Olvasói rovat - Sirályné besokallt

2012/03/04. - írta: Modor Tibi

Hi,

Ha kitolod, akkor szerintem ne .........ként, hanem mondjuk: Egy jó asszony csak Jimmynek bocsájt meg néven menjen.


 

Sirályné besokallt

 

„Tényleg csak pár centire vagyunk a semmitől ide,

Milliárd fényév a mindenség, innen is látszik, milyen szép

Magyarázd, érezze rajtad meg, hogy neki Te leszel az az egy

…………………………………………………………........

………………………………………………………………


Aztán gyerekkel nő a háj, hullámos a pannon táj,

Kelljen más is, váljál el, lesz majd az ágyadban hely

Hát idáig tudom a történetet, hát én idáig tudom a te történeted

Nézd a sirály, milyen ostoba, nincs ott víz, ahová repül

Én maradtam, pedig volt hova menni, de az ágyon egyedül 

……………………………………………………………..

…………………………………………………………….

…………………………………………………………….


Idáig tudom a történetet, idáig tudom a történetet

Idáig tudom a történetet, idáig tudom a történetet

Idáig tudom a történetet, idáig tudom a történetet

Idáig tudom a történetet, idáig tudom a történetet

Idáig tudom a történetet, idáig tudom a történetet

Idáig tudom a történetet, idáig tudom a történetet

…………………………………………………..” 

 

Hát, ezt is pontosan úgy intézed, mint mindent az elmúlt tíz-húsz-száz (?) évben! Küldesz egy ilyen jópofinak szánt, titokzatos, bölcsész-dalocskát és akkor szerinted újra minden rendben?

Na, akkor most elmondom én is, hogy meddig tudom a történetet!

A büdös életben nem fogsz felnőni! Vedd észre, hogy már ezer éve nem vagy gimis, de ha eddig nem kaptad össze magad, akkor most, kappanhájas, orrlyukban-háton szőrösödő krapekként, miért is menne jobban?

Mindig csak ezek a lila ábrándok. Amíg kicsik voltak, miben lehetett rád számítani? Röhögcsélve rajzoltatok pöcsöt a plakátra, én hülye, meg takaríthattam utánatok a lepotyogtatott nápolyimorzsát.

Már ha nagy kegyesen foglalkoztál velük. Csak a spanokkal a borozás a gangon, meg a házibulik Debrecenbe. Hol másutt, ha nem az ország másik végén? Én, a cseléd meg otthon moshattam a májat az ebédhez!

És ami a legjobban fáj, amikor teljesen hülyének néztél. Mégis mit képzeltél? Hogy akkora idióta vagyok, mint az a félnótás Emese? Törölgetted az SMS-eket, majd flegmán azt mondtad, hogy csak a buzgómócsing új hangmérnökgyerek küldözgeti bőszen a műszaki adatokat, és kell a hely, azért törölsz mindjárt, de nyugodtan nézzem meg. Hát csak tudd; megnéztem, és fel is hívtam. Érdekes mód, az Éterfy Robi néven mentett számot egy búgó női hang vette fel.

Ne gondold, hogy olyan nagy szám volt nekem Görögbe pöckölni a csikkeket az Akropoliszra, az idétlen, éjfél utáni Ladákkal csapatásokról nem is beszélve. Másnap nem győztem kenegetni a bogarak meg a hangyák csipkedését.

Csak azt nem értem, hogy az a sok félnótás hülye mit eszik rajtad?! Ha kinyitom a Petőfit, legalább a fele a kusza, gyerekes blődségeidnek a szánalmas koppintása. „Vágjál lyukat a kádba!, Vágjál lyukat a kádba! Vágjál lyukat a kádba!” – de legalább kétszázat!

Kossuth-díj? Dugd fel magadnak! Legalább fizethetnéd rendesen a tartást! A bedobozolt CD-idet meg mielőbb vidd el, mert kell a hely, kivágom őket a következő lomizásnál. A mi buszunk már végképp elment, kérlek ne gyere újra!

22 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2012.03.04. 22:02:36

Váháháháhá!

