BKV-hajójárat: Az ország szégyene

2012/07/07. - írta: Modor Tibi

Nevetséges ez az egész. Végre lett volna egy épkézláb ötlet, de a megvalósítás elégtelen, ezt is sikerült profin elkúrnunk.

Igen, vonjuk be a Dunát a közösségi közlekedés vérkeringésébe, hiszen a folyami szállítmányozás az egyik legolcsóbb megoldás - aki valaha tanult akármilyen alapszintű logisztikát, annak ez világos kell legyen. Észak-déli, belvárosi-üdülőövezeti összeköttetések, nincs dugó, úthasználat - egyfajta egérút lehetne ez még a legbusybb időszakokban is a munkába járóknak.

Namost egyrészt ezt sikerült úgy összehozni, hogy csak a (elnézést a profanitásért, no offense) proliknak lehessen jó. Nem beszélve az újlipóciai megállókról... nekik három is jutott. Na meg a Marina-part... Talán egyszerű koincidencia, hogy Budán egyes-egyedül a Batthyányn köt ki a hajó? Az összes többi megállóhely Pesten található. Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam. Túl van hájpolva ez az egész. Érdemes lett volna talán itt is először kicsit az előkészületekre is némi energiát meg időt fordítani és példát venni más városokról, ahol ezt már rég megoldották: Velence, Amszterdam, Malmö, München, Wien. Hallatlanul logikus és organikus módon kapcsolták be a vízi útvonalakat a város vérkeringésébe: a bécsi polgárnak semmi szokatlan nincs abban, hogy reggel Schwechaton felszáll a katamaránra kezében egy Der Standarddal, nyugodtan elfogyasztja a bécsi feketéjét, majd hóna alá csapja az újságot, és leszáll dolgozni Leopoldstadtban. Mindezt ötven centért.

Amúgy megsúgom: ezzel most feltaláltuk a melegvizet. A BKV-nak már évek óta volt rendszeres hajójárata, majdnem ugyanezen a vonalon, kicsit ritkábban járt legfeljebb és nem volt rá érvényes a bérlet. Nem is érdekelt senkit. Ez a mostani pedig tipikus mintapéldája a népbutításnak, az ördögien rafinált manipulációnak. Felmelegítünk egy ezeréves dolgot, ami mindig is volt, és eladjuk sikerként, innovációként. A sok birka meg csordában vonul a megállókhoz, és tapossa egymást agyon, hogy ingyen hajókázhasson. Mert ugye senki nem gondolta komolyan, hogy az emberek majd nem rekreációs célból fogják használni a járatokat? Most kaptak a nyakukba egy rakás ingyen utazót - és az a pár ember, aki esetleg szeretett volna nyugodt körülmények között, az iroda előtt még kicsit átfutva a laptopján az emaileket beérni munkába, az most nyugdíjasokat, gyerekeseket kénytelen megtűrni maga körül. Siker? 90%-ban az EU adta rá a pénzt, és ezt most úgy kommunikálják top-down, mintha bármi közünk lenne az egészhez. Még ezt se vagyunk képesek önállóan megoldani, mint a mellékelt ábra mutatja.

Persze érdemes azon is elgondolkodni, hogy tényleg erre volt-e most a legnagyobb szükség. Ilyen gazdasági és társadalmi helyzetben. Ebből a pénzből a villamos- buszparkot bőven fel lehetett volna már újítani. Talán a négyes metró befejezése is közelebb kerülhetett volna. Esetleg a felszíni közlekedést fejleszthettük volna, vagy több nélkülöző óvodás gyermeknek adhattunk volna reggelire foszlós kalácsot. Nem sok, de talán ott jobb helyen lettek volna azok a forintok. És persze megint Budapestre jutott a pénzből, ezt se felejtsük el. A Tiszán, Sajón  vagy a Zagyván mikor láthatunk megint ilyet? Pedig Szolnok, Kecskemét, Salgótarján vagy éppen Miskolc is egészen biztosan örülne egy hasonló kezdeményezésnek. De nem, adjuk ezt is a fővárosiaknak - az persze ne zavarjon senkit, hogy az ország 80%-a nem Budapesten lakik. Persze értjük mi: egy igazi látszatintézkedés ez ajándékpénzből, pár haver megint meggazdagszik, a nép pedig ütemesen tapsol és skandál - azonnal megfeledkezik arról, hogy Magyarországon négymillió embernek a napi meleg vacsora is napról napra gondot okoz -, hiszen lehet hajókázni, tévézni. A gondokat meg söpörjük a szőnyeg alá. Úgy már nem is fáj.

A sok politikus pedig röhög a markába.

204 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.07.08. 01:38:41

@Yaesu: én szabályosan közlekedem. Ha elüt, az ő hibája. nem tehetek róla, hogy a piros lámpánál full szabályos előrecsorgás is dührohamot vált ki általában az utak királyaiból :)

@Zébácsi: m.cdn.blog.hu/ka/kampanyvan/image/mszp_tomeg.jpg www.vg.hu/lapokkepek/kepgaleria/15000/15350_nagygyules.jpg www.miabonyunk.hu/images/P1020529.jpg static2.origos.hu/i/1011/20101127mszpnagyg3.jpg
De ha szeretnéd gyűjthetek még. csak, hogy képed legyen. Persze ezzel nem Miniszterelnök Úr igaz rajongóit akarom védeni, van ott is elég ballaszt. de összességében talán minőségibb a felhozatal, mint Mestiéknél. ezt tüntetésturisztikai tapasztalataimból mondom.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.07.08. 02:17:37

"Ebből a pénzből a villamos- buszparkot bőven fel lehetett volna már újítani. Talán a négyes metró befejezése is közelebb kerülhetett volna"

Nézz utána a költségvetésének és azoknak a programoknak a költségigényének amiket beírtál.

"És persze megint Budapestre jutott a pénzből, ezt se felejtsük el. A Tiszán, Sajón vagy a Zagyván mikor láthatunk megint ilyet? Pedig Szolnok, Kecskemét, Salgótarján vagy éppen Miskolc is egészen biztosan örülne egy hasonló kezdeményezésnek. De nem, adjuk ezt is a fővárosiaknak - az persze ne zavarjon senkit, hogy az ország 80%-a nem Budapesten lakik."

Ha jól értem akkor Nemzeti színház, Nemzeti múzeum, metró, parlament és még sok egyéb lett megépítve igazságtalanul a fővárosban, hiszen minden vidéki városba kellene ilyennek lenni.

Teljesen értelmetlen ez a bejegyzés, csak hangulatkeltésre jó.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.08. 02:25:53

@Szandeeekahh:

Köszönöm a választ,
elfogadom turistáskodásod benyomásait (nekem ilyen élményben valszeg sose lesz résezm), de a linkelt képeken nagy különbséget nem látok (megjegyzem, ismerőseim körében sem érzek nagy kontrasztot a két tábor meggyőződéses szekértolói között).

*****

Nagyon ritkán utazok tömegközlekedéssel, de ha mégis, engem általában nem a munkába igyekvő réveteg tekintetű emberek, hangos gyerekek, "képmutató nyuggerek" szoktak zavarni (sőt, a gyomrom se fordul fel), hanem azok a libák és ficsúrok, akik nem adják át a helyüket, illetve azok, akik a lábamra lépnek - ez osztály-/réteg-/párt-/egzisztenciafüggetlen, még bunkóságuk szintje is (nem kér elnézést).

Ha esetleg te leszel a mindannapi robottól fásult, egybites arcú (ehhez elég néhány hónapot lehúzni egy pékségben), vagy még további húsz-harminc év múlva képmutató nyugger, te is így jársz majd, mint most hőseid (gyomorforgatónak fognak gondolni).
Nem kívánom neked persze, ne értsd félre.

Ja, igen: nem pék vagyok és a zebránál előre engedem a bicikliseket.

szabadnapos urulógus 2012.07.08. 02:37:54

Szólj bazmeg egy havernak, hogy érted menjen fel a hajó a Jánoshegyre! Vagy ne is szólj! Küldj egy mélt a laptopodról délután! Addig meg próbálj a vízen járni! Hadd bámuljon a sok sutyerák!

welow 2012.07.08. 03:19:07

Miskolcon, Kecskeméten meg Tarjában hajójárat? Neked elmentek otthonról? Milyen folyón? Melyik városban van ezek közül olyan folyó, amin nem lehet átköpni?

welow 2012.07.08. 04:08:29

@Kínai cuccok tesztje: Operát minden kisvárosba! Nehogymácsak a Pöstiek élvezzenek, mikor a vidék tartja el őket!:))

- Szerzet - 2012.07.08. 05:12:50

Akik fölfértek a hajóra, azok megint rájuk fognak szavazni. Ennyi. Csak akkor Orbán unokaöccse már nem BKK vezérigazgató, hanem közlekedési miniszter lesz.

tiborc2008 2012.07.08. 05:44:05

Ennyit tudnak a békákánál dávidkáék:
index.hu/belfold/2012/07/06/halalcsapdaba_csalja_az_utasokat_a_bkv/
Egész fityeszben nem akadt egy közlekedéshez értő ember, hogy ezt a kis hülye takonytúrót kellett kinevezni szakértőnek?

trust28 2012.07.08. 06:04:15

Ekkora egy segghülyét hogyan elhetett anya... "hájpolva, legbusybb" és társai...

Lorp 2012.07.08. 06:23:20

@welow: Azta mindent:))))

Ilyen jól tájékozott vagy, és még itt sem lett gyanús semmi?

Kivancsi 2012.07.08. 06:25:53

megint a komcsik meg a nyoooc év...
na az kurta el az egészet:):)

b+ a komcsik épitették ki a BKV-t
üzemeltették, cserélték, ujjitottak fel a gépjárműparkot

Olyan szinten, hogy meg a mai napon is azok a gépek huzzák az igát
mi büdös faszt tett hozza az elmult 22év?

szinte semmit!
csak a lopást, a korrupciot, 100M-es végkielégítést, NOKI-as dobozt
na jo vettekek nehány kislejtezett buszt a "nyugat"rol

lehet skandálni hogy szar-szemét komcsik
de büszkék lehetünk magunkra a rendszerváltásunkra az elmult 22évre

ennyit tudunk!
a mocskos komcsik örökségéből huztuk ki eddig
ez az egész nem csak a BKV-ra igaz
hanem szinte mindenre

SLacc 2012.07.08. 06:43:13

Nagy kár, hogy egy lehetséges jó megoldást is ennyire el tudnak b@xni.

Amúgy Kecskeméten még nem találtam folyót, de biztosan itt kell legyen valahol. Valahol a homokpusztában... :)

Módfelett Kényelmetlen 2012.07.08. 07:17:54

"legbusybb"

anyád verje szét a hátadon az összes fakanalát a hátadon ezért a szóért

wolves84lb 2012.07.08. 07:18:03

@Zinácska: Akkor rosszul tudod...Amszterdamban van vízi közlekedés, és használják is. Tény, hogy a kerékpár és a villamos egyszerűbb a helyieknek, de attól még van.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.07.08. 07:21:56

Ezt a szociális demagógiát Selmeci Gabi néni vagy Lendvai ildi néni is megirigyelné! Hinnye azt a nélkülöző óvodások foszlós kalácsáért a laptopján zokogva evickélő bérrabszolgáját neki! :D)))))))

samot 2012.07.08. 07:25:43

T.posztiro!
Nagyarcu arogàns paraszt vagy!Miért?-"és az a pàr ember,aki esetleg szeretett volna nyugodt körülmények között,az iroda elött még kicsit àtfutva a laptopjàn az emaileket beérni a munkàba...."
Fontos ember lehetsz,akkor meg kellj fel féloràval elöbb és olvasgasd az emaileket.Azt nem az utcàn,közlekedési jàrmüvökön,illetve iroda elött szoktàk!
-miböl gondolod,hogy a nyugdijasok meg a gyerekesek akkor hajokàznak,amikor te "munkàba"? jàrsz?
-Ha ilyen fontos vagy,akkor talàn cégauto is bevihetne a munkàba!Akkor nem kell együtt utaznod màs polgàrtàrsakkal!

Quadanium 2012.07.08. 07:27:37

Kecskemétre, persze. Én már sok éve ott élek, de folyó ott nincs, elhiheted.
Fogadjuk, hogy te, kis blogger senkiházi, még életedben nem tetted ki a lábad Budapestről. Azt sem tudod mi van vidéken, azt hiszed, hogy ha kiteszed a lábad, elkap valami ostorral pattogtató csikós, vagy valami.
Budapest SEMMIVEL sem jobb (sőt!), mint bármely vidéki nagyváros.
Egy dologra vagyok irígy, a hajójáratra. Az pont kellene Kecskemétre is. Pl. olyan Jabba-féle sivatagi bárka a homokra...
Hüje.

Iza Béla (törölt) 2012.07.08. 07:39:56

"a folyami szállítmányozás az egyik legolcsóbb megoldás - aki valaha tanult akármilyen alapszintű logisztikát, annak ez világos kell legyen"
Bízom benne, hogy a szállítmányozás, a szállítás és a fuvarozás fogalmairól is lesz egy modoros bejegyzés. Persze olyantól, aki tanult logisztikát.

"A Tiszán, Sajón vagy a Zagyván mikor láthatunk megint ilyet?"
Amikor legalább akkora forgalom lesz, mint Budapesten. A hajó ugyanis itt is teljesen veszteséges - persze ki fogják mutatni a 0-t, de az egyértelműen manipulált. Minden csoda 3 napig tart, most még igénybe veszik, utána maradnak a drága hajók a 400-500 rendszeres utasuknak. Ennyi ember egy fél metrót tölt meg.

delpierro 2012.07.08. 07:47:32

@Petykabá: persze ment a parasztvakitas, de en sem szeretek laptopos majmokkal egyutt utazni. Inkabb gyerekekkel. A munkahelyemen van eleg oltonyos parasztvakitos majom.

tiolio 2012.07.08. 07:51:22

Meg fikazni is meg kellene rendesen tanulni, az is igenyel felkeszultseget.

Miskolcra azert megneznek egy hajojaratot.

sdani 2012.07.08. 07:53:16

Kicsit ilyesztőnek tartom, hogy ez a remek írás ilyen indulatokat kivált. Mondhatnám, hogy még ennyi frusztrált balfaszt egyrakáson nem láttam. Már csak az a komplexusos köcsög, a Brendel Matyesz hiányzik, hogy mindenféle szemantikai hibáktól mentesen, frappáns levezetését adná, hogy miért szar a poszt.

Sajnos csak télen megyek legközelebb Budapestre, remélem addig nem kaszálják el.

EvilHedgehog 2012.07.08. 08:03:44

Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai.
Mielőtt elhamarkodottan hozzászólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist.

Ez a név jelenik meg? 2012.07.08. 08:04:57

Épkézláb ötlet? Mitől? Hogy tönkreteszik a sétahajózással foglalkozó cégeket, miközben a BKV egyébként is a csőd szélén áll?
Mert ugye ha minden utas kifizetné a 400Ft-os jegyet, valószínűleg az sem fedezné a hajók üzemeltetését, következésképp máshonnan kell pénzt elvonni.
Cserébe a budapesti sétahajók üzemeltetőivel kibasznak, de rendesen.

trust28 2012.07.08. 08:06:19

@sdani: "Remek írás"?? Anyád egy gibbon volt és apád egy lajhár!!!

Nzoltan 2012.07.08. 08:08:36

@Modor Tibi: van amiben igen, van amiben nem.
Ebben például nem. Ehhez elég lett volna 3 hónap normális szervezés.

Vegyi Ali 2012.07.08. 08:12:13

A poszt nem olyan nagy szám (bár a Zagyva hajózhatóságán azért elég jót röhögtem, meg a kecskeméti lehetőségeken is), de a kommentek isteniek! A sok makimajom ideklikkel a zindex főoldalról, és egyből elkezd trollkodni, azt sem tudja, hol van :) És most komolyan: Kecskemétet azért is be kellene vonni az ország hajós vérkeringésébe, mert akkor uszályra lehetne tenni a Gripeneket, és úgy őrjáratozhatnának az országban. Sokkal olcsóbb lenne a légvédelem, hisz köztudott, hogy a vízi szállítmányozás a legolcsóbb. Már ha valaki tanult legalább alapszintű logisztikát.

Deszkás 2012.07.08. 08:12:27

Rég olvastam már ekkora szart, mint ez post. Kitűnik, hogy személyes tapasztalat nem volt, elolvasott egy cikket, majd az alapján írt egy postot a blogra, és köpött párat írás közben.

Ha az EU erre ad pénzt, akkor erre kell felhasználni. Nem lehet gyermekétkeztetésre, lélegeztetőgépre, mert nem arra adta. Persze lehet ilyeneket beírni, csak hát ez egy hatalmas csúsztatás, az olvasók becsapása.

samot 2012.07.08. 08:13:58

Ez igen!Ir egy cikket,amiröl göze sincs,nem néz a menetrend utàn és még lovét is kap érte!
Ahelyett,hogy az index kontroàlta volna,vakon leközlik az emeletes baromsàgot!
-Ezek tüntetnek,hogy nincs sajtoszabadsàg!:)
-Minden baromsàg megjelenhet!
Tibi,te lehet,hogy malacért vetted a diplomàd?

Judit10 2012.07.08. 08:15:46

Kiváló ötlet ez a BKV hajójárat, bár vannak, akik a jót is mindig csak a rossz oldaláról tudják szemlélni. És ennek ráadásul még nagy hangot is adnak! Őket nagyon sajnálom, mert elég kevés örömük lehet az életben. Egy kis szemléletváltásra lenne szükségük, hogy jobban érezhessék magukat a saját bőrükben!

sdani 2012.07.08. 08:24:19

@trust28: kíváncsivá tettél, hogy miféle lelkület kell egy ilyen kommenthez, és nem kellett csalódnom. Tulajdonképpen az összes kommentedből árad a harag, a keserűség és a tehetetlen düh. Ilyeneket írsz:

"Már várom, hogy a pedofíliát mikor teszik kötelezővé,"

"Szégyen a Nemzetre, gyalázat a Hazára, hogy ezek a ratyik büntetlenül vomulhatnak!"

