Csak néhány percre venném igénybe türelmét

2012/05/17. - írta: Kurtz ezredes

 

Derűs napot kívánok önnek! Stardmüller Kálmánt vagy kedves párját keresem. Szíves figyelmébe ajánlanék egy a kerületben induló középfokú angol-nyelvtanfolyamot.

Esetleg a kedves családjában vagy lakókörnyezetében valaki?

Megkérdezhetem, van nyelvvizsgája?

Felajánlanánk önnek és kedves párjának egy kedvezményes wellness-hosszúhétvégét, sójakuzzival, fedett csúszdával és ingyenes törölközési lehetőséggel a háromcsillagos Hotel Aňúš Jedlický Nové Zámkyban. Ajánlatunk csak ebben a trimeszterben érvényes.

Megkérdezhetem esetleg, hogy miért nem?

Az elmúlt 15 évben voltak esetleg üdülni?

 

Szia

Lenne egy nagyon nagy kérésem,egyik ismerősömre kellene szavazni, ezen a linken.

Egy klikkelés az egész, LIKE olni kell!(Jobb felső részen van a gomb)

Mindenképp azt szeretnénk hogy nyerjen, szóval ha megtennéd hogy még az üzenőfaladra is kidobod az lenne a legjobb:)


Szia!

Zavarhatlak egy pár pillanatig,megint?:)

Az lenne a kérésem hogy tudnád ezt az oldalt likeolni?:)

Fél pillanat az egész:)

Köszönöm ha megteszed!:)


Szia!

Zavarhatlak egy pár pillanatig,megint?:)

Szia, Szép napot!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, fél pillanat az egész, persze csak ha nem zavarlak:)

Hogyha szépen megkérlek ki tudnád tölteni nekem ezt a kérdőívet? Pár kattintás az egész!

Szia,Szép estét!

 

Feltarthatlak egy pillanatig? Amilyen rövid idő neked olyan nagy segítség lenne nekem:)

Szia, Szép Napot!

Rám tudnál szánni egy fél pillanatot?:)

Egyik barátnőm szerkeszti az oldalt és megkért,hogy hívjam meg az ismerősimet ide:

Megtennéd hogy te is csatlakozol?:)

Elég like-olni az oldalt! Köszönöm ha megteszed de ha mondjuk nem tetszik ez az egész akkor elnézést kérek

Szia, szép havazós napot kívánok!

 

Egy kis időre feltarthatnálak?:)

Szia, Szép estét!:)

Rám érsz két pillanatig? Semmi szavazás vagy megosztás!

A segítségedre lenne szükség! Nagyon megköszönném:)

Ismerősöm csinált egy oldalt:

Az a gond hogy nem tudom likeolni,tényleg nem! Neked megy? Mellesleg érdekes és hasznos...! Szóval semmi hülyeség!:)


Szia Kálmán!

Egy éve halt meg Tihamér az M1-esen, és tudom, hogy már nem hozhatom vissza, de legalább másnak ne kelljen elveszítenie a párját elalvásos autóbalesetben! Amióta megvettem az elalvásstoppolót, nagyobb biztonságban érzem magam, bárcsak hamarabb rátaláltam volna. Ráadásul úgy tudom most féláron adják, Kálmán, erre ne sajnáljátok a pénzt,a szeretteink élete megfizethetetlen! Én innen rendeltem:

www.potolhatatlan.il

Többet ne induljatok el e nélkül!

 

Szia Kálmán!

Pár hónapja én is itt kaptam ezt a linket az elalvásstoppolóról. Megrendeltem, és már akkor is nagyon okos találmánynak gondoltam, de most, hogy a múlt héten megmentette az életemet (nem kellett volna, de fáradtan vezettem...), elhatároztam, hogy én is továbbküldöm akinek csak tudom. Akinek kocsija van, kötelezővé kéne tenni, mint Olaszországban!!! Rengeteg elalvásos baleset történik manapság, ne mi legyünk a következők!!!

Jah és most féláron adják pár napig!
 

632 komment

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:20:27

@pocaklakó minimanó: banyek, és még észre se veszed az iróniát?! IRÓNIA, gülükém!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:25:43

@Kurtz ezredes: értem én, Párizs a te Bakonyod, de az már csípi a szemedet, ha valakinek nem az a fontos, mint neked. ezért vagy te ilyen fasz jobbercsávó.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:28:42

@pocaklakó minimanó: tudod mit, megadom neked a kiváló lektor örökös érdemrendet. mehetsz kötözködni az elvtársaidnál, ők is elírnak egy csomó mindent.

komolyan, rólad kéne mintázni a leghaszontalanabb sztahanovista szobrát.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:30:56

@pocaklakó minimanó: aha, tehát informatika szakról lett belőled kényszerbeteg lektor?:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 00:32:24

@Brendel Mátyás:
Igen. Kinek-kinek mi a fontos. Budapesten fogom leélni az életem, úgyhogy ezt a gyönyörűséges várost fejből ismerem. Párizs esetében egy turistatérkép és wikimapia bőven elég volt. Persze azért Franciaországot is ismerem annyira, hogy nem keverem össze Nancyt meg Perpignant.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:35:25

@Kurtz ezredes:

"Budapesten fogom leélni az életem, úgyhogy ezt a gyönyörűséges várost fejből ismerem. Párizs esetében egy turistatérkép és wikimapia bőven elég volt."

na én meg nem Szlovéniában fogom leélni az életem, nekem Párizs van a fejemben, és speciel Lendva nem volt fontos.

úgyhogy le lehet szállni a témáról,faszfejkém.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 00:39:55

@Brendel Mátyás:
Ez az elmúlt évek egyik legszebb mondata volt.
Remélem akkor tartod majd magad pártjaid egyik legalapvetőbb elvéhez, hogy mindenki annak az országnak a közügyeibe szólhat bele, ahol adózik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:44:20

@Kurtz ezredes: nem fogok beleszólni Szlovénia közügyeibe.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:46:29

@Kurtz ezredes: a te pártjaidnak nem ez az elve, tehát ne ugass!

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 00:48:42

@Brendel Mátyás:

"aha, tehát informatika szakról lett belőled kényszerbeteg lektor?:)"

Továbbra sem megy a szövegértés, Matyi?

"Ráadásul iskolatársam is volt..." és "Az egyetem az a hivatkozott iskola."

Ebből hogyan következik az, hogy informatika a szak?

Ha nem megy a szövegértés, ebben is segíthetek (persze nem ingyen), de azért kicsit égő, hogy aki a logikára hivatkozik imitt-amott, annak egy szimpla szövegértés és a szöveg tartalmából levonható következtetések is kihívást okozhatnak. :)

Nem lesz ez így menő. :)

Ha olvasnának téged azok, akik publikálni engednek, biztos kétszer is meggondolnák, hogy legközelebb teret adjanak neked.

Logikusan persze. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:52:09

@Kurtz ezredes: egyébként ez így egyik pártnak sem alapelve szerintem. Magyarországon sokan adóznak, és nem szavazhatnak, továbbá sokan szavazhatnak, és nem adóznak. és szerintem ezen egyik párt sem akar változtatni. sokkal inkább a bejelentett lakcím körül van itt a vita.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 00:53:03

@Brendel Mátyás:
Mondd csak, észrevetted, hogy itt mindenki röhög rajtad, és ami még fontosabb, senki, ismétlem senki nem lájkol? Tudod mit jelent ez? Úgy tűnik, elég szarok a hozzászólásaid. Csak annak köszönheted a jelenlétedet, hogy Modor Tibi jól jól szórakozik rajtad, és futtat. Vagyis nem tilt ki.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 00:53:06

@Kurtz ezredes:

"...nem keverem össze Nancyt meg Perpignant."