Lehet, hogy csak egyszerűen késő van, de ezen most jót röhögtem.

_UnderCover_ 2012.03.04. 22:14:42

Lassan mondom, hogy mindenki megértse:
KUR-VA-JÓ.

2012.03.04. 22:23:58

Nagyon ott van, telejesen át tudo érezni a helyzet, bár ez az Éterfi Robi azért javít valamit a pasin, én egyszer Lajosként voltam elmentve egy telefonban, na nem is volt hosszú életű a kapcsolat.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.03.04. 23:13:37

dolgozzál, te hélóta geci, ne csak a húrokat pengessed érzelmesen.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.03.04. 23:14:01

@Frengi: Milyen költői szókapcsolat: "aki csak Lajosként volt elmentve a telefonba". Kár, hogy túlságosan hasonlít arra, hogy "aki csak pisilni ment a cukrászdába".

A poszt jó, biztos helyről én is régről tudom, hogy hiába megyek az erdőbe.

pocaklakó minimanó 2012.03.05. 00:43:18

@Frengi:

Amikor a történeteidet olvasom, mindig úgy érzem, hogy te sokat látott és sokat tapasztalt asszonyka vagy. :)

AdamBast · http://soundcloud.com/adambast 2012.03.05. 07:30:32

az rss-t állítsátok már át hogy az egész poszt megjelenjen az olvasóban.

köszi

2012.03.05. 07:39:15

@pocaklakó minimanó: az ex ezt úgy mondaná, hogy na igen, a viharos múlt, én meg azt hogy a korral jár,

Pan Tau 2012.03.05. 08:15:05

Ha valami egynyári celebről szólna lehet meglépne egy nem vagyonit a reklámérték miatt. Oszt majd akkor mehettek a Hajdú Péterhez kibogozni a szálakat!

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2012.03.05. 08:56:18

@pocaklakó minimanó: nicked olvasván visítottam mint egy belvárosi bölcsészpicsa...

Dzsoni Kráncs 2012.03.05. 09:23:02

Hát igen,pont azért tud még megélni a zenéből,mert a mi generációnk még mindig ott tart,ahol a 90'-es évek elején.
Viszont,hogy Ganxsta Zolee-val éljek:Péterfy Bori mindazt képviseli,amit én megvetek,idióta bölcsészpicsáskodás,alteros mindenkinőjésködés negyven felett,nagyon ciki.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.03.05. 09:37:18

annyi nekem is lejött, hogy itt valamiféle kispál-szövegek vannak kulturálisan beágyazva egy szóhalmazba...

Komlói Análkirály 2012.03.05. 09:57:55

@vészmadár (pica pica):
„Vágjál lyukat a kádba!" - ez nem Kispál, bár utánérzés, de erről meg neked gondolom más ugrik be. Hehe

2012.03.05. 10:35:46

Szerintem nem érdemes találgatni, hogy kiről szól a poszt konréten, mert annyira tipikus, olyan mintha bármelyik művész házaspár női felét hallottam volna. Tetszés szerint behelyettesíthető bármely művészeti ággal, és bármely díjjal.

Ne magyarázzam már el: ugye együtt indultak, aztán anyunak ott a gyerek, meg a háztartás, apu meg azt gondolja, hogy ő még mindig ugyan az az ifju titán, és annak is képzeli magát, különösen ifju bölcsész, muzsikus, képzős vagy iparos csajok körében.

Nadiposzi (törölt) 2012.03.05. 10:58:36

@Frengi:
Apu netán félre is prütyköl?
Na ne, ilyen nincs ugye?
(Füstgép gombolyította működ a lábaimnál, csajok sikítanak, felnyíg a gitár, a kezeket, és most mindenki együtt, hadd halljam!! Hu de szeretnék rocksztár lenni. Tablettára teszkós kannást nyelt 16 éves gruppikat partiba kúrni a dobossal, hej. Persze szobrászként is eltudnám képzelni a modellcsajok méretezését.)

A Jóskagyerek 2012.03.05. 12:48:35

Sokat köszönhetek ennek az együttesnek, mondhatni erre nőttem fel. Aztán mire felnőtt lettem, szétment a zenekar is. Még utoljára buliztam egy hatalmasat a Szigeten a búcsúkoncerten, mintha újra gimis lennék, azóta csak ülős koncerteken voltam a Müpában. Elmúlt, jó volt, nagyon szerettem őket, de én már nagyon régen tudtam, hogy nem szeretnék Sirályné Cucur Fecilia lenni.

Ugyanis biztos volt, hogy ez lesz a vége. Ez is lett.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2012.03.05. 15:00:18

Ezt az írta, akire gondolok? :)

2012.03.05. 19:06:52

@Nadiposzi: az én emlékeimben egy textiles-szobrász páros kattant be, apuci performanszokat adott elő egy fialok által látogatott klubban, mert a szobrokra épp nem volt kereslet. (Perfomansz b+, az eszem áll meg, elmentünk megnézni, de nekem olyan volt min a császár ujruhája, mincenki mosolygott okosan, hát én sem mondtam hogy nem értek belőle egy kukkot sem, jó, hát minek mindenkinek tudni, hogy földhözragadt vagyok.)

(Kész röhej, mert a fiam most jár oda redszersen, és nekem meg az exenek akarta elmagyarázni, hogy milyen a klub: én írtam az alapszabályt, ha godolod előkotrom a örökös ingyenes belépőmet, mondta az ex, a gyerek meg majdnem dobott egy hátast.)

De emlékszem egy régész-grafikus párosra is, ott apuci gyakran járt vidékre "feltárni", én nem is tudtam hogy ilyen is van, hogy valami lepukkant kastélyt szemre vételezni, azt gondoltam, hogy ezek a régészek gödrökben turkálnak kis ecsetekkel a kezükben, na mindegy, ott a az anyu - erős alkesz- valami múzeumben rajzolgatja a tárgyakat, hát érdekes az is.

De az írók is ilyenek: mondja a csaj, hogy most as Pista alkotói válságban van, ami azt jelenti, hogy vedel mint állat, másnap meg a Lukácsban áztatja magát a többi megnem értett zsenivel.

(Egy alkalommal együtt iszogattunk egy redezvényen, de az illető csak narancs levet valami okból, mondja ez ex, hogy te ennek a pistának nem kellene nyaracs levet iszogatni, mert már most is olyan sárga tőle. B+, nem attól sárga, hanem mert rászámoltak, hát van ilyen ugye. )

A Tyne folyó déli partja 2012.03.05. 19:23:58

@vészmadár (pica pica): akkor már ketten vagyunk. nekem is csak ez jött le, a többit nem értem.

pocaklakó minimanó 2012.03.05. 21:49:38

@Frengi:

Addig örülj, amíg nem azt mondják, hogy "olyan csaj volt, aki egy év alatt hármat élt meg, mint az látszik is rajta." ;)

pocaklakó minimanó 2012.03.05. 22:10:42

@hajdul:

Ez azért van, kérlek, mert mint azt Paulo Coelho (a generátor) is megmondta: "A szív illékony szépsége fondorlatos ihletet rügyez."

Én pedig azt mondom, hogy a névválasztásban a következő játszott szerepet: "Tudod, kerültem már nagyon elkeseredett állapotba. Nos, arra jöttem rá, hogy semmi mással, csak a nicknevem mosolyának aranysugarával tudom szétoszlatni a bensőmben lebegő ködöt. Erre azt fogod mondani: nehéz mosolyogni, ha az ember boldogtalan. Ez így is lenne, de a mosolyt tanulni kell. És hamar rájössz, hogy sokkal nehezebb boldogtalannak lenni, ha mosolyogsz. "

☮♋☯♥✌☾☼☁☃❅♂♀☿❤☺♥❤♪♫♩ ♬♭♮ ♯✌♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☮♋☯♥✌☾☼☁☃❅♂♀☿❤☺♥❤♪♫♩ ♬♭♮ ♯✌
süti beállítások módosítása