb74):

Akkor a koprofíliások igényeit csak csúnya lányok tudják kielégíteni? Szegények...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.06. 11:03:26

@KürtiT (Tromb74):

Így igaz. Én nagyon megdöbbentem, amikor először láttam lányt nagydolgot végezni. Valahogy belül mindig reménykedtem, hogy a lányok nem alacsonyodnak le erre a szintre.

Cucli 2012.12.06. 11:06:50

persze a pasiknak mindig csak a kúráson jár az esze. sose azt nézik, hogy mennyire jó beszélgetni valakivel, csak a melle a lényeg, meg hogy hool lehetne jól megkúrni...
ezért tart itt ez az ország! mindenki csak a külsőségeknek hódol, ezér nagyobbítanak csöcsöt a lányok, meg fújatják fel a szájukat, hogy megszerezzék a kigyúrt bmw-s faszikat, akik majd jól eltartják őket, de nekik meg azér van bmw-jük, meg azé vannak kigyúrva, hogy megkapják az üres műcsajokat...
ehh, ördögi kör

clfo 2012.12.06. 11:12:16

@Zorita: megbeszéltem a fikuszommal, de határozottan tiltakozott.

Sztem csak féltékeny

Alonee 2012.12.06. 11:16:46

@Cucli: Ez remek volt. Tényleg. :))

2012.12.06. 11:22:49

@clfo: Biztos nem víztakarékos a WC-d, ezért nem húzta le teljesen a barátnőd.

wagadogu 2012.12.06. 11:25:32

igen, a gaping asshole nagyon kezd trendi lenni az ifjúság körében. aztán attól csak úgy potyog a kaki! ami meg jót tesz a koprofília előretörésének!

lobaszopiatej 2012.12.06. 11:34:01

Ezt a "gaping anal"-t magyarázza már meg valaki...

2012.12.06. 11:41:24

@Drago Brutic: az én tanárom állandóan parti képes lányokról beszélt, a baj az volt, hogy ez a kifejezés a 60-as években már egészen más jelentést hozdozott, mint az ő ifjukorában.

Bellagio 2012.12.06. 11:42:19

Ez nem volt modoros, csak szimplan igaz.

_UnderCover_ 2012.12.06. 11:51:09

"Két gyönyörűszép gyerekük lett (meg egy csúnya)" copyright by Nagy Bandó András - persze ez semmit sem von le az értékéből.
Jó post!

Rkhaylitsha 2012.12.06. 12:05:11

@Donjon: Nem lehet, hogy szimplán csak ronda vagy?

nagy vonalakban 2012.12.06. 12:15:24

Modor Tibiben sokkal több van ennél.
Biztosan sürgette a lapzárta és gyorsan összedobta.

Mellesleg régen tényleg minden jobb volt.

mojoking77 2012.12.06. 12:31:23

@msnick: Ne ertsd felre.
Amugy meg minden ember genetikailag kurva, csak mindenkinek mas es mas a tarifaja ;)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.12.06. 12:57:26

ez a blog a magyar tradicionális értelmiségi köldöknézés megkoronázása

msnick 2012.12.06. 13:14:28

@mojoking77: Nem értem félre. Te is túláltalánosítasz. :(

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.06. 14:27:42

Öreg vagyok, de ezek többségét nem is tudom mit jelent...

"DP, double anal, creampie, rimming, gangbang, snowballing, felching, swallowing, 69, ATM, gaping asshole"

Sadist 2012.12.06. 14:28:26

@mojoking77: Ha úgy definiáljuk a kurvát, hogy valamilyen képességéért vagy cselekedetéért kap fizetségül valamit, akkor igen, mind kurvák vagyunk, kivéve azt a nagyon szűk rétegnyi altruistát, akik semmit nem kapnak viszonzásul.
Ha viszont úgy, hogy nem képességért vagy cselekedetért, hanem szexért jár a fizetség, akkor én pl. biztos nem vagyok kurva.

blablablanka 2012.12.06. 14:29:44

@clfo: "Minden nő genetikailag kurva, elfogadni lehet, de bosszankodni rajta nem érdemes sztem."