Könnyű így riposztozni, "hülyegyerek", hiszen hogy is keverhetnéd össze? A Nancy egy női név (pl. Nancy Sinatra), a Perpignan meg... ööö... per pillanat nem jut eszembe, hogy mi. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:54:36

@Kurtz ezredes: te honnét veszed, hogy mikor adózok Magyarországon, és az hogy viszonyul ahhoz, hogy mikor szavazok?!

mellesleg a franciáknál sem szavazhat a külföldi, aki adózik. a helyi választásoknál akarnak ilyet bevezetni, de vitatott.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 00:55:54

@Brendel Mátyás:
Akkor ezen logika szerint a Magyarország közügyeibe sem fogsz? Illetve javaslom, hogy a Rue de Stalingrad vagy Avenue Lénine környékén grüdnoljatok Károlyi Mihály Társaságot a többi vöröslapos adminhaveroddal. Simán lehetnétek a Magyar Köztársaság emigráns kormánya is.
Egyébként ez az adózás tényleg csak kifogás volt és nem alapelv. Az alapelv az volt, hogy ne legyen 80%-nyi választó ellenetek.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 00:56:14

@Gudea enszi:

Lt. Steven Hauk: "Sir, in my heart, I know I'm funny." (Good Morning Vietnam)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:57:00

@Gudea enszi: "Modor Tibi jól jól "

vigyáz, mert jön a pocoklakó Hannibal Lektor, és levesz a tíz körmödről, hogy elírtál valamit, tehát nem lehet igazad.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 00:58:48

Lt. Steven Hauk: First of all, don't make fun of the weather here, and don't say the weather is the same all the time here. Because it's not. In fact, it's two degrees colder today than yesterday.

Edward Garlick: From a Marine in Da Nang: "Captain Hauk sucks the sweat off of a dead man's balls." I have no idea what that means, sir, but it seems very negative to me.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 00:59:16

@Kurtz ezredes:

megfigyelt jobberes effektus, hogy ahogy megy a téma, mindig egyik kötekedésről a másikra szállnak, mint süsü a sárkány a pillangók után. annyi attention spanjük nincs, hogy egy témánál maradjanak.:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 01:02:03

@Brendel Mátyás:
Emlékeim szerint az adózós érv főcenzorasszonyotok rendszeres ütőkártyája volt. :)
Én ezzel természetesen nem értek egyet. Szerintem egy kedves, becsületes, a románt hideg távolságtartással lenéző székely bácsi adószám nélkül is szavazhasson a magyar választásokon, te meg adózva se.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 01:03:52

@Brendel Mátyás:

Nem kell, az erőlködés PIZZÁsfiú. :)

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 01:06:26

Matyi! Az előzőben benne van egy lektorálandó. :)

Ui.: Az attention span tök jó dolog. Mi az? Nem volt időm túlságosan odafigyelni rá. :)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 01:07:36

@Brendel Mátyás:
Megértem, hogy próbálod terelni a témát, de ettől még változatlanul minden jelenlévő egy kicsiny, helyi sasjózsiként tekint rád. Annyira értetlen és műveletlen vagy, hogy az alapkifejezéseket sem vagy képes értelmezni, így pedig nem fogunk előrehaladni. Hajlok rá, hogy végül a ti politikai kultúrátok módszereit leszünk kénytelenek elővenni. Abból te is érteni fogsz.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 01:13:17

Azért Tibinnyó küldhet pár csokit postán, hogy így pörgetjük a blogját.

Hiába, jó "alapanyagokkal" csak jó munkát lehet végezni. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 05:38:40

@Kurtz ezredes: ez a te nagy bajod, hogy neked egy párizsi címről nem az jut eszedbe, hogy utána nézz, mi van ott, hanem az, hogy gyűlölöd a franciákat. meg az, hogy aki ebben az Orbán által szétcseszett országban véletlenül külföldön dolgozik, az ne szóljon bele az ország dolgaiba. bezzeg a román-gyűlölő, rasszista székely bácsika az jöhet.

most volt hír, hogy tavaly rekord nagyságú lett a Németországba kivándorlók száma.

a végén tényleg az lesz, hogy ott maradtok ebben a kibaszott országban te, meg a hülye Orbán és a rasszista székely, és mentek a levesbe, mert minden értelmes ember elhagyta már azt a szánalmat, amit így hárman összehoztatok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 05:41:43

@Gudea enszi: semmi jelentősége nincs, hogy ti minek néztek, mert nullák vagytok egytől egyig.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 05:45:52

@pocaklakó minimanó: büszke lehetsz magadra, hogy az informatika szakról eljutottál odáig, hogy te vagy az egyik ügyeletes vértacskó egy ilyen blogban.

őszintén szólva örülök, hogy nem kerültünk közelebbi ismeretségbe, gondolom, messziről bűzlik rólad ez a mentalitás. büszkén beírhatod az életrajzodba (jah:), elbüszkélkedhetsz a barátaidnak, családodnak, hogy hobbiból noname vértacskót játszol ilyen remek "főnökök" alatt egy blogon. irigylem az életfelfogásod, ember. remek életed lehet.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 05:49:58

@Kurtz ezredes: meg is érdemled, a "kedves, becsületes", rasszista székely bácsikádat, be is zárkózhatnátok egy kicsit a havasokban, egy kis kunyhóban, birkanyájjal, pálinkával. az a neked való, onnan ki se gyere, mert a nagyvilág veszélyes!:)

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 06:24:55

@Brendel Mátyás:

Matyi, öreg cimbi!

A kedvedért megszakítom egy kicsit a munkálkodásomat.

"büszke lehetsz magadra, hogy az informatika szakról eljutottál odáig"

Arra a fene nagy logikádra annyira büszke vagy. Meg az értelmességedre. Meg a többire is.

Áruld már el nekem, kérlek, hogy honnan a búbánatból veszed, hogy informatikára jártam?

Annyit írtam, hogy iskolatársak voltunk az egyetemen (olvass vissza; se több, se kevesebb) és ebből te - hogy milyen módszerrel, nem tudom - levontad, hogy informatikára jártam.

Miből következik ez? Tudod: premissza, levezetési szabály, konklúzió.

Szigorúan következetesen járj el, mert tőled, nagyformátumú gondolkodótól elfogadhatatlan az olyan slendriánság, hogy pl. mivel te odajártál, ezért, aki iskolatársad volt, az is odajárt. Nem áll össze a folyamat - már ha érted, mire gondolok.

Tőled nem holmi homályos "úgy éreztem, úgy véltem" jellegű magyarázatot vár el - jogosan - az ember. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 06:39:55

@pocaklakó minimanó:

nem mondtam, hogy következik, az iskolatárs az egy elég félrevezető célzás volt ezek szerint részedről, mert alsó, vagy középfokú iskolákban az osztálytársakra szokták használni. az egyetemen már évfolyamtársat mondanak, ha meg valaki csak egy egyetemre járt valakivel, akkor nem használják így.

konkrétan eléggé félrevezető például azt mondani, hogy én és Gábor Dénes iskolatársak voltunk.

no de mindegy, homályban bújkáló vértacskókám, a lényeg az a mentalitást, amit itt előadsz, és láthatóan nem vagy rá büszke. tudod te nagyon jól, hogy egy utolsó, szemét, kis vértacskó vagy.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 06:44:05

@Brendel Mátyás: "bujkáló". mielőtt belekötsz, vértacskókám.

őszintén szólva, igencsak benézted azt, hogy kihez dörgölőzz, kinek legyél a vértacskója. elég szánalmas vagy.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 06:49:32

@Brendel Mátyás:

"nem mondtam, hogy következik"

Hogyne mondtad volna. Mutatom az állítást: "az informatika szakról eljutottál odáig..."

Szerinted informatikára jártam. Miből következik?

Várom a magyarázatod.

"tudod te nagyon jól, hogy egy utolsó, szemét, kis vértacskó vagy.:)"

Tibinnyót külön kérem, hogy ne pakoljon ki téged innen ezért és a hasonlókért.

Olyan jót mulatok. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 06:52:38

@Brendel Mátyás:

pocoklakókám, az nem telik ki tőled, hogy azt leírd: "én, Hannibal Lektor, a Veszprémi Egyetem ezen és ezen szakának hallgatója vagyok, és büszke vagyok arra, hogy egy ilyen alak, mint Kutz vértacskója lehettem egy ennyire fenomenális blogon, amelynek profilja az, hogy noname emberek zsigerből cikiznek műs embereket, csak mert az ő ízlésük szerint táncolnak".

ez túl egyenes és vállalhatatlan volna, ugye?!

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 06:54:59

@Brendel Mátyás:

"konkrétan eléggé félrevezető például azt mondani, hogy én és Gábor Dénes iskolatársak voltunk."

Ezért is pontosítottam, mivel első nekibuzdulásodban ismét elkövetted azt a hibát, hogy (bár szerinted is félrevezető, mégis találgatásra adva a fejed) a gimire gondoltál.

Ugyanakkor a tisztázás után - bár továbbra sem volt világos számodra a dolog - azonnal le is vontad a következtetést (amely eddig - Tibinnyónak: eleddig), miszerint: "az informatika szakról eljutottál odáig..."

Mivel erről sem volt említés, ismét találgattál.

Ha ennyire vágod a "félrevezető" dolgokat, akkor miért pucsítasz nekik? :)

Neked, egy logika terén kiképzett dzsihádistának ennél igényesebbnek kellene lenned. Lemész itt átlagemberbe? :)

Szóval: lesz magyarázat vagy marad a szokásos tévedtem-de-be-nem-ismerem-ezért-vagy-sunyítok-vagy-agresszív-módon-támadok mentalitás? :)

Pálinkás jó reggelt amúgy! Így, modorosan. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 06:58:05

@pocaklakó minimanó: miből következik, hogy szerintem következik? nem írtam, hogy következik. abból, hogy valaki leír egy állítást, amelyben szerepel egy részállítás, nem következik, hogy azt állítja, hogy az állítás következik valamiből.

tudod, premissza, konklúzió. szép logikusan, ahogy a csillag megy az égen. ha már kekeckedsz, te nem felelsz meg annak a normának, amit számon kérsz, vértacskókám. rád lehet húzni a vizes lepedődet, amibe belevizeltél.

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 07:00:16

@Brendel Mátyás:

"az nem telik ki tőled, hogy"

Majd ha kedvem lesz. :)

Az viszont roppant érdekes, hogy neked, logikában járatos embernek - a hiányos információ ellenére - nem volt igénybeli kifogásod az ellen, hogy itt csak találgass és ebből vonj le - téves - konklúziókat.

Nehéz a beismerés, ugye?

Még egy hős is tévedhet. :)

Ui.: Úgy tűnik, nem lesz magyarázat a premissza - levezetési szabály - konklúzióra. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 07:02:05

@pocaklakó minimanó:

"Ezért is pontosítottam, mivel első nekibuzdulásodban ismét elkövetted azt a hibát, hogy (bár szerinted is félrevezető, mégis találgatásra adva a fejed) a gimire gondoltál."

no látod. elhangzott egy bevallottan félrevezető célzás, amit fokozatosan pontosítottunk, és a végén abba fulladt a dolog, hogy névvel és címmel nem tudod vállalni a vértacskóságodat, hanem gyáván elfutsz.

neked csak félrevezető célzásokra fussa, és gyáva elfutásokra.:)

pocaklakó minimanó 2012.05.23. 07:04:44

@Brendel Mátyás:

Ja, értelek. Akkor csak úgy a levegőben lóg az állításod. Éppen ez szakadt ki a billentyűzetből.

Leírom, hogy egy suliba jártunk - ebből természetesen nem következik, hogy gimibe, de azért leírod. Passzióból. Csak úgy.

Pontosítva leírom, hogy egyetemről van szó - ebből természetesen nem következik, hogy informatikára, de azért leírod. Passzióból. Csak úgy.

Mi lenne, ha következne? :)

Jaj, Matyi - kora reggel is fárasztó vagy.

Majd később még csevegünk. Na, szoszi! És vigyázz az öreg kajmánokkal. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 07:06:18

@pocaklakó minimanó:

"Úgy tűnik, nem lesz magyarázat a premissza - levezetési szabály - konklúzióra. :) "

úgy tűnik nem. sose tudjuk meg, hogy miből vontad le azt a téves konklúziót, hogy én azt állítottam volna, hogy következik.

azért az roppant érdekes, hogy másokat logikából lektorálni akaró vértacskóságod hogy behúzza a farkát, ha kiderül, ő maga hibázott.

én bevallom, formálisan nem következett, informálisan találgattam. meg is lett az eredménye: gyáván elfutottál. kiugrasztottam a vértacskót a bokorból, és hőscincérként futott el.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 07:11:34

@pocaklakó minimanó:

"Akkor csak úgy a levegőben lóg az állításod."

akárcsak a tied.

"Leírom, hogy egy suliba jártunk - ebből természetesen nem következik, hogy gimibe, de azért leírod. Passzióból. Csak úgy."

vértacskóra szabott provokáció volt. és a vértacskó el is futott előle.

most komolyan nem fogod fel, hogy az ilyen vértacskókkal, mint te egy blogkomment keretében nem egy szabályszerű adatbázis-lekérdezés módján kommunikálok, hanem ennél gyorsabban kell kiugrasztani a vértacskót a bokorból?

ki is ugrottál, el is futottál.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 07:21:06

@pocaklakó minimanó: eljutottunk oda, hogy a kis homályos, sunyi célzásod rádégett, és neked lett kínos a kérdés. és gyáván elfutottál.

mint az később kiderült, az olyan kérdésre, hogy "ugyan, mondd már meg, hova jártál" te gyáván elfutsz, csak akkor vagy hajlandó kibökni egy kis információ morzsát, ha előbb bevezetlek a csapdába egy provokatív találgatással. nem mondhatod, hogy nem ez volt a helyes módszer, amikor bebizonyosodott, hogy igen.

igaz, vagy te olyan gyáva, hogy a kínos helyzetben végül is így is inkább a futást választod.

megjegyzem még, hogy én úgy találgattam, hogy az nem volt aljas. Lovassysnak lenni, vagy informatikusnak lenni nem szégyen. ellenben elvtársaid mindenféle kontrafaktuális aljasságokkal rágalmaztak engem, az ellen nem volt kifogásod vértacskóságodnak. mert elvtársaidat elfogadod, még ha messziről bűzlenek is.

te magad olyan következtetéseket vontál le, hogy ha egy blogkommentben elírok egy angol szót, akkor biztos a cikkeim is tele vannak ilyenekkel, úgymond nem lektorálnád őket. ez is találgatás volt, és annak ellenére találgattál, hogy tudtad, hogy vannak publikációim, amelyet elfogadott valaki. kifejezetten volt a következtetésed ellen szóló jel, de azért te leírtad a rágalmazaásaidat. "Passzióból. Csak úgy." mit passzióból?! aljasságból, sunyiságból, vértacskó mentalitásból. aztán még te akarsz oktatni másokat tisztességből, vértacskókám?!

Nadiposzi (törölt) 2012.05.23. 07:39:55

Mátyás, Mátyás, mindössze 4 órát aludtál. Nem lesz ez így jó, ez a sok hülye itt váltja egymást, de te egyedül vagy ilyen huncut. Rossz vége lesz, a végén még a mentő visz el, te leszel a Modoros első áldozata.

lárvalányhaj 2012.05.23. 07:51:22

@A Tyne folyó déli partja:

én már elég régen lekádereztem, mert furcsálltam az egész jelenséget. tagadhatatlanul lehet benne valami, mert kétféle PhD-fokozata is van (informatika és filozófia), tényleg van egy csomó publikációja, olyan lapokban is, mint a Filozófiai Szemle. de akkor mivégre a trollkodás, mivégre a fanatizmusig fajuló lelkesedés politikusokért, mivégre a gőzös fejjel való, érzelemvezérelt észosztás internetszerte?
az ilyen matekos-reálos (az analitikus filozófia is ide tartozik) emberek pont arra szokták verni magukat, hogy mennyire racionálisak, és holmi érzelmek meg manipuláció nem befolyásolhatja az ő full objektív értékítéletüket.

Úgy látom amúgy, hogy az arcnak a magyar Wikipedián is megvan a maga fan clubja:

hu.wikipedia.org/wiki/Szerkeszt%C5%91vita:Math

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 07:53:03

@Nadiposzi: jogos, sajnos felébredtem, de alszok még egy kicsit.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 08:00:04

@lárvalányhaj: "anatizmusig fajuló lelkesedés politikusokért"

ezt honnan vetted? viszonylag büszke vagyok rá, hogy több olyan cikkem van, amely Gyurcsányt kritizálja. a plágium ügyben meg kifejezetten középre álltam, és azt írtam, hogy eldönthetetlen, kinek van igaza, mindkét fél gyanúsan viselkedik.

Orbánért rajongással vádolni blődség lenne. az LMP-t megint sokszor kritizáltam. ki lenne, akiért rajongok?

egyébként az felületes dolog, hogy egy analitikus filozófusnak ne lehetnének érzései, és ne lehetne szenvedélyes. nem attól különbözik az egzisztnecialistátkól, hogy nincs érzelemvilága, vagy nem ismeri el azt, hanem attól, hogy tudja, hogy az csak érzés.

amikor megkérdezték, miért nem magyarul írom az "interview" szót, akkor probléma nélkül leírtam, hogy mert nem szeretem. nem kerítettem neki Modoros Blog féle nagy racionalizálást. nem írtam, hogy ez a fene nagy igazság, hanem azt, hogy így szeretem, és jogom van úgy írni, ahogy szeretem. pár szónál ez simán elmegy.

btw. még nincs filozófia PhD-m.

Rich.mond 2012.05.23. 09:24:33

Még a Dotohos chlapec hiányzik innen. Egyébként sem Rozsnyó, hanem Rožňava, csak szólok!
Egyébként mitszólna hozzá egy külföldi, ha benézne a kommentek közé? Gyűlölködést, mocskolódást, széthúzást!
NORMÁLISABB helyeken régen törölték volna az ilyen blogokat, amik az emberek legrosszabb énjét hozzák elő.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 09:35:54

Végül a Piroslap blog index ketreces postja 137 like-ot kapott.

piroslapok.blog.hu/2012/05/21/jobbik_avagy_mit_uzen_egy_nem_naci_part

Ez a post meg feltornázta magát 34-re. a szakmában ezt úgy mondják, hogy kurvára szignifikéns különbség. Nem csak úgy véletlen. És akkor nem ez a piroslap legjobb postja, mert nagyon sokszor kapok több száz like-ot index nélkül is.

Rich.mond 2012.05.23. 09:37:17

@Brendel Mátyás: Kolosszális. Te vagy a példaképem mostantól. Jól megmondod, hogy mi a rák van a zországban. Megmondó Kapitány in da house

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 09:39:14

@Brendel Mátyás: basszus, elgépeltem a "szignifikáns"-t is. mindjárt jön pocoklakó, és jól kinevet.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 09:44:49

@pocaklakó minimanó: a formális logika szabályai szerint nem kizárt, hogy a veszprémi egyetemen még csak diplomát se szereztél, hanem az első vizsgákon kiestél.:)

sőt, lehet, hogy úgy jártál te ugyanarra az egyetemre, hogy valójában az SZTK-ba jártál a pszichiátriára, de az egyetemi vécére beugrottál, mert azt jobban szeretted. vagy takarító néni voltál.:)

az azért szép volt, amikor egy napig szórtátok rám a sok mocskot, te is, aztán kikéred magadnak, hogy csak logikai dedukció útján kikövetkeztethető dolgokat írjak rólad. mert ugye a sok mocskot az tiszta szillogizmus alapján hánytátok össze, ugye?!

és akkor én még csak nem is mocskoltalak, csak találgattam. megtiszteltetés lett volna neked, ha a Lovassyba járhattál volna, vagy az info szakra az egyetemen.:) nem vagy te ahhoz elég jó.:)

mrbateman 2012.05.23. 09:45:21

@Brendel Mátyás: Még egy kis Szlovénia:"Hát innen tűztünk haza, és nem autópályán, szóval sokáig tartott. A GPS egyébként érdekes irányokba küldi el néha az embert. Szóval gyakoroltam sokat. Itthon aztán lemeszeltek, mert egy faluban 75-tel mentem. Direkt kiraktak egy 40-es táblát, hogy legyen mit büntetni. Senki nem villogott. Egyébként előtte elég durván mentem és előztem, szóval jogos volt úgy összességében. Utána már tök szabályosan mentem, és ez lesz további életcélom, csak megígértem anyunak, hogy nem kell autópályán menni, otthon leszünk hétre. Hát fél nyolcra lett."

Ilyeneket írjál inkább, hagyd a ploitikát a fenébe!
Ez az ország most nagyon nehéz helyzetben van, sötét fellegek gyülekeznek, súlyos cseppekben fenyegetően hull alá vigasztalanul a barna eső. Nagyon nagy szükség lenne most egy kis vidámságra, egy reneszánsz ember által nyújtott fényre!

Ehhez kívánok neked jó egészséget és kitartást!
/egy lelkes olvasód Harkányból...név és cím a szerkesztőségben/

Styxx 2012.05.23. 10:24:06

@pocaklakó minimanó:
Mester, meghajlok éjjeli műszakod előtt. Jó kezekbe került kihullott lantom:-)
A Vértacskó Érdemrend Munkás Paraszt Brennel-fokozatára javasollak.

@mrbateman: Igen a szlovéni-túra Lévától a Triglav csúcsáig:

Már a felütés minimum Salinger-szint:

"Még nyáron mondta anyu, hogy menjünk már el utazni, nekem van sok szabadságom, neki meg pénze, költeni. Hát jó, mondok magamnak, ha Szlovéniába megyünk, és vezethetek, akkor menjünk."

"Aztán meg 13 kilométert kellett vezetni egy hegyi földúton, végig szakadék mellett. Ezt, és az összes hegyi szakaszt a Móni vezette, anyu nem engedte nekem. Ő kocsija, nem volt mit tenni."

B+, sokdiplomás, ezerféle tudományos folyóiratba publikálós, Finnországban Nokia-nak dolgozó Phd. Matyi öt éve 35 éves:

1) Anyu pénzén megy nyaralni, amibe csak azért megy bele, hogy vezethessen autót.
2) Anyu a földút(!) hegyi szakaszán még se vállalja a kockázatot. Inkább vezessen a Móni.

Ááá!

@Brendel Mátyás:

Matyi: ez volt a belépőd ide:

"Brendel Mátyás 2012.05.18. 09:50:53
Nekem kevesebb bajom van a kéretlen levelekkel, mint az ilyen hülyékkel, mint ez a blog, amelyik állandóan ott nyomul az indexen, kiemelik, pedig annyira nulla az egész blog, hogy az már fáj. Komolyan, ennek a blognak a szerzője nettó szánalom."

Ezt követően meglehetősen furcsák alábbi soraid:
"az azért szép volt, amikor egy napig szórtátok rám a sok mocskot, te is, aztán kikéred magadnak, hogy csak logikai dedukció útján kikövetkeztethető dolgokat írjak rólad. mert ugye a sok mocskot az tiszta szillogizmus alapján hánytátok össze, ugye?!"

Kábé, mintha Breivik kikérné magának, hogy az utoyai túlélők ki vannak rá aladva:-)

lárvalányhaj 2012.05.23. 10:38:07

@Styxx: "1) Anyu pénzén megy nyaralni, amibe csak azért megy bele, hogy vezethessen autót.
2) Anyu a földút(!) hegyi szakaszán még se vállalja a kockázatot. Inkább vezessen a Móni."

ebből egy tipikus forever alone gyernőtt profilja rajzolódik ki, de a "35 éves szűz" szókapcsolat is megjelent a mentális retinámon.

mrbateman 2012.05.23. 10:43:24

@Styxx: Nem-nem, vállalta volna ő a kockázatot, hogyne vállalta volna...csak anyu nem engedte! Ki ismerné a gyermeket, ha nem az édesanya?!

Mindenesetre mocskos egy dolog ez az internet, minden szemét megmarad az ember után.
Én sem örülnék, ha a 7 éves koromban elkövetett békataposások, bogarakkal valo pirotománkodások napvilágra kerülnének.
Bár a 7 éves korban elkövetett kilengések és a 35 éves korban írt, ált. isk. 7. oszt stílusú élménybeszámolók (átlagos várak, egysíkú temlomok, idegesítő útépítések, stb) között van különbség...méghozzá szignifikáns!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.05.23. 10:49:11

@Styxx: Nettó szánalom illetve nettó butaság.
Amúgy az anyuval együttnyomulásra felszaladt a szemöldököm, de hát ez van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 10:55:38

@Styxx:

"Ezt követően meglehetősen furcsák alábbi soraid:"

Két fontos momentumot felejtettél el nagyvonalúan:

1) Ha nálad a blog ekézése mocskolódást vált ki, akkor ott van egy kis logikai gap . De nagyvonalú leszek, elismerem, hogy az entree és a mocskolódás között sok minden történt, ne kezdjük, hogy ki kezdte! Mert ugyanis van ennél egy sokkal egyértelműbb baj.
2) Soraimat nem azért írtam, mert az én hozzászólásaim után meglepődtem, és kikérem magamnak, hogy mocskolódtok. Ha te úgy értetted, akkro az a te egybites agyad szintjén van. Valójában a soraim nem a mocskolódást reklamálják, hanem azt, hogy a mocskolódás után pocoklakó elkezdett egy olyan számonkérést, hogy "a másikról feltételezéseket csak logikusan, és szépen, ahogy a logika nagykönyvben meg van írva". Na ez itt az önellentmondás, nem az, hogy mocskolódtatok, és nem az, hogy mire válaszképpen. Abban is volt egy csomó probléma, de az túl bonyolult kérdés a te egybites agyadnak. Azt azonban talán felfogod, hogy amikor egy ember egy napig mocskolódik, akkor utána nem kérheti számon, hogy "csak a klasszikus deduktív logika szabályai szerint!" mert az ugye röhejes azután.

"Kábé, mintha Breivik kikérné magának, hogy az utoyai túlélők ki vannak rá aladva:-)"

Ez pocoklakóra érvényes, aki az egynapos mocskolódás után kérte ki magának, a deduktív logika szabályainak betartását. Na ez volt a Breivik szindróma. Én csak erre reagáltam, ne tegyél úgy, mintha nem lett volna előzménye!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 10:58:31

@Brendel Mátyás: nem. Tudom, hogy nem fogod megérteni, de a lényeg, hogy Te hoztad fel, mennyire ász vagy. Pizzai tornyostól, vicA versastól, ÉS kurvamagas impaktfaktorú tudományfilozófiai folyóiratokban publikálsz. Remélem egyetértünk, hogy BÁRMELY folyóiratnál, beleértve a Kiskegyed magazint is, visszabasznák a cikkedet, ha vica versa van benne, meg pizzai torony. De ez sem baj, részemről, tehát ha csak egy átlagos darab személy lennél, aki nem tudja, hogy kell Pisa nevéz leírni, vagy a magyar lakosság 60%-ához hasonlatosan vica versa-t mondanál (elvégre nem mindenki tanul latint, és a két "a" szépen összecseng), nem is szólnék egy szót sem, még csak ki sem javítanálak talán. De édes bátyám, azt a szánalmat, ahogy megpróbálod elütésnek feltüntetni azt, amit nem lehet...

vice helyett elgépelésből vica? ránéztél a billentyűzetedre? még jobb: Pisa helyett Pizza? Tehát érvelésből jelesen azt próbálod megetetni, hogy az "s" billentyű helyett lólépésben öt billentyűvel arrább ütöttél, kétszer?

höhö

a looser-edet még mindig nem érted, megszánlak: angolul az LOSER.

Te nagy formátumú alkotó vagy, ebbe bele kell férnie a beismerésnek: a helyesírás apró-cseprő technikai problémái téged nem érintenek. Nem baj, van olyan, aki jól ír, de rossz helyesíró. A különbség ott van - mondhatni a szar a víztől ott válik el - hogy elismeri, hogy nem tud helyesen írni, ezért korrektort alkalmaz, vagy megpróbálja elütésnek beállítani az összes butaságát. A felületességet ne állítsuk be elütésnek, a tévedést elgépelésnek. És ha Sásdon jártamban posztolnák pár képet a városról, majd odaírnám, hogy képek Szentesről, kissé szégyellném magam, amikor ezzel szembesítenek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 11:02:09

@Styxx:

nézd, lehet, hogy te a családoddal soha nem utazol sehova, hanem kicsapod az istállóba kecskét fejni, de én nem látok problémát abban, hogy az ember elmegy a vér szerinti családjával is valahova.

abban sem, hogy 35 éves koromban speciel még nem vezettem sokat. azóta vezettem sokat.

az utolsó féreg szobrát rólad lehetne megmintázni. no és a Modoros Blog színvonalát is szépen illusztrálod.

a másik, hogy már párszor leírtam. akármilyen rossz írást találsz tőlem az internet zúgaiban, attól ez az írás nem lesz jobb. én azt az írást nem küldtem be az index ketrecbe, nem ugyanaz a kategória.

ellenben azt, hogy pszichopata vagy, jól illusztrálja a tevékenységed.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 11:02:41

@Brendel Mátyás: különben hajlok arra a feltevésre, hogy te, barátom a Tejútrendszerben vagymi, itten most adatot gyűjtesz valamiféle publikációhoz, ezért adod a vérhülyét. Más, az Univerzum rendjébe vetett hitemmel összeegyeztethető magyarázatom egyelőre nincs.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 11:11:49

@vészmadár (pica pica):

"Remélem egyetértünk, hogy BÁRMELY folyóiratnál, beleértve a Kiskegyed magazint is, visszabasznák a cikkedet, ha vica versa van benne, meg pizzai torony."

ahogy visszabasznák az összes hozzászólást is erről a blogról. csak te vagy olyan hülye, hogy egyáltalán beküldenéd. csak te vagy olyan hülye, hogy blog kommenteket beküldött cikkekhez mérj. nyilván azért, mert cikked még sosem volt, azt se tudod, mi fán terem.

"részemről, tehát ha csak egy átlagos darab személy lennél, aki nem tudja, hogy kell Pisa nevéz leírni"

nevéz?:) hány baki kell még, hogy felfogd, te is bakizol?! mire jó ez, hogy te ekézel engem, én ekézlek téged? most menjek végig az összes hozzászólásodon, és gyűjtsem ki a több tucat elírásodat?! menjek le a te szintedre?!

"vagy a magyar lakosság 60%-ához hasonlatosan vica versa-t mondanál"

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=vice+versa+brendel+mátyás&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=vice+versa+brendel+mátyás&hl=hu&client=safari&rls=en&prmd=imvnso&ei=sqi8T8jZF4iwhAfd37CQDw&start=10&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=f5b228c9f8e3f0c4&biw=1240&bih=702

kismilliószór leírtam jól. biztos nem azért írtam le egyszer rosszul, mert nem tudom. komolyan, hogy lehetsz ilyen hülye?!

"Te nagy formátumú alkotó vagy, ebbe bele kell férnie a beismerésnek: a helyesírás apró-cseprő technikai problémái téged nem érintenek."

Így van. Nem tudom, mit lovagolsz rajta. Amikor publikálok valamit, akkor figyelek rá. Amikor kommentelek, akkor nem. Kevés olyan hülye ember van, mint te, aki nem fogja fel, hogy a kettő kurvára nem ugyanaz a szint.

" Nem baj, van olyan, aki jól ír, de rossz helyesíró. A különbség ott van - mondhatni a szar a víztől ott válik el - hogy elismeri, hogy nem tud helyesen írni, ezért korrektort alkalmaz, vagy megpróbálja elütésnek beállítani az összes butaságát."

Persze, persze, korrektort alkalmazok a blogkommenthez. Talán pocoklakó jó pénzért lektorál kommenteket is?:) Hülye-e vagy?

mrbateman 2012.05.23. 11:12:22

@vészmadár (pica pica): +1. Öncélú szórakozásnak kicsit túlzás és értelmetlen. Valami mélyebb összefüggés van itten! (ez lehet a szimpla pszichés zavartól, a tudomány elefántcsonttornyán át, a kvalitatív kutatási módszerig bármi)

Mindenesetre, ha ilyen a hazai tudományos elit, akkor megnyugodtam, h. nem besavanyodott, humortalan gépek, hanem...

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.05.23. 11:12:25

Brendel Mátyás a pidzai ferdetoronyban puszígattya a Vica Verzát!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 11:14:43

@vészmadár (pica pica): egyébként az, hogy itt több napja könyörögsz, hogy pisát szeretnél látni az valami perverzió?:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 11:18:08

@Brendel Mátyás:

"hogy kell Pisa nevéz leírni"

vizsgáljuk egy kicsit ki ezt az elírást!

"t" helyett "z", ez a qwerty-n elég nagy távolság.

"e" helyett" "é", ez meg minden billentyűzet-kiosztásban két mérföld.

ezt hogy hpoztad össze, Nevézmadár?:)

Nadiposzi (törölt) 2012.05.23. 11:24:36

@Brendel Mátyás:
Látod a vezetéssel hasonlóan vagyok, mert az anyum babettáját se vezettem, pedig Ő mondta hogy de menjek már már minden srác a simsonnal menőzött az utcában, én meg egyszer mondok, jó, de beletekeredtem a száradó takaróba mer ráhúztam a gázra véletlenül még mielőtt felültem volna és szaladnom kellett a megvadult gép mellett, míg a szárogató kötél alatt véget nem ért a hajsza. Még jó hogy a Móni nem látta!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 11:25:38

@mrbateman: "Én sem örülnék, ha a 7 éves koromban elkövetett békataposások, bogarakkal valo pirotománkodások napvilágra kerülnének."

lám-lám, mik nem vannak.:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 11:27:10

@Brendel Mátyás: én is elgépelek, hát ki mondta, hogy nem? de még mindig nem érted, hogy az a baj, hogy a PIZZAI tornyot, a LOOSER-t és a VICA-t nem lehet elgépeléssel magyarázni.

a magyar kiosztású billentyűzeten a "t" a "z" mellett van (ha neked qwerty-d van, ott természetesen nem). Hol írtam e helyett é-t?