"Minden retkes buzinak szívemből kívánom: szerettei lassú, gyötrelmes kínok között dögöljenek meg!!! "

Nagyon sajnálom, hogy szar az életed, de ez nem ok arra, hogy így viselkedj. Különösen a homofób megnyilvánulásaid aggasztanak... ezek az indulatteli, heves(forró) megnyilvánulások világosan mutatják, hogy az általad normálisnak vélt társadalmi elvárásoknak való megfelelési kényszer mondatja veled, és valójában csak elnyomod a benned kitörni készülő homoszexualitást. De már erre semmi szükség, a liberális felvilágosodás ledöntötte azokat a káros társadalmi szokásokat, amik meggátolák, hogy azok az emberek is boldog és teljes életet éljenek, akik a saját nemükhöz vonzódnak! Így neked sem kell tartanod a társadalom haragjától, nyogodtan vállald fel másságodat. Neked is jobb lesz! Ki tudja, talán épp egy kigyúrt afro srác oldalán találod meg a boldogságot! :D

ildsisy 2012.07.08. 08:26:16

Én a 11-es számú hajót próbáltam ki, hétköznap, éppen az jött, és a Gellért térnél (!!!) is megállt, meg az A38-nál! Ennyit Budáról.
Júl.1 vasárnap a kezdő napon is ott voltam a Batthyányin, ahol gyerekes szülők fizettek 400FT-ot, hogy eljuthassanak a Rómaira, vagy máshova a családdal, hiszen VASÁRNAP érnek rá arra, hogy hajózhassanak.
Két számozású hajó jár. 11-es, 12-es. Én a 11-est ismerem, egyelőre. Mindkettőnél más a végállomás.
Mellettem a hajón külföldi idősebb házaspár ült, kettő is, ők is prolik?...
Laptopon otthon kell dolgozni, nem egy reggeli BKV járművön, ez a véleményem.
Vannak még hibák ebben a BKV hajózásban, de mindezt évekkel ezelőtt is meglehetett volna csinálni, szervezni, megvalósítani.
Az is igaz, hogy bármi új dolog (vagy a régi visszahelyezése...) megvalósul, az sem jó sokaknak...
Azon én is elgondolkoztam, hogy erre volt-e pont szükség, hogy elindítsák a BKV-hajókat, -de rájöttem: igen, erre volt szükség, ugyanis NYÁR van, és magyaroktól kezdve a külföldi turistákig ki fogják használni, mert nem mindenkinek van pénze NAGY sétahajókázásra!!! Ezt is tudomásul kellene venni, ha valaki cikizi a BKV-hajózást!

kihasznalatlanul.blog.hu/2012/07/04/bkv-hajoztam_de

zoncolan 2012.07.08. 08:35:51

Kár úgy beszélni erről az egészről, mintha sosem lett volna ping-pong hajójárat a Dunán. Csak éppen lényegtelenné vált és most, amikor igazán szar a helyzet, mint hangulati elemet újra előhúzták a cilinderből. Elég szar látvány a partról a lepukkant "lélekvesztőkön" zsúfolódó embereket látni, de még szarabb olvasni a baromságot, hogy pl. budán csak egy helyen áll meg a hajó... pfff nesze neked modoros blog. Faszfej! Inkább sétálj ebben a kibaszott hőségben az utcán és érezd, hogy a városban nem tudsz úgy menni egy utcasarkot, hogy ne facsarja az orrod a húgyszag.
Na, erről modoroskodjál faszikám, hogy nincs még egy város, amit az éj leple alatt ennyien leokádnak és körbehugyoznak...

rjuli 2012.07.08. 08:43:39

olvasom itt a kioktató kommenteket. "mi tudjuk, ti meg hülyék vagytok, ha nem tűnt fel, h ez a modoros". sztem meg ti nem tudjátok. a modoros nem egyenlő hírcsárda. az, h modoros, megengedi, h közhelyeket pufogtasson, túlozzon, akár egy karikatúra, de azt nem, h tárgyi tévedések legyenek benne.

ha-ha-ha 2012.07.08. 08:50:06

Bizony, bizony, tele van tévedésekkel. Például az egészhez nem sok köze van a BKV-nak, csupán annyi, hogy adja az eszközöket, viszont alvállalkozó üzemelteti a hajókat, a BKK pedig (nem BKV) amennyiben valami pozitív, hírdeti Önnön nagyságát, ha negatívan sül el, akkor persze minden rossz BKV-s.
No, meg megnézném Miskolcon a Szinva patakon a hajózást :D
Mindegy, megszoktam már, hogy olyan emberek beszélnek másról hazánkban, akiknek nem sok fogalmuk van a dologról.

hower 2012.07.08. 09:01:41

Zseniális stílusparódia! :) És a szokásos IQ-teszt is, a kommenteket elnézve. :)

Pontos 2012.07.08. 09:07:39

@Patreides: Ja! Videken termelnek, Pesten iktatnak, kaszélnak és olykor adót is fizetnek.

Celtic 2012.07.08. 09:11:05

@page up: Miert ne engedne? Ha egyszer mar commentekbol emel at, gyonyoru zanzaja a commentelo arcok hozzaszolasainak.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.07.08. 09:25:25

@Zébácsi: nem, engem a libák és a ficsúrok is idegesítenek. Bár nem azért, mert nem adják át a helyüket, ez igazából nem nagyon érdekel. Viszont ők legalább annyira hangosak, mint a gyerekek, és semmitmondó, értelmetlen hülyeségeikkel zengik tele az ember fülét. Én pedig nem vagyok kíváncsi senkinek a magánéletére, a problémáira pedig még kevésbé. Amikor meg elkezdenek szárazbaszni... na, akkor venném elő a bézbólütőt legszívesebben

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2012.07.08. 09:32:01

@goa: Fogadjunk, hogy egy harcias kismama! Humorérzék és stílusparódia felismerési képesség hiánya tekintetében megelőzi a vahabita főpapokat és az elvált feleségeket.

bengáli tigris 2012.07.08. 09:42:01

Végállomáson le kellene szállni Mindenkinek, mint általában egyéb BKV járművön. jobbra ki, balról a várakozók be. Akkor a 2-3 körre felülők, máshogy szervezik a rövidebb túrákat. Aki csak parádézik, nem biztos hogy a Kopaszi-Gáton ki akar szállni ahol más jármű nincs a közelben. Vagy.........fellendülne a Kopaszi-Gát és az északi végállomások forgalma. Kicsit módosítani kellene ezen okosan, nem szankcionálni, mert akkor az egésznek nincs értelme.