Ha erre most azt írom, hogy anyád nem genetikailag kurva, hanem élvezetből csinálja, akkor paraszt vagyok?
Just asking.

turósmácsik 2012.12.06. 14:30:17

Nehogy azt gondoljátok, hogy olyan könnyű ma az én korosztályomnak lépést tartani a fiatalokkal, azért próbálkozom, de rendre elhűlök!:O:O
Most is utána kellett néznem pár dolognak, hogy mit jelentenek bizonyos szavak (ezeket persze nem szeretném megismételni). Döbbenet!:OO
Mondjátok meg nekem, hát mi ebben a jóóó?:OO
Szegény gyerekek! Őszintén sajnálom őket!!! Azt hiszik, hogy ez jó nekik, dehát nem.

(Tibi te honnan tudsz ILYENEKRŐL??? Szerintem mi egy korosztály vagyunk!)

turósmácsik 2012.12.06. 14:48:10

@doggfather: Ugye??? Én még keresgéltem és írtam, mikor te is megkérdezted, dehát egy rugóra jár az agyunk!

(Jaj, nem enged tovább! Várni kell az újabb kommentelésre.)

Void Bunkoid 2012.12.06. 14:50:39

@Cucli: beszélgetéstől nem lehet olyan szintű orgazmust átélni, hogy ordíts, mint egy gorilla, miközben úgy teleküldöd az áldozatot, hogy kiönt, mint a tiszaszipi :)))))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.06. 14:53:44

@turósmácsik: rá se mertem keresni, pedig csak 30 vagyok, tehát azért nem matuzsálem és mégis.

Cucli 2012.12.06. 15:00:15

@Void Bunkoid: dehogynem lehet! csak azt az agyadban éred, mikor egy nagyon jót beszélgettek. agyi orgazmus, nagyon jó ám, szerintem próbáld ki! ne mindig csak a testiségekkel foglalkozz, és meglásd, felviláglik előtted egy másik élet. amikor rájössz, hogy a lányok igenis fel tudnak érni hozzád értelmi szinten, sőt...
na ez az igazi kielégülés, nem az, ha teleküldöd a másikat. pfehh

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 15:00:48

@turósmácsik: Ja, a BRG-üdülőre meg az ifiparkra nekem is rá kellett googliznom. Tibor - ha már ilyen autentikus szavakat használ - elláthatná lábjegyzettel az irományait.

turósmácsik 2012.12.06. 15:05:45

@doggfather: Hát igen, de mégsem vagy 21, az már egy másik generáció.
(Én úgy szoktam, hogy törlöm az előzményekből, és akkor nem lehet kellemetlen. Próbáld ki nyugodtan!)

Megint nem enged tovább, azt hiszem Tibi nem szeretné, hogy itt veszekedés legyen, azért működik ilyen furin.
Más helyeken olyan izgalmas beszélgetések alakulnak ki!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.12.06. 15:11:09

@Cucli: mi az az agyi orgazmus? amikor képzeletben dugsz?

Void Bunkoid 2012.12.06. 15:13:43

@Cucli: te véletlenül nem Lenina Huxley vagy a Pusztítóból? tudod, az ártalmas testnedvcsere meg ilyenek :)))))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.06. 15:13:45

@turósmácsik: nem azért, mert félek, hogy megnézi más, hogy mire kerestem rá, hanem mert félek, hogy kiderül, hogy mik azok és attól megriadok. :D

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 15:16:52

@vészmadár (pica pica): igazából ágyit akart írni, csak lemaradt az ékezet. Gondolom a szexuális együttlétek konzervatívabb fmódjaira utalt ezzel.

Faluzsaru 2012.12.06. 15:36:06

@Void Bunkoid: Azóta Lenina már másképp vélekedik ezekről a dolgokról...

Cucli 2012.12.06. 15:57:12

@vészmadár (pica pica): nem,nem, amikor annyira jót beszélgettek, hogy az agyad orgazmust él át. dehát nehéz megmagyarázni ezt olyanoknak, akik mindent a külsésegben élnek meg...
@Void Bunkoid: azt a filmet még gyerekként láttam, de ha jól emlékszem egy tökéletes világban játszódik. szóval, lehet, hogy tudnék azonosulni az általad említett emberrel

turósmácsik 2012.12.06. 16:07:37

@doggfather: Ha nem csinálod úgy, akkor nem lehet baj.
Az ember azért csak kíváncsi. Így van fejlődés.

guy2 2012.12.06. 16:26:36

@Cucli: Nem vagy te nő véletlenül? :-)

Rendes férfi beszélgetés közben nem érez orgazmust, az tuti. Max a nők, de a nők nem nem éreznek orgazmust, ez tudományosan bizonyított tény. A női orgazmus az a mítosz.

Cucli 2012.12.06. 16:35:21

@guy2: sosenem mondtam, hogy pasi vagyok... ;)

Владимир Владимирович Путин любит тебя 2012.12.06. 16:50:20

Manapság sokkal könnyebb ismerkedni. Péntek este ledzsalsz a morrison's-ba, a csajt se neked kell keresni, mert ha megfelelő mennyiségű retro felírat van a ruhádon, úgy ugranak rád, mint gyöngytyúk a takonyra. Fizetsz 3-4-5 jégert, esetleg 1-2 csíkot, és lehet menni a wc-be gyóntatni.:)

astry because 2012.12.06. 16:51:13

Napjainkban a virtuális térben zajlik a zismizés.

Mailt ír, mailt írok, jépégék, gifek, emesenek, szkájpok, ezt egy hónap után elunom, kérdezem, találkozzunk-e, eltűnik.

Lehet álmodozni, hogy egészen pontosan milyen legyen a partner. Aztán vagy találkozik nagy nehezen a két ember az életben is, és lesz valami, vagy lehet várni, verni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.06. 17:29:19

@turósmácsik: akkor majd mesélj, hogy fejlődtél e?! :D:D

Diamond Dave 2012.12.06. 17:36:49

Igazi klasszikus, modorosblog stílusú írás! :D

Egyébként ma nagyon más a társadalmi-kultúrális környezet, és egyrészt nehezebb ismerkedni, másrészt fiatalon túl sokat tudunk már a netnek köszönhetően a világról, ezért gyakran újat sem tudunk egymásnak már mutatni.

A modern kori rohanás, növekvő elvárások, esetleges stressz természetesen jelen van, és erre jön még rá a sajátos kelet-európai, magyar, irigy, gyanakvó, rosszindulatú és egoista mentalitás. Nem egyszerű!

Egyébként szerintem fordult a világ, és nem azt látom, hogy a kigyúrt gazdag embereknek van jó nője. Inkább az ilyen hipster férgeknek, akik egy dobozt nem tudnak megemelni, de egyszerre négy bölcsész szakra járnak.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.12.06. 18:06:48

@Cucli: nézd, ez az agyi orgazmus szöveg jó, ha csajozni akarsz, de ettől én még nem eszem ám meg:)

mojoking77 2012.12.06. 18:12:17

@Sadist: :) Nem baratom. Nekunk ferfiaknak maga a szex a fizetseg olyan dolgokert, amit amugy eszunk agaban sincs megtenni...
Amugy persze, nem a szexre gondoltam, hanem sajat magunkra. Amikor olyan dolgokat teszunk meg, ami ellenkezik az altalanos termeszetunkkel, csak a penz miatt (ertsd, fizetes, mielott jonnenek a rem okos megmondoemberek). Amugy meg ja. Es? :)