Styxx 2012.05.23. 11:30:55

@Brendel Mátyás:
Imádumnk Matyi, érzelmi érettségben 30 évet letagadhatsz:-) és igen, mind síkhülye-perverz-vértacskók vagyunk. Köszönjük Mester, hogy felvilágosítottad csökött elménk. @Kurtz ezredes:
A poStnév-csere annyira ütős, hogy simán le lehetne cserélni a blog nevét is egy hétre brendelesre, de minimum egy Matyi-interwievre számítok. (és tényleg, milyen igaza van, nemá' interjú úgy hangzik, mint a borjú:-)))
@Nadiposzi: ez a Móni tiltólista-gyanús név:-)
@mrbateman:
"Mindenesetre, ha ilyen a hazai tudományos elit, akkor megnyugodtam, h. nem besavanyodott, humortalan gépek, hanem..."
valahol tényleg vicces, de egyben szánalmasan félelmetes...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 11:33:13

@Brendel Mátyás: "Amikor publikálok valamit, akkor figyelek rá. Amikor kommentelek, akkor nem. Kevés olyan hülye ember van, mint te, aki nem fogja fel, hogy a kettő kurvára nem ugyanaz a szint."

Hehe, ilyen érvelést 15 éves kor alattiaktól hallok gyakran. Elárulok valamit: ha TUDOD, hogy a LOSER szót LOSER-nek írják, akkor (hacsak nem gépeled el), mindig LOSER-nek fogod írni, ha odafigyelsz, ha nem. A pisai tornyot meg pisai toronynak, mindig, ha figyelsz, ha nem. Van olyan, hogy az ember amolyan gyorsításképpen vok-ot ír vagyok helyett, sztemet a szerintem helyett, de pisai helyett pizzai-t írni az kérlek egy darab tévedés. Ami nem volna baj, ha nem társulna a mellénnyel, a hírhedettnek hírelt földrajzi ismereteiddel és azzal a látható szándékkal, hogy megpróbáld a tévedésed gépelési hibának eladni:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 11:42:47

@Brendel Mátyás: továbbra is várom a kimutatását annak, hol írtam "e" helyett "é"-t. Titkon azért reménykedem, hogy nem a "leírni" szó harmadik betűjének, a hosszú "í"-nek az ékezetét olvastad "véletlenül" az e-hez hozzá? (gondolom mert most nem figyeltél az olvasásra, csak amikor komoly publicisztikát olvasol:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 11:45:35

@Brendel Mátyás:
Hol kell aláírni, hogy viszed magaddal a nagybetűs világba a piroslapok rajongótáborát?
Izgalmas kihívás lesz az MSZP alapszervezeti irodákat, volt munkásőröket, meg szemtengely-ferdüléses prolikat hozzád hasonló kozmopolitává változtatni. Sok dolgotok lesz Vágó Pistával meg a többi szkeptikus haveroddal.

mrbateman 2012.05.23. 11:57:46

@Styxx: Nem nagyon tudom elképzelni, h. pl Bánki Donát, Neumann János, Csonka, stb anno kocsmákban (akkor még nem volt blog.hu, így elégedjünk meg ezzel a felvetés szempontjából irreleváns párhuzammal) osztotta volna az észt az egyszerű proliknak, és nem azért mert félt a veréstől.
Eszükbe sem jutott gondolom, meg gondolom sajnálták volna az időt a munka elől.

Nem üres frázis az, h. ma már minden farkaskutya szintű intellektus elvégezhet egyetemet (erre itt vagyok én, mint legplasztikusabb példa), majd utána álhatatos seggnyalással, simulással, szorgalommal és alázattal mindenféle phd fokozatokat szerez (amit úgy osztogatnak ebben a hugyszagú lábvízben, amit eufemisztikusan hazai tudományos életnek is nevezhetünk...mint az Egászséges erotikában a plecsniket a veteránok a birkaperkelt vacsora alatt) majd izgalmas, pezsgő honi szellemi versenyistállókban pallérozódik tovább.
Közben bármi komoly eredményre már a személyisége is teljesen alkalmatlanná teszi.

váj mí 2012.05.23. 12:04:11

@lárvalányhaj: Hát többek között a beteglelkű grafománok miatt is elég vicces a wiki.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 12:28:01

@vészmadár (pica pica):

"a PIZZAI tornyot, a LOOSER-t és a VICA-t nem lehet elgépeléssel magyarázni."

a pizza nyilván figyelmetlenség volt. de az nem igaz, hogy ha rákérdezel, akkor ne tudnám, hogy írják.

a looser megint, tudom, hogy mi a különbség a loose és a lose között, ha rákérdezel

a vica versa esetét meg még bizonyítottam is, hogy számtalanszor helyesen írtam le, még kommenteknél is. egyszer gépeltem el.

de te vagy olyan hülye és aljas, hogy forszírozod ezt. te is gépelsz el dolgokat, én nem tagadom, hogy ezek közül volt felületes is. mit akarsz ezzel elérni?! nem leszek ettől kevesebb. nem lesz hosszabb a farkad, és nem lesz jobb a Modoros Blog.

és fogadjunk, azt nem tudod, hogy a francia billentyűzeten mi van mi mellett.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 12:32:31

@mrbateman:

"Eszükbe sem jutott gondolom, meg gondolom sajnálták volna az időt a munka elől."

ja, a mezei embernek szabad, de a tudósnak nem, ugye?:)

"majd utána álhatatos seggnyalással, simulással, szorgalommal és alázattal mindenféle phd fokozatokat szerez (amit úgy osztogatnak ebben a hugyszagú lábvízben, amit eufemisztikusan hazai tudományos életnek is nevezhetünk..."

nézd, informatikában a BME-n azért ezt nehéz, mert kell nemzetközi review-olt folyóirat cikk is hozzá. azt meg azért nehéz seggnyalással megcsinálni. de ott vannak a cikkeim, ha valamelyikhez volna érdemi kritikád, akkor tessék csak, tessék!

és akkor utána még a CNRS és az INRIA sem vesz fel csak úgy seggnyalással külföldi emebreket. franciát biztosan.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 12:39:35

@Brendel Mátyás: sajnos nem tudok ennél egyszerűbben fogalmazni: ha TUDOD hogy Pisa város nevét hogy kell írni, akkor tudod, ha rákérdeznek konkrétan, ha nem. A folyót tudod, hogy hogy kell írni, ha rákérdeznek, ha nem. Közben pedig vedd észre, először elgépeléssel magyaráztad, másodszor már azzal, hogy amúgy tudod, csak nem figyeltél oda. Ez utóbbi eleve nem létező kategória, de ha létezne, akkor is feltűnő, hogy változás történt a magyarázatban. Emlékszel, mit mondtam neked még a legelején? Felkészültség! Agresszív tempó és ekkora mellény mellé NEM engedhetsz meg egy pizzai ferde tornyot. Szval újra és ezredszer is: nem tudod, hogy kell írni a pisai tornyot, mert ha tudnád, akkor gondolkodás nélkül úgy írnád, ennyi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:00:30

@Kurtz ezredes: bocs, de nem vagyok MSZP-s. ezt is benézted az egybites agyaddal. Vágó tényleg nehéz eset, de mi közöm hozzá?! speciel ő meg a DK-hoz van közelebb, de DK-s se vagyok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:14:58

@vészmadár (pica pica):

"sajnos nem tudok ennél egyszerűbben fogalmazni: ha TUDOD hogy Pisa város nevét hogy kell írni, akkor tudod, ha rákérdeznek konkrétan, ha nem. A folyót tudod, hogy hogy kell írni, ha rákérdeznek, ha nem."

A folyót bevésik a kisgyerekek eszébe, de vannak bonyolultabb esetek. A te egyszerű világképedben nem is lehet olyan, hogy "hű elrontottam? ja tényleg!". Sajnálom, hogy ilyet még nem láttál, de "Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes".

" Közben pedig vedd észre, először elgépeléssel magyaráztad, másodszor már azzal, hogy amúgy tudod, csak nem figyeltél oda."

Az is egy elgépelés, hogy amúgy tudja, csak nem figyelt oda. Az elgépelés nem csak félregépelés lehet.

" Agresszív tempó és ekkora mellény mellé NEM engedhetsz meg egy pizzai ferde tornyot."

De megengedhetem. Értelmes ember ugyanis nem veszi be azt a manővert tőletek, hogy pitiáner dolgokba köttök bele kompenzációképpen. És egyébként vagytok ti olyan tahók, hogy a betonba is beleköttök.:) Mi az, lassú, cukros, és negyven fokon köt? A Modoros Blog.:)

"Szval újra és ezredszer is: nem tudod, hogy kell írni a pisai tornyot, mert ha tudnád, akkor gondolkodás nélkül úgy írnád, ennyi."

Értem. Tehát számodra a homo sapiens értelmi képessége a tudattalannal és tudatalattival azonos. Olyan neked nincs, hogy a tudat korrigálja a tudattalant. Én értem, hogy a te világodban ez így van, egy gibbonnál tényleg így van.:)

lárvalányhaj 2012.05.23. 13:16:45

@mrbateman:

szerintem Mátyásnak nem az eszével van baj, hanem szociálisan retardált. minden közösség kialakítja a maga normáit, konvencióit. a legtöbb újonnan csatlakozó megfigyeli és követi azokat, de aki szociálisan kevésbé ügyes, az sáros lábbal strabancol bele a közösség normarendszerébe. persze ezt észre sem veszi, mert eleve a normák léte sem tűnik fel neki, ezért amikor mindenki nekiesik, akkor csak néz nagy kerek szemekkel, és nem érti, hogy mégis mi a baj.

Mátyás is pontosan ezt csinálja. idejött a közös játszóterünkre, odaszart a közepére, és most csodálkozik, hogy megdobálták a kislapátokkal. és utána ilyet leír, hogy a kettő "nem következik" egymásból. (egyébként valóban logikailag valóban nem, a szociális szabályok világában viszont igen.)

mrbateman 2012.05.23. 13:20:05

@Brendel Mátyás: Nem arról van szó, hogy szabad-e...hanem, hogy kinek van rá szüksége.

Tapasztalatom szerint a komoly, intelligens emberek, akik elértek valamit az életben saját erőből nem izzadnak, h. bebizonyítsák, h. mekkora májerek és egyben a másik mekkora nulla hozzájuk képest.

Ha valaki nagyon küzködik ezzel, ott mindíg van valami komplexus a háttérben, legtöbbször a gyenge-közepes képességeiket akarják turbózni.

IT-hez nem(sem) értek, az viszont minden tudományterület esetében igaz, h. ha okosan haladsz a mainstreammel (nem kell nagyban gondolkodni lehet ez a bivalybasznádi poszt-BoloNYa főiskola helyi docense is, mint a kistérségi szellemi atyaúristen is...akivel 10-ből 9-szer maximálisan egyetérteni kimeríti a seggnyalás tényállását)..naszóval előbb utóbb lesz belőled valaki, idézgetitek egymást a publikációitokban, stb. Innen nézve ez nem több, mint ügyes és szorgalmas iparosmunka.

Én nem állítom, h. ez vagy, lehet, h. nagy király vagy (nem hallotalak még soha, de mondom nem értek az IThez)...csak éppen szerintem kevés ennek a valószínűsége az elmúlt 2 nap alapján (magyarázat: lásd fent)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:27:24

@vészmadár (pica pica):

mondok neked egy példát. volt egy idő, amikor azt a szót, hogy "kulturális", kapásból úgy írtam volna, hogy "kultúrális". Mert ugye a "kultúra" szót reprezentáló neuron-halmaz aktivizálódik, és automatikusan az egészül kia a raggal. Van benne logika. De ha az ember sok filozófiai és politikai cikket ír, akkor rendere előjön az, hogy "kulturális", és a végén rögzül a tudattalanban is a helyes írásmód, már nem kell gondolkodni. De ahhoz, hogy a tudattalanban ez rögzüljön, sokszor le kell írni ezt a kivételes szót.

Vagy például elő szokott fordulni ma már, hogy egy angol szót francia akcentussal mondok, sőt, helytelenül, franciául írom le. Ez nyilván csak a francia nyelv egy bizonyos, elég gyakori használatakor fordul elő. Korábban nem fordult elő.

Vagy angolul régen sokszor rosszul írtam le azt, hogy Finnish és Finland. Furcsa egy kivétel, és bekavar az olyan szó, hogy finish, sőt, a magyar finis.

Vagy például öntudatlanul eltévesztem a magyar billentyűzetkiosztást, aztán keverhetem az angol és a franciát is. De ha használom, akkor valamennyit javul a dolog.

Én elhiszem, hogy Hajdúborzasztón nincsenek ilyen problémák, de van, ahol vannak. És nem tudok mit csinálni, nekem ilyen az agyam, és nem fogok a te kedvedért változtatni, meg nem is tudok. Ez nem von le az értékeim közül. Nem az az értékem, hogy kapásból, fantasztikusan hibátlanul írok le dolgokat.

Végül, ezredjére: ettől nemlesz hosszabb a farkad, és nem lesz jobb a Modoros Blog.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:30:41

@vészmadár (pica pica): az még lemaradt, hogy valószínűleg még életemben nem írtam le a Pisa vagy pisai szót. Tehát hiába tudja az agyam egyik zuga azt, hogy ezt így írják, rossz reflex jött elő automatikusan. A vérost reprezentáló neuronok helyett az ételt reprezentáló neuronok aktivizálódtak. Előfordul ez. Ez nem olyan, mint amikor emberek azt írják, hogy "egyenlőre", ami azt jelzi, hogy nem szoktak cikket írni magyarul. Ez annyit jelez, hogy soha életemben nem írtam még le az olasz város nevét. Bazdmeg, akasszatok fel, ha ez bűn!:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:34:26

@vészmadár (pica pica): az még lemaradt, hogy szerintem életemben nem írtam le még Pisa nevét, vagy azt, hogy pisai. ez azt jelzi, hogy nem voltam még ebben a városban, nem blogoltam róla, nem ebből diplomáztam, stb. stb.

Ez nem ugyanaz, mint amikor valaki azt írja, hogy "egyenlőre", ami azt jelzi, hogy még nem írt komoly helyre magyarul cikket. Mert az ugye előfordul lépten-nyomon. Az kulturálatlanságot jelent, pontosabban olyan fokon, hogy nem írt cikket.

De az, hogy Pisa nevét elírtam egyszer, az nem jelent semmi ilyet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:39:36

@lárvalányhaj:

"sáros lábbal strabancol bele a közösség normarendszerébe. persze ezt észre sem veszi, mert eleve a normák léte sem tűnik fel neki, ezért amikor mindenki nekiesik, akkor csak néz nagy kerek szemekkel, és nem érti, hogy mégis mi a baj."

tudod van a Modoros Blog normarendszere, és van egy szélesebb normarendszer. Én értem, hogy a Modoros Blog ilyen retardált, de miért kéne nekem ehhez alkalmazkodnom? Nem mindenki autoriter személyiség. Pontosan tudom, hogy mikor fontos egy közösség normarendszeréhez alkalmazkodonom. Ha nem tudnám, aligha lennének tudományos cikkeim. Az is egy közösségi normához való alkalmazkodást igényel. Ott se lehet azt csinálni, hogy "nesze vazze, itt az eredmény, látod, hogy sirály, akkor meg, hozzátok már le?!" Ha ehhez nem alkalmazkodsz, nem lesz tudományos cikket. Akartam tudományos cikket, tehát alkalmazkodtam.

A Modoros Blogtól nem akarok semmi ilyet, tehát alkalmazkodik a halál. Aozn kívül a nagyvilági normarendszerben amit a Modoros Blog csinál, az tahóságnak számít, és amit ti csináltok, az is. Miért kellene nekem a nagyvilág normarendszerét feladnom, és alkalmazkodonom a disznóól szokásaihoz?!

Nem azért jöttem ide, hogy majd biztos szeretni fogtok.:) És nem is leszek itt örökké.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:49:43

@mrbateman:

"Tapasztalatom szerint a komoly, intelligens emberek, akik elértek valamit az életben saját erőből nem izzadnak, h. bebizonyítsák, h. mekkora májerek és egyben a másik mekkora nulla hozzájuk képest."

akkor túl kevés ilyen embert ismersz.

"Ha valaki nagyon küzködik ezzel, ott mindíg van valami komplexus a háttérben, legtöbbször a gyenge-közepes képességeiket akarják turbózni."

Mások kioktatása, lehúzása, karakterrombolása mögött sokszor lehet komplexus. Máskor meg nem. Ha ezt nézzük, akkor a modoros blog pszichopaták gyülekezete. Amit ez a bagázs itt bemutatott, hogy egy egyszerű kritikát kompenzáljon, az akkora komplexust jelez, mint a ház.

"..akivel 10-ből 9-szer maximálisan egyetérteni kimeríti a seggnyalás tényállását)..naszóval előbb utóbb lesz belőled valaki, idézgetitek egymást a publikációitokban, stb. Innen nézve ez nem több, mint ügyes és szorgalmas iparosmunka."

aha, de ha azzal kezded, hogy bevallottan a béka feneke alatt vagy ebből a szempontból, akkor ugye ezt a perspektívikus leírást nehezen hagyhatom ki röhögés nélkül.

ez nagyon úgy túnik, mint hogy a nímand komplexusos hülyegyerek, megpróbálja a maga szintjére hűzni azt, amiben egyébként bevallottan kevesebbet tud.

"Én nem állítom, h. ez vagy, lehet, h. nagy király vagy (nem hallotalak még soha, de mondom nem értek az IThez)...csak éppen szerintem kevés ennek a valószínűsége az elmúlt 2 nap alapján (magyarázat: lásd fent)"

értem, de mondjuk ezen feltételes valószínűség helyett nem sokkal relevánsabbak a tények, amelyeknek utána tudsz nézni?! minek jössz körmönfont spekulációval, amikor sokkal erősebb tények mondanak ellent neked?!

vajon mennyi a valószínűsége annak, hogy te, aki bevallottan nem értesz hozzá, jól tudod felmérni a helyzetet egy ilyen nyakatekert úton-módon?!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 13:55:21

@Brendel Mátyás:
Persze, hát te független vagy. Az MSZP alapszervezeti pártirodák is csak véletlenül lájkolják a piroslapokat. Vágóval nem szkeptikuskodtatok együtt? Meglepne, ha egy ilyen elvtársat hagyna parlagon heverni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 13:58:13

@mrbateman: kb olyan az, amit csinálsz, mintha azzal jönnél, hogy Richard Feynman sztriptízbárba járt időnként szórakozni meg dolgozni (meg még más "őrültségeket" is csinált), sztriptízbárban te eddig csak hülyéket láttál, tehát Feynman biztos nem is volt nagy fizikus.

váj mí 2012.05.23. 14:00:21

@Brendel Mátyás: Te gyerek, idejöttél, beszóltál, visszaszóltak, és most már napok óta ezen pörögsz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 14:00:56

@Kurtz ezredes:

" Az MSZP alapszervezeti pártirodák is csak véletlenül lájkolják a piroslapokat. "

lehet, hogy nem véletlenül, de nem miattam.

"Vágóval nem szkeptikuskodtatok együtt? Meglepne, ha egy ilyen elvtársat hagyna parlagon heverni."

volt egy ilyen időszak is. meg volt egy WP idpszak is. az a baj, hogy kikerestek valamit a google-lal, de annyi eszetek nincs, hogy lehet, hogy az már régmúlt idő. idődimenzió nincs a modelletekben, arra nincs neuronotok.

lárvalányhaj 2012.05.23. 14:04:52

@Brendel Mátyás:

az a tény, hogy képes vagy a tudományos életben funkcionálni, még nem jelenti azt, hogy képes vagy felismerni egy emberekből álló közösség íratlan szabályait, és ezeket figyelembe véve beilleszkedni egy közösségbe. Gondolj csak Wittgensteinre.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 14:17:26

@Brendel Mátyás:
Azt hiszem Styxx nevében is mondhatom, hogy minket a jó földrajzi szakismeretek kora érdekelne hosszas életművedből.

mrbateman 2012.05.23. 14:25:58

@Brendel Mátyás: figyelj, nem értek az IT-hez, így nem tudom emgítélni az ottani teljesítményedet, lehet, h. értékes munka, de lehet, h. egy kalap szar, mert semmi újdonságot nem tartalmaz. Hazudnék, ha azt mondanám, h. igazán érdekel, h. melyik verzió igaz.
Mivel objektíven meghatározni nem tudom, ezért logikai úton következtetek, h. sanszosabb az utóbbi! Ennyi!

Az meg, hogy pszichopaták gyülekezete, azzal nem mondtál újat...csak azt felejted el, h. ez egy játszótér, van különbség, h valaki viccből, v. komolyan hülye. Itt a blog.hu-n persze nincs, csak ha kikapcsolod a géped és felállsz az asztaltól!:-)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 14:28:01

@lárvalányhaj:

"az a tény, hogy képes vagy a tudományos életben funkcionálni, még nem jelenti azt, hogy képes vagy felismerni egy emberekből álló közösség íratlan szabályait, és ezeket figyelembe véve beilleszkedni egy közösségbe."

a tudományos közösség talán nem emberekből álló közösség?!:)

" Gondolj csak Wittgensteinre."

na jó, ő a bogaras és a zseni határán mozgott. azt akarod mondani, hogy olyan vagyok mint Wittgenstein?! szerintem nem. de azért ez eddig a legjobb anyázás, amit tőletek kaptam.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 14:30:28

@mrbateman:

"Mivel objektíven meghatározni nem tudom, ezért logikai úton következtetek, h. sanszosabb az utóbbi! Ennyi!"

értem én. de miért egy blogkommentből következtetsz logikai úton, amikor sokkal sanszosabb adatokból is tudsz?!

"Az meg, hogy pszichopaták gyülekezete, azzal nem mondtál újat...csak azt felejted el, h. ez egy játszótér, van különbség, h valaki viccből, v. komolyan hülye."

és még mekkora különbség, ha sehopgy sem hülye.:) akikkel itt beszéltem, azok egyébként sokszor viccből hülyék, de komolyan is piszopaták.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.05.23. 14:36:34

@Brendel Mátyás: látod, még mindig nem érted. Amit itt Pisa vs. Pizza kapcsán leírtál, abban teljes mértékig egyetértünk. Amikor felvetődött ez a kérdés (nem, nem én vetettem fel), ezt kellett volna válaszolnod, amit most: hogy nem gyakran kellett leírnod eddig ezt a szót, talán soha, és ELTÉVESZTETTED, rosszul tudtad, nem is gondolkodtál rajta. Ez esetben én egy szót sem szóltam volna (Az más kérdés, hogy vannak világképek, amelyek értelmében a Pisa város nevének helytelen leírása nem fér meg a "széleskörű földrajzi ismeretekkel", de mondom, ez nem az én olvasatom, nekem elég lett volna annyi, hogy ha azt látom: rosszul írod, felhívják rá a figyelmed, te meg elismered, hogy igen, hát sajnálom, ritkán kell ezt a nevet leírnom).

Továbbra is az a tempó a röhejes, hogy eltévesztetted, és a beismerés helyett először tagadsz, aztán töpöríteni igyekszel a problémát, gépelési hibáról beszélsz, majd mélylélektani magyarázatokat találsz, mindeközben mindenki más értelmi képességét folyamatosan kétségbe vonod, holott számtalanszor te magad is felhívtad a jelenségre a figyelmet: az én értelmi képességem, stílusom, eddigi publikációim vagy azok hiánya, vitakészségem, stb. mind-mind rohadtul irreleváns abból a szempontból, ebben a konkrét esetben hibáztál-e vagy sem? Tényleg nem érted még mindig?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.05.23. 14:37:09

@Kurtz ezredes: ó, engem is érdekelt Styxx ÉS írói karrierje, de hát nem volt hajlandó igazolni. úgyhogy most ez van, így maradtok.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.23. 14:43:18

@Brendel Mátyás:
Világos. Nos, élmény volt ez a pár nap, de valamiért egyszerre ítéltük úgy Modor Tibivel, hogy találjunk új célokat és dimenziókat. Ezeknek fontosságára te magad hívtad fel a figyelmet, legendás sokoldalúságod révén.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.24. 14:22:59

@Brendel Mátyás:
Mátyásom, de hát csak a lájkok számítanak, semmi más. Ha sokan bírnak, és lájkolnak, akkor egy isten vagy, földre szállt mindentudás, ha viszont senki, akkor reménytelen vesztes, egy szar. Jóslatom egyébként bevált. Most már érted ugye? Nem kell válaszolnod, tudom, hogy érted, és egy életre megtanultad a leckét.
süti beállítások módosítása