zelmavagyok · http://sikospálya.blog.hu 2012.07.08. 09:45:38

@ne most: Ugyanez a mondat bántotta az én szememet is... bár meg kell hagyni, egyre nagyobb igény mutatkozik az úri közönség körében a gyerekmentes nyugalomra... kb. ugyanazok részéről, akik könnyben úszva sírják vissza a régi nagycsaládokat. Talán övezeteket lehetne kijelölni, ahová gyerek nem teheti be a lábát. A nyugdíjasokat hagyjuk... azt az utálatot mindenki visszakapja egyszer... ha szerencséje lesz megérni.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2012.07.08. 09:51:52

@samot: Nem értem a felháborodásodat, nálunk is a CRM policy része hogy a management enviromental személete a közlekedési szokásainkon is megjelenjen. Amióta az i-paden le tudom szinkronizálni az exchange accountom, nem probléma hogy a breefingjeinkre a buszon-villamoson készüljek, de tényeg zavaró hogy közben nem csak szó szerint, de képletesen is a társadalom potyautasaival muszáLY megosztanom az értékes időmet!
;-)

Blogerovac 2012.07.08. 09:51:53

Én ennek a srácnak hajtogatnék egy papírhajót, hogy egyedül tudja rajta leönteni kávéval a laptopját. Remélem nem tud úszni!

A kevés budai megállón kívül egy értelmes mondat nem volt ebben a bejegyzésben.

fitymacsattogas 2012.07.08. 09:58:02

@zoncolan: de, van ilyen varos, csupan azzal a difivel, hogy takaritobrigadok jarak a varost es szedik fel a szart, akar bejelentes alapjan

Anti Anyag (törölt) 2012.07.08. 10:00:58

@bengáli tigris: Ez akkor szocializmus lenne.

Meg kell emelni az árakat a duplájára, az a kapitalista megoldás.

Jól találták ki ezt Tarlósék, csak alacsonyra szabták az árakat, ezért ez a tumultus. Mivel hétközben a bérlet érvényes, ezért nem basznának ki a melóba járókkal, a turisták pedig fizessék meg a rendes árat.

Yaesu 2012.07.08. 10:15:16

@Szandeeekahh:

Amikor motorral vagyok, én is előrecsorgok, nagyon ellenségeskedést eddig nem tapasztaltam. Lehet, hogy én vagyok szerencsés, nem tudom.

2012.07.08. 10:26:53

@Szori: ez nagyon durva amikor valaki nem érti a modoros blog működését és érdemben válaszol a posztra... darwin díjadat a szekrény tetején őrizgeted ?

Yaesu 2012.07.08. 10:45:54

@tiborc2008:

Ne csodálkozz, hogy a meleg Dávidka ilyen magas pozícióba került, rokonságban van Orbánnal. Lenne nála sokkal alkalmasabb ember is a poszra, csak ugye ismerjük a FIDESZ módszereit.

vérbárány 2012.07.08. 10:55:35

Nem szoktam hozzászólni ilyesmikhez, maximum belépek és röhögök egy jót a hozzászólásokon, meg az agresszión, persze, mindezt mindannyian név nélkül. :) csodás jövőkép, csodás virtuális világ :) na de, persze ez a post egy rakás kaki, ugyanez elmondható minden egyes blogra mostanában. De e net világa szabad, mindenki azt csinál amit akar mi meg eldönthetjük, szabadon, olvassuk e vagy sem. Ami nem tetszik, az a Prolizás. Ez proli, az proli. Ha megnézed a szó jelentését, nincstelen munkást takar. Munkás! Dolgozik, kurva kevés pénzért, és bizony, aki a gyárakban van, kőkeményen adózik is. Szegény, alulról jött, nem olyan okos emberek. Aki részei egy társadalomnak. Ha tetszik, ha nem. Az ő adójukból is él az ország, nem csak a baromi "okos" irodai majmokból. Mert attól, hogy elvégzett egy főiskolát, sokszor primitívebb, mint az a munkásember, aki segít a bőröndömet felcipelni, mert van még benne emberség. De amire ki akarok lyukadni, prolizhatunk, szidhatjuk őket, szidtuk is őket, mennyire manipulálhatóak, pl, amikor az MSZP újra nyert.....csak szólok, akkor kiket manipuláltak mikor most a FIDESZ nyert? :) ugyanazokat az embereket bezony. Lenézhetünk itt mindenkit, pont ez a baj a magyarokkal....a kurva nagy intelligenciánkkal. Nem becsüljük meg a kisembert, a kismunkát. Holott minden szerves része az egésznek. Ha arisztokrata vagy, oké, a felsőbb 5000-ből lezézhetsz rám, de aki ide kommentel vagy prolikról ír, az ne felejtse el, hogy ő is "csak" egy munkásember. Bár irodában ül, de ugyanaz a kis hangya, aki nem irányítja az életét, csak elhitetik vele. Amit most leírtam, nem feltétlen kapcsolódik a fantasztikus posthoz. Csak annyiban, hogy ezt a prolizást már befejezhetné mindenki. ( egy utópia: mi lenne velünk, ha ez a sok lenézett ember letenné a lantot és nem dolgozna? söpörhetnénk a saját mocskunkat :)) igazából, ez a téma megérne egy filozófiai fejtegetést, mi miért alakult így, mi minek az oka, következménye. .......

Demszky 2012.07.08. 11:21:02

A sok bugris, mucsai bunkó meg proli elélvez a BKV-s ingyenhajótól, fene az ingyenélő fajtátokba. Gondolom egy tűt nem lehet Angyalföldön leejteni, bár süllyedne el az összes hajó a Dunában.

fluffer 2012.07.08. 11:24:49

Ajánlom a kommentelők 90%-ának figyelmébe:
Miről szól a blog?
,,Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai.

Mielőtt elhamarkodottan hozzászólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist "

Ha nem értetted meg a fenti pár sort, ha nincs humorérzéked, nem értékeled az effajta írásokat,
hanem csak frusztráltan fröcsögsz, mi a büdös faszt keresel itt?

A kommentekben tovább kéne vinni a fonalat, kiegészíteni az
az írásokat. Nem leugatni mindent!

dr.pupak30 2012.07.08. 11:28:13

" a folyami szállítmányozás az egyik legolcsóbb megoldás aki valaha tanult akármilyen alapszintű logisztikát, annak ez világos kell legyen"

Hány évig tanultál, hogy a ez a világos legyen. A mi időnkben ez ált. iskola 4. osztályában ki gondolkodás után egyértelmű volt. :))

bengáli tigris 2012.07.08. 11:33:55

@Anti Anyag: Nem szocializmusra gondoltam, 800 ft-ért is turistahajókázókkal lesz tele a kis vizibusz, mert a turista hajójárat 1300 vagy 1800 ft(honlapon az is)
Nem bántani akarom a nyugdíjasokat, és rájuk verni 800 ft-ot mondjuk az elképzelésed szerint a dupla jeggyel, hanem hogy ésszerűen intézni a be-kiszállást, ne lehessen körözni.Ők hétköznap és hétvégén is ingyen utaznak, ezen nem változtatna. Egy csapásra megváltozna az utazási terv, ha a végállomáson ki kellene szállni és mondjuk ugyanúgy sorbanállni újra a beszálláshoz - akkor csak a célforgalom menne a végállomásra - ergo muszáj kiszállni előbb annak, aki várost néz. Így eloszlana-megmozdulna a fluktuáció a hajón, és nagyobb esély lenne felkerülnie mindenkinek. Nem vagyok híve a "sokakat érdekel, akkor megemeljük az árat" elvnek mert ez a magyaros mód, és lássuk be nagyon elcseszerintették így, nagyon gáz lenne bejelenteni a tévében a július 1-jei indulás-HURRÁZÁS után, hogy hölgyeim és uraim, nagyon népszerű a hajó, így úlius 15-től mindenkinek fizetni kell mégis, és a dupláját! ezt semmiképpen. max jövőre át lehet alakítani.

nyanyus 2012.07.08. 11:43:55

@Verkaufsförderung: Ezt mondd anyádnak és apádnak, ha eddig még nem haltak meg szégyenükben miattad!

dr.pupak30 2012.07.08. 11:47:49

modoros: szépen átírtad a kommentet gratulálok. gondolod, hogy nem tudok két mondatot helyesen leírni? így megy ez nálatok?

Parajpuding 2012.07.08. 12:02:47

A bkv egy rakat szutyok rom. Sajnos. Ja azt ne felejtsük el, hogy a magyar mentalítás és emberi silányság tette azzá, akár az utasokat, akár a vezetőséget tekintjük. Nálunk semmit nem becsül meg a magyar, ami a közösségé.
Ez a hajókázás dolog csak egy szemfényvesztés valóban. Lecseng, aztán ugyanúgy alig mennek majd vele, mint azelőtt. Árulja el valaki, mire jó egyáltalán és mennyivel jobb, mint a villamos/busz/metró?
Parasztvakítás butamagyaroknak.
Ha hajókázni akarok, akkor elmegyek egy rendes hajóútra, vagy kirándulásra (akár csak a Dunán is).
Ja, egyébként a nyuggerek és gyermekes anyukák azért használják, mert ráérnek. Dolgozó ember, aki a munkába igyekszik, az nem fogja.

choochoo 2012.07.08. 12:16:29

addig jutottam, hogy budán csak egy megállója van a hajónak...onnantól valahogy már kevéssé tűnt hitelesnek :)

AczélGyuribácsi 2012.07.08. 12:24:19

Elolvastam az "írást" és a sok kommentet is és először nekem is pár összesúgó, összekacsintó és a blogra betérő értelmes embereket alázó, kicsinylő és megvető hozzászólás tűnt fel:
-
"Kicsit ilyesztőnek tartom, hogy ez a remek írás ilyen indulatokat kivált. Mondhatnám, hogy még ennyi frusztrált balfaszt egyrakáson nem láttam. "

"A poszt nem olyan nagy szám (bár a Zagyva hajózhatóságán azért elég jót röhögtem, meg a kecskeméti lehetőségeken is), de a kommentek isteniek! A sok makimajom ideklikkel a zindex főoldalról, és egyből elkezd trollkodni, azt sem tudja, hol van :) "

"Zseniális stílusparódia! :) És a szokásos IQ-teszt is, a kommenteket elnézve. :)"
---
Most akkor tényleg nem értem ezt a neoliberális kozmopolita humor, mely alapjaiban egy ostoba, demagóg és hazug posztra épít, és "hejesírási" zsenik köpik le az ezeket észrevevő és szóvá tevőket!

Tehát idetévedő frusztrált balfasz makimajomként az első észrevételem a szerzőnek:

Humor (humor? már amennyire az írás humoros, Peter Sellers, Funes, Chaplin, a Monty Python, Woody Allen irányából nézve...) ide, humor oda, az emberek sértegetése és megvetése viccből illetlenség! Ahogy számotokra, neoliberális kozmopoliták számára elfogadhatatlan mondjuk a cgányokon gúnyolódni, úgy számunkra, tisztességes emberek számára sem elfogadható, ha valakinek a származásán, lakóterületén, iskolázottságán viccelődnek!
Engem például született angyalföldi (nem újlipótvárosi és nem sidó) polgárként kibszottul sért, ha leproliznak!
Nálunk az volt a szokás Tripoliszban, a Madarász telepen, hogy nem háttérből, ál(nick)néven sértegette a másikat az embert, hanem szemtől szembe - vállalva akár a fizikai összecsapást is! De feltételezem, egy mai blogger ehhez már roppant gyáva...
Tehát legyünk szinkronban:

A TE curva anyádat, te mocskos kocsog!

--
A továbbiakban pedig szintén nem vicces, ha alapvető ismeretek hiányában ír valaki bejegyzést, ahogy az sem, ha ócska bulvár okokból szándékosan HAZUDIK!
Ahogy többen írták, nem vicces és nem elfogadható, ha valaki nem tudja vagy lehazudja a térképről a budai "dolgokat"...
Hogy megértse a "makizó" fajtársad is:
"hogy Budán egyes-egyedül a Batthyányn köt ki a hajó? "
Ez a mondat a világ összes nyelvén sem igazol olyan vicces mondanivalót, tényt, amit nekünk "makimajmoknak" értenünk kellene!
Ez minden esetben annyit tesz: a szerző A, B vagy C okból nem ír igazat, tehát HAZUDIK!
Most tehát értenünk kellene, hogy ezen mit kellene érteni? Mi a mondanivalója, humora egy hazugságnak?
Írunk valami baromságot és lessük, hogy a normális többség hogyan dühön ezen? És leköpjük őket, mert egy aljas provokációra NORMÁLIS indulatokkal reagálnak?
Ez nem "modoros" dolog, hanem parasztság, amit ha szóvátesz az ember, akkor az a tisztességes társadalomban nem trollkodás!

Szóval további jó szórakozás az szerencsétlen betérőkön!
Egy frusztrált balfasz.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.07.08. 12:25:21

Gyerekek, ne rontsuk el mások örömét, szórakozását - ne okoskodjunk minden kommentelőnek, okés? Köszi.

trust28 2012.07.08. 12:32:15

@sdani: Lemerülve a te szintedre: Hülye buzi köcsög!

(Kifejtve, bár általad nem értelmezhetően megfogalmazva: a hócipőm tele van azzal,hogy látens buzinak neveznek a tetves buzi állatok csak azért, mert a seggemet CSAK arra használom, amire való: szarásra.)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.07.08. 12:36:57

Bezzeg Prágában EZ IS jobban működik!
Én szóltam.

aesdé 2012.07.08. 12:53:53

Nagyon "értelmes" lehet a cikk írója...
Bécs esetleg nem cseng ismerősen kedves író? :))
Amúgy meg az egész cikk egy nagy 0!

petsocietyhungary (törölt) 2012.07.08. 12:59:02

Én nem tudom, hogy a postíró minek ír egy ilyen "már megint leszarozhatok valamit" cikket. Ha egyszer ment volna a hajóval, felfedezte volna, hogy jééé, nem csak a Batthyány tér van Budán. Én az A38-nál szálltam fel, Petőfi téren le, 4 megállóból 2 Budán volt. Ha felültél a hajóra, akkor írj véleményt :P

Amúgy ez a táv kb 18 perc volt, úgyhogy még lassúnak sem mondható, kb mintha villamossal + metróval mentem volna, csak ez azért mégis feelingesebb. Ajánlom mindenkinek :) :)

lobster thermidor 2012.07.08. 13:23:06

@Csehszlovák Kém:

Párizsban még annál is jobban működik.

DonnaQ · http://vojazs.blog.hu/ 2012.07.08. 13:24:38

Vidéki vagyok, bocsánat, a Szent Gellért tér nem Budán van?

dr. Bubó 2012.07.08. 13:32:06

@DonnaQ: ott lenne, de már nem úgy híjják...

"Búvár Kund tér" lett

rögtön a Harakiri rakpart felett

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.07.08. 13:32:31

@lobster thermidor: Persze! A lényeg, külföldön _minden_ jobb, mint otthon.

sárospataki 2012.07.08. 13:34:42

Ma délre ez lett az év posztja a blog.hu-n, gratula Tibor, és nem utolsósorban gratula, kedves kommentelők!

Illés Béla 2012.07.08. 13:58:54

Fel vagyok háborodva!
Egy jövőbe mutató innovációt támadtok,teszem hozzá elvtelenül!
Sajnos az internet eddig túl nagy falat,az ilyen deviáns felforgató,álnéven "szerző"informatika szakos provokátorok ellenőrzése terén,de ez nem lesz mindig így...szerencsére.

Measurer 2012.07.08. 14:02:22

@Parajpuding: Ebben is van valami. Várjuk, hogy az 500mFt-os beruházás megtérüléséről, üzemelési ktsg-eiről vki mond vmit. A BKV vízijárata akkor indokolt, ha a főváros készpénzbevételei ezáltal növekednek. Reméljük, hogy üzleti tervüket tartani tudják.Ez a hó végén ill. negyedéves kontrolling során ki kell hogy derüljön. Mint tudjuk mind a BKV mind a főváros súlyos, csődközeli helyzetben van, ezért ez most nem a szolgáltatás-bővítés időszaka.

dr. Bubó 2012.07.08. 14:21:11

@vérbárány: igaz a proli szót törölni kell ! kicsit munka szaga van... az meg BÜDÖS

zombirkák, RABSZOLGÁK...

mejiket tartod jobbnak?

luzer aki dolgozik... az élősködés a menő... rá kell cuppani a közpénzre...

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.07.08. 14:24:24

A BKV hajók régiek, ócskák, képtelenek tartani a menetrendek, összevissza járnak.

2012.07.08. 14:35:18

@DonnaQ:

Az már Újbuda. Az igazi Buda az a II-III. kerület kéremszépen. :-)

mojszipupi 2012.07.08. 14:46:21

Az lehet h a BKV egy rakás szar, de eddig se értettem h miért nem látott senki fantáziát idáig abban h Bp en és közvetlen környezetében hajóztassa a népet

dr. Bubó 2012.07.08. 14:50:12

@mojszipupi: vannak ijen cégek... pontosítok eddig VOLTAk...

csak nekik az jött ki a megtérülés számításokból hogy az utasoktól PÉNZT KELL KÉRNI...

tlvajferi 2012.07.08. 15:04:13

budapest olyan gazdag város, hogy azt is megengedheti, hogy egy minden évben veszteséges BKV egy újabb GARANTÁLTAN VESZTESÉGES JÁRATOT indítson

az adófizetők bőrén tollasodik a tarhálós tarlós
:-)

MecKenna 2012.07.08. 15:12:10

@bikmakk: :D ajaj, Tibit már indulása óta követem, lehetne egy ilyen poszt is:)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.07.08. 15:32:03

@Szandeeekahh:

Tyű, harcias egy menyecske lehetsz!
De értem.

Feleségem sokat utazik BKV-n, és így bár nem nézi, mégis tisztában volt a Barátok közt/Jóban rosszban/Mónika-/Győzike show összes aktuális történésével. Amikor meg mások magánéletétől visszhangzott a Metro-kocsi, jókat mosolygott magában és meg is hökkent, hogy micsoda (v)iszonyok közt élnek egyesek. Néha egy mosollyal, néha meg a teljes döbbenettel nyugtázta a hallottakat magában. És utálja a baseballt, szerencsére.

Egyébként milyen az a "szárazbaszás"?

Bán Jonatán · http://phasfonok.blog.hu/ 2012.07.08. 15:47:10

Tökéletesen megértem a poszt-tolót.
Az ember azt hinné, hogy végre egy kis kúltúrát, egy kis szophisztikáltságot csempésznének a hétköznapokba, megint csak az ingyenélőket, a lejmolókat, a támogatások miatt három gyereket vállalókat, na meg a nyuggereket támogatják.
Én megértem hogy a poszter szeretett volna a hűs Danubiusz szelére ébredni, miközben felhörpint egy pikánsra pörkölt feketét.
Jómagam, aki a vállalati termelői szférában tevékenykedem a cégem által finanszírozott buszjárattal megyek a "dolgozóba" nap mint nap. Azonban ott is, ahelyett hogy nyugodtan élvezhetném a take-away láttémat az iPed2-men olvasgatva, állandóan azt kell hallgatnom a proli melósoktól, hogy ki nyerte az előző napi meccset, meg hogy hova mennek a hétvégén inni.
Nem is értem hogy a Szellemi állomány miért nem utazhat külön busszal. Szerintem minden utazási formában szeparálni kéne az ingyen utazók és a Gondolkodó társadalom tagjait.

dr. Bubó 2012.07.08. 16:01:08

@Bán Jonatán: 1et értek...

minden BKV járaton kellene fehéreknek és dakotáknak elkülönített rész...

az elsőt hívjuk szemérmesen I.osztálynak, a másikat meg underclass nak

természetesen külön szolgáltatási színvonalakkal... pl az utóbbiak a busz tetején utazva (ez a klíma) míg a belsőben utazó Iosztálynak igazi klíma

Bán Jonatán · http://phasfonok.blog.hu/ 2012.07.08. 16:06:26

@dr. Bubó:

Szerintem színkódokkal egyszerűbben menne a megkülönböztetés, hiszen ez az, amit a legegyszerűbb ember társaink is megértenek.
Szerintem a fehér járatok legyenek a szellemi foglalkoztatottságúaké, a többieké meg tudomisén, barna.

~ iPhone 4S készülékemről küldve ;)

easytiger 2012.07.08. 19:00:40

pászmek, Tibi, ez az év posztja! bár a kommenteken csak egy darabig bírtam nevetni, egy idő után inkább a döbbenet lett rajtam úrrá...

Pan Modry 2012.07.08. 22:18:10

@AczélGyuribácsi:
Aha, szoval szuletett angyalfoldi vagy, magyarul egy autentikus proli :)

Iza Béla (törölt) 2012.07.08. 23:31:41

@Vegyi Ali: Kecskemét csíra dolog, apám. Vissza kéne hívni a légierőket Pápára és onnan lenne igazán remek a hajózás. Egyébként is katonapolitikailag fontos a flottila. Pápa felől még a Balatont is aknamentesíteni tudják. Persze csak ha partra akarunk szállani Zamárdi-felsőn.

vérbárány 2012.07.08. 23:53:34

...meggyőzhető vagyok....de ez a blog akkor sem vicces, ezt a poszt pláne nem, hiába elemzem 10-szer.Ráadásul, mit is szoktatok írni?....stilizált, meg tipizált meg tökömtudja milyen szavakat tanultatok itt meg, ............. semmi extra, tényleg, keresgéltem ma egy jó blog után, jó írásokért, mert hiányom volt, ez sajna kiesett.......:( pedig a címek jók, a témaválasztás is érdekes lehet.....de nagyon elvette a kedvem ez a stílus...nekem nem jött be, másnak igen. :) szóval hajrá meg ilyesmi, én meg kutatok tovább......ha van javaslat, várom :)

neronoise 2012.07.09. 10:45:28

Ez a poszt szerintem nem illik a modorosra. Nem is értem a célját, nem tartom modorosnak, a tartalma pedig nem érdekel. Vagy csak bunkó vidéki vagyok. Annyi jött le, hogy valamifajta "cirkuszt és kenyeret" dolognak látja az írója ezt a hajókázós témát.

pocaklakó minimanó 2012.07.09. 16:25:52

Tibinnyó, egyetlen & igazi országos cimborám!

Nem kívánnád visszacsábítani ide Brendel Mátyást?

Csak felüdülés céljából. :)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.07.10. 00:05:42

csődben lévő BKV-nak, forráshiányos fővárosnak nem ez a feladata! a hajókázás mai körülmányek között nem alapszolgáltatás. a város szolgáltatása maximum az kellene legyen, hogy a hajózás infrastruktúráját megteremtése. kellő számú kikötő megépítésével, vizibenzinkutak engedélyeztésével. ha ez magvan a többit elviszi hátán a magánszektor.
a mostani néphülyítéssel csak alávágnak a már futó hajózási vállakozásoknak, amik ennek a kvázi ingyenvizibusznak a hatására szép lassan elbukják a piacot. s miután elbukták, máris fel lehet őket ócsón vásárolni. na, amint ez megvan, a BKV féle üzemre is mitadisten elfogy majd a pénz, és ismét helyzetbe hozzhatóak lesznek a magánhajósok. akik viszont ekkora már a csókosok kezében lesznek! kipucolt konkurencia, állami segédlettel megtisztított piac. extrabevétel. mint ami a taxiknál is várható.

de ez persze csak rosszmájúság.

sikertelen kiégett frusztált (törölt) 2012.07.10. 10:30:44

@városjáró: Igen, ez az: rosszmájúság. A mindig rosszat látni akaró ember világa.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.07.10. 10:32:56

@sikertelen kiégett frusztált: aztán majd nehogy csak pislogj, mint hall a szatyorban, ha így lesz!

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2012.07.15. 19:49:42

Ismét remekbe szabott írás.

@pocaklakó minimanó: A félkarú óriásos hozzászólás az olyat ütött, mint maga a cikk!

mihalytoth · http://www.kerkom.hu/ 2012.07.17. 21:15:33

A BKV hajók menetrendjét eleddig homályos okból csak letölthető 2 megás PDF-ben lehetett elérni, mostantól viszont akár mobilról is: bphajojarat.hu A kiesett Haller utca itt már jelölve, a mobilos változaton pedig még a kikötő fotója is ott díszeleg. Haladás?

pocaklakó minimanó 2012.08.03. 14:30:16

@HZ:

Szerényen megköszönöm. :)
süti beállítások módosítása