A Tyne folyó déli partja 2012.12.06. 19:44:35

@Donjon: a német srácok biztos a) jobban néztek ki b) intelligensebbek voltak, mint te:P

vagy csak több volt a pénzük:)@clfo: és nem is kakálnak egyáltalán, nem is pisilnek (hogy egyéb testfolyadékokról ne is beszéljünk), nem finganak, és rózsaillatúak a maraton lefutása után. kihagytam valamit?
@mojoking77: hát látod? az ember már senkinek nem tud itt megfelelni. ha pénzért szexel, az a baj, ha egy tányér bablevesért, akkor meg az. de sok bajuk van egyeseknek:)@Diamond Dave: "Inkább az ilyen hipster férgeknek, akik egy dobozt nem tudnak megemelni, de egyszerre négy bölcsész szakra járnak."
hát ja, vagyunk páran, akiknek kicsit többre van igényünk, mint két súlyzóra az agyban...

pocaklakó minimanó 2012.12.06. 19:47:13

"Mi annak idején állandóan csajoztunk a srácokkal."

Srácokkal sosem csajoztam. Ehhez mindig lányt választottam partnernek. Ha sráccal csajozol, az valami roppant metroszexuális-emós dolog lehet. Szerintem. :)

Diamond Dave 2012.12.06. 19:48:08

@A Tyne folyó déli partja:

Nem a két véglet létezik. Én magam sem vagyok kigyúrt, se suttyó fazon, sőt, igencsak megvetem őket. De a hipster társadalmat is.

KürtiT (Tromb74) 2012.12.06. 23:00:00

@A Tyne folyó déli partja: Már az agyi orgazmus is az újdonság erejével hatott rám, na de hogy agyi súlyzózás.

@Diamond Dave:
Hát a világ már forog egy ideje, de továbbra is a pina körül, ebben nincs változás. Nevezhetjük ezt vulvacentrikus világképnek, ami évezredek óta változatlan törvényszerűségek alapján működik.
A nőnek FÉRFI kell. FÉRFI alatt pedig a hímnemű egyedek halmazának azon részhalmazát értjük, akik nem gyártanak elméleteket a csajozás nehézségeinek okairól. Nem elmélkednek az informatikai forradalom, a kulturális, társadalmi és egyéb változások pinához jutási esélyekre gyakorolt hatásairól, HANEM...

ezabloghunickmarfoglalt 2012.12.07. 01:36:47

@clfo: es azt tudod-e hogy a szepseg mulando?

clfo 2012.12.07. 08:19:51

@blablablanka: nem vagy. Tisztelem anyámat, ezért inkább nem írom le mit mondott, amikor megkérdeztem mi tetszett meg apámban, amikor először találkoztak :>

@ezabloghunickmarfoglalt: igen, és remélem változik a gondolkodásom majd 40 felé, amikor majd elkezdek én is ráncosodni :p

Sadist 2012.12.07. 09:04:26

@ezabloghunickmarfoglalt: Idősebb nőként is lehet szépnek és vonzónak maradni.
És ugyanúgy a belső értékek/képességek is változnak az idő folyamán. Azokat is ugyanúgy karban kell tartani, csak sokan ott basszák el, hogy van ház, család, gyerekek, lehet lazítani és szarni arra, hogy a másik nem számára vonzóak maradjanak külsőleg és belsőleg is.

Rothstein 2012.12.07. 15:06:07

Ez a "kelet-német punetta a Balatonról" dolog visszatérő motívum a cikkekben. Van alapja is? Csak kérdem, mert arrafelé ritkán/inkább sose jutottam el. Messze laktunk, meg minek, mikor ott a Körös-part a jobbnál jobb tót csajokkal.

A Tyne folyó déli partja 2012.12.07. 21:16:14

@KürtiT (Tromb74): én is loptam egy barátomtól. edzés után nézegettünk mindenféle videót, edzésekről, testépítésekről, és én feltettem a kérdést az egyik roppant izmos emberke láttán, hogy jó, jó, izmos, de mi van az agyában? erre mondta a barát, hogy "két súlyzó":)

@Rothstein: a keletnémetnek van, a lányokkal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, hetero vagyok:)

Rothstein 2012.12.08. 00:46:10

@A Tyne folyó déli partja:
"a keletnémetnek van, a lányokkal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, hetero vagyok:) "
Hát ez az hogy én is, és mégsem tudok nyilatkozni :( :D
süti beállítások módosítása