Ezért bojkottálom a népszavazást

2011/09/27. - írta: Modor Tibi

 

És már megint Népszavazás, 2001 után ismét. Ahol megszűnsz Ember lenni, ahol csak egy azonosító leszel adatokkal, egy rekord a hatalmas adatbázisban. Ahol csak egy sor jut neked, ahol számok, előre meghatározott feltételek, választható jelzők szerepelnek majd csak. Nem lesz "okos", "kedves", "szép", "szomorú", "mosolygós" vagy éppen "csúnya". Kíméletlenül beosztanak az alkategóriákba, hogy a masszában egy könnyedén kezelhető, névtelen elemmé, engedelmes birkává válj.

Már akkor, tíz éve is direkte rossz adatokat diktáltam be, mert fölháborított az egész módszer, a vájkálás az intimszférámban, a gyomorforgató kampány. És most kezdődik elölről. Megint itt van a népszavazás, és persze megint Ők vannak kormányon. Az Állam tudni akar Rólad. Tudni akarja, ki vagy, milyen körülmények között élsz, mit gondolsz - behatol az életedbe, a lelkedbe - összeírja a betegségeidet, a vallásodat, a nemzetiségedet, legféltettebb titkaidat.

Ezek olyan dolgok, amikhez senkinek - ismétlem: senkinek! - semmi köze. A nemzetiség, a vallás olyan dolgok, amelyet az ember méltósággal, otthon a négy fal között, szűk családi körben élhet csak meg. Abba az Államnak semmi beleszólása nem lehet. Miért áll ez az egész az érdekükbe? Mi a kormány célja az adatokkal, mire akarják felhasználni? Egyszer csak majd mondjuk a pirézek lesznek a bűnbakok, akkor majd jönnek értük? A Nagy Testvér már régóta figyel fölülről. A Nemzeti Konzultáció csak a kezdet volt. Ott a leghűbb csatlósokat mérték fel és vették be a központi nyilvántartába. Viszont ez alapján fogják véglegesíteni a listát: a teljes sokaságot ellenségekre és csatlósokra fölosztani.

Most találtam a póstaládámban egy szórólapot: "Népszámláláskor valljuk meg, hogy katólikusok vagyunk!" Nos, kikérem Magamnak, hogy az egyházak belefolyjanak a politikába - nem akarunk egyházállamot! És különösen kikérem Magamnak, hogy a Katólikus Egyház a magánlakásomon zaklasson hasonló tacepaókkal. Az egyházak tartsák tiszteletbe a nemzet magánéletét, és kizárólag a hívek adományaiból legyenek képesek ezentúl fönntartani Magukat. És hol a többi felekezet? Vehetnénk példát a Csehekről, ahol már réges-régen az ateisták vannak többségben. Ők voltak elég tökösek ahhoz, hogy beintsenek az egyházaknak. Itthon pedig még mindig rengeteg az álszent. Nekem nem kell közvetítő az Isten - vagy nevezzük bárminek - és köztem. Nekem ne mondja meg senki, mit gondoljak...

Nem akarok ijesztgetni és engedetlenségre uszítani, de én bojkottálom ezt az eleddig példátlan népszavazást. Jedi vallásúnak és örménynek vallom magam. Hadd csapjon le rám a Halálcsillag rohamosztagos, török különítménye...

225 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

/tmp 2011.09.27. 21:32:50

Gizike-gőzeke? Vagy lemaradtam valamiről, és szavazás is lesz?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.09.27. 21:44:11

Jól van Tibikém, jól van.:) Értem én, persze, hogy modoros dolog bizalmatlannak lenni.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2011.09.27. 21:51:41

Népszavazás? Nem népszámlálás?

És most elolvasom.

2011.09.27. 22:17:55

volt egy kis mese egyszer egy kétségbeesett kis birkáról, akit megakartak számolni.

Birka mama végül menyugtatta, hogy ha megszámolnak akkor az nem fáj, így aztaán hagyta magát megszámolni.

Na kb. ezen a szinten van a látható többség.

killercsiga 2011.09.27. 22:18:23

@/tmp: @Kiddy (dugnám nikki sixx-et!):
Fumin Kerenc kitűnő cikke kezdődött savazással, de ezt lelkes kismanók azóta eltüntették.
Persze, nem sikerült mindenhonnan... kuminszerint.blog.hu/2011/09/27/a_felelmetes_nepszavazas

KürtiT (Tromb74) 2011.09.27. 22:39:17

Még egy percet szánhattál volna rá, de nem rossz. :D
A Katólikus Egyház mondjuk sima hétköznapokon nem szokot kampányolni, hogy tisztuljak meg bűneimtől, de hát ezért szeretjük őket.
Azért feltételezem, hogy nem a kampány hatására lesz valakiből katolikus.

@Frengi: Ez egy eléggé kétélű példa, figyelembe véve, hogy birkákról van szó. :D:D:D

superego 2011.09.27. 22:39:41

Az idei népszámlálást egy 2009-ben keltezett törvény írja elő. Az talán még a szekfű-éra volt, vagy már akkor is EZEK gyüttek titokban!? Lehet bojkottálni, mindössze 50.000 HUF lesz a csekken és adók formájában is beszedhető. Ha a lelkes "engemteneszámolgassál" nem rendelkezik bejelentett munkahellyel, akkor meg akár
közmunka. Ugyanis a bojkott jelen esetben szabálysértési eljárást von maga után. Szóval ez még furcsányék hagyatéka lenne, vagy mi...

/tmp 2011.09.27. 22:39:41

@killercsiga: Nabaszki, mostmár Kumint is kell olvasni, hogy lépést tudjak tartani a legújabb mémekkel.

migueldiez 2011.09.27. 22:55:10

Na, vártam, hogy jön-e az "orwelli", vagy "tiszta 1984", esetleg "Szép Új Világ", hát ott volt, még ha nem is ebben a formában.
Azt, meg aki a tacepao kifejezést használja, vissza kellene vinni egy időgépbe abba a korba, amikor ezt a szót kitalálták - bármikor is volt az - és otthagyni.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.09.28. 00:34:59

vártam már ezt a posztot :-) Az előző alkalmával akkor jött a számoló bácsi, amikor elsőévesen előadás látogatás helyett _szerény hajlékomban_ a barátnőmmel hetyegtem. Mivel ez egy másfélszobás lakás volt, a csaj úgy ahogy volt, egy szál félrecsúszott melltartóban elbújt a kisszobában, én meg beengedtem a biztos urat, akiről kiderült hogy az a jellegzetes hangú és fejű évf. társunk, akin sokat röhögtünk, és aki azóta... de ezt nem írom le mert dekonspirálódna mindenki. Gyorsan kitöltöttük az okosságot aztán kidobtam, utána jött még egy jó adag röhögés, majd pedig... de rég is voltam 19...

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2011.09.28. 05:43:49

Tegnap lefeküdtem aludni, mint jó keresztyén agglegén.
Erre ma felébredek, hát nem zsidó vagyok?! És örmény is. De főleg azeri, meg félig grúz.

Kobo82 2011.09.28. 06:26:07

Csak jelzem a posztírónak, hogy:
1. a vallással, betegségekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása NEM kötelező, tehát fölösleges háborogni
2. A kitöltött címadatok azután leválasztásra kerülnek a KSH-nál, amint beérkezett az összes kérdőív, ennek csak az a szerepe, hogy összesítsék, mindenhonnan érkezett kérdőív. Így a válaszoló lakcíménél annyit lehet megtudni, hogy pl. Budapesten lakik.
3. Miért van szüksége arra, milyen betegséged van? Mert pl. egy egészségüggyel kapcsolatos tv-nél nem hátrány, ha tudják, milyen a lakosság eügyi helyzete.

PCollier 2011.09.28. 06:27:09

Tisztelt Modor Tibor, nekem elhiheti, hogy egyáltalán nem olyan fontos személyiség, hogy bárkit is érdekelne az intimnek nevezett szférája ! Ha bojkottál /mert ez nagy divat !! főleg ha nincs más elfoglaltsága és így legalább "hős" vagy nagy "ellenálló" is lehet :D

Mózsi bá (törölt) 2011.09.28. 06:28:15

Emlékeim szerint 2001-ben nem volt semmiféle népszavazás, a "Katólikus" egyház simán csak Katolikus, a "pósta" pedig egyszerűen posta, bár valamikor Paudits úgy énékelte, nyilván azért, hogy a József becézett alakjára "rárímeljen".
A többivel nincs miért foglalkozni.

gigabursch 2011.09.28. 06:42:27

Te gyengeelméjű!

Nem zavar, hogy nem népszavazásról, hanem népszámlálásról kellett volna írni?!?!?!?!?!

Amúgy meg csak az akar állandóan hazudozni, meg hisztizni affelett, hogy melyik adata milyen titkos (amely pár nap turkálással jórészt legálisan felfedhető - soká éljen az adatvédelem), aki minimálbér mellett S-Mercivel megy szociális segélyért.
Úgy tűnik kedves (?) cikkíró, te is ezen szarháziak közé tartozol.

ifrance 2011.09.28. 07:01:56

címlap lett, vagy mit keres itt ez a sok hőbőrgő? HAHÓ, sohasem olvastatok még egyetlen modoros posztot, hogy ennyire felhúzzátok magatokat? röhej... :)

HencegőLajos 2011.09.28. 07:02:19

Ennyire buta vagy? Népszavazás??? Na így el sem olvasom.

Szumi 2011.09.28. 07:03:30

Eltekintve a gyerekes helyesírási hibáktól, az alábbiakra hívnám fel szíves figyelmedet, az összes hasonlóan gondolkodó trendiforradalmárral együtt:
1. Minden országban van néha népszámlálás - ahol nincs, ott hidd el, még te sem szeretnél élni.
2. Az Államnak bizony sok mindenhez joga van - cserébe a neked nyújtott jogokért. ( azon el lehetne lamentálni, hogy ki milyen mértékben biztosíjta ezen jogokat és milyen mértékben teljesíti a rá háruló kötelezettségeket, de az nem ezen iromány tárgya)
*******
Nem akarom megsaccolni, hogy mennyi idős lehetsz, de az alább felsoroltak közül néhány tétel minden bizonnyal rád is igaz:

Mikor megszülettél, a világrajöveteled nagy valószínűséggel egy kórházban következett be, felkészült orvosok, ápolók hada között, megtámogatva műszerekkel, kemikáliákkal - szükség esetére. a nevezett orvosokat, ápolókat az állam taníttatta, hogy ha majd egyszer a világra találsz jönni, akkor ők a segítségedre legyenek ebben. ( természetesen a szüleid havonta X összeggel hozzájárultak a kórház(ak) fenntartásához, az orvos(ok) képzéséhez / fizetéséhez - végső soron a készenlét költségeihez)
Innen már csak élvezni kellett az életet ( tudom, hogy ennek is vannak fokozatai, én is jobban szerettem volna Amerikában születni 1951-ben, valahol a keleti parton)
Tételesen: bölcsőde, óvoda, iskola, játszóterek, tömegközlekedés, úttörőtábor, közvilágítás, parlamenti karácsony, Corvin áruház, aszfaltozott utak, vezetékes víz, gáz, villany, csatorna, köztisztasági ellátások ( pl. szemétszállítás), hidak, Metro, közrendvédelem, honvédelem, stb.

Ha dolgozol, ma is fizetsz adót és ma is kapod ezeket a szolgáltatásokat - ettől állam az állam.
Ezért nem kell gyalog menjél Pesthidegkútról Káposztásmegyerre, ezért nem kell a Blahánál sárban gázolni, ezért nem garázdálkodnak fegyveres rablóbandák úton-útfélen.

Ha vállalkozó vagy, akkor alapból kaptad azt a lehetőséget, hogy Magyarország területén megalapítsd a saját bizniszedet ( természetesen a társad ebben a Magyar Állam), kapod a jogi hátteret, a pénzügyi hátteret és az infrastruktúrát a vállalkozásodhoz - az adód nem egyszerű sarc. Kíváncsi lennék, milyen vállalkozást lehetne üzemeltetni ezek nélkül? Ha pl nem létezne hazai fizetőeszköz, ha nem lennének utak, nem lenne áram és víz, ha nem lennének jogorvoslati lehetőségek - és még sorolhatnám.
Ehhez mérten az, hogy tízévente felmerül egy adatszolgáltatás az Állam részére, igazán csekélység.
Ha ezt nem fogod fel, nem vagy méltó arra, hogy itt élj.

hattyú 2011.09.28. 07:10:34

Szerintem ez egy szánalmas blogbejegyzés, igazából szóra sem érdemes, ha te ilyen vagy, ilyen vagy, jogod van hülyének, paranoidnak lenni, és jogod van tudatlannak is, aki nem tudja megkülönböztetni a népszavazást a népszámlálástól, de azért az jó neki, hogy joga van blogot írni és észt osztani.

ezt is leszarom 2011.09.28. 07:25:25

JOGIDOKI SEGÍT NEKTEK...
nem értem a problémát....alapvetően a népszámlálás a lakcímektől indul.és azok alapján megy ki az azonosító, a számlálóbiztos és az alapján kötelező a válaszadás.
MIT JELENT EZ???
1.ha nincs ingatlantulajdonod és bejelentett lakcímed nagyot szarj az egészre...
2. ha albérletben laksz vagy koliban..stb és nincs állandó lakcímed, lakásod akkor is.
3.viszont ha van lakástulajdonod és/vagy bevagy jelentkezve hogyha nem akarsz esetleges bírságot vagy kavarást akkor a LAKÁSKÉRDŐÍVET TÖLTSD KI!!!abban amúgy semmi olyan nincs amit ne találnának meg pl. a földhivatalban vagy az önkormányzatnál...ha eddig nem éltek vissza vele ezután sem fognak.ráadásul azok jogilag hivatalos adatok és felhasználhatóak voltak eddig is.
4.ha nincs kapcsolatod semmivel magyarországon (pl. nincs munkaviszonyod, nem kapsz segélyt, gyest stb, nincs bejelentett lakcímed..ésígytovább) akkor írd be simán hogy külföldön élsz és kész....máris nem kell kitöltened semmi mást.

5.ha viszont be vagy jelentve és adatok mennek rólad valahonnan bármely hivatalhoz (teszemazt az adóhivatalhoz megy ugye ha van munkaviszonyod vagy vállalkozó vagy....vagy ha egyéb pl. diák, nyugdíjas, de akkor is ha beteg akkor pl. a tb-hez..stb ha munkanélküli, segélyes..stb akkor meg a munkaügyi központba..stb, stb), tehát ha igazolható hogy magyarországon élsz akkor az orbáni személyi kartotékot KI KELL SAJNOS TÖLTENI.
ugyanakkor elvileg írhatsz bármilyen többé kevésbé reális hülyeségeket belátásod és a nem megválaszolni akart kérdések szerint...ha aztán kérdőre vonnának ami nem túl valószínű(ILYENKOR AZONNAL INDULHAT 2-3 PER!!!) akkor mondhatod azt hogy részeg voltál..stb.

DE A LEGFONTOSABB! BÍRSÁGOT CSAKIS AZ ADATSZOLGÁLTATÁS ELMULASZTÁSÁÉRT KAPHAT BÁRKI!!!(magyarul legalább a lakáskérdőívet válaszold meg)... ENNYI. a törvény alapján ha hülyeségeket írsz az a te személyes szabadságod, nem büntethető...főleg ha ugye analfabéta, iskolázatlan, részeg..stb vagy éppen :)))

tataugebu 2011.09.28. 07:42:05

@Mózsi bá: Nagy örömmel üdvözlöm körünkben "Grécsi" :) tanár urat. Úgy látszik elfelejtette bevenni a gyógyszereit, így azt hiszi magáról, hogy még mindig (ki)oktatnia kell másokat a magyar nyelvről.
Kérem vegyen be most dupla adagot, és nyugodjék békében, ha már a témához érdemben hozzászólni nem tud. Köszönöm.

Szumi 2011.09.28. 07:47:28

@tataugebu: Ha már a tanerőknek nem sikerült az oktatás, legalább Mózsi bá megbróbálja. Köszönd meg inkább neki.

Mózsi bá (törölt) 2011.09.28. 07:47:31

@tataugebu: A hozzászólásom a blogolónak ment, így ostobaságaiddal és buta vízióiddal nem foglalkozom. A lényeg: a blogoló tisztelje meg olvasóit azzal, hogy helyesen és pontosan ír. Ha sokszor elolvasod ezen utóbbi mondatot, nyilván megérted. És akkor majd a motivációkat is...

$pi$ 2011.09.28. 07:47:56

@Frengi: Jah, meg volt egy ruandai mészárlás, ahol előbb összeírták a huszikat, aztán bepecsételték az igazolványukba a származásukat, aztán meg kiirtották őket.

Már ha érted nem mesékből akarod felépíteni a világról alkotott véleményedet, hanem mondjuk a valóságból.

ezt is leszarom 2011.09.28. 07:50:32

még egyszer a blogolónak és mindenkinek pontosításként HOGY PONTOSAN ÉS BIZTOSAN ÉRTSE!!!
A KIADOTT KÓD NEMMM!!! személyhez hanem az ingatlanhoz kötött.
beazonosítani személyt csak akkor lehet ha a személyi kérdőíven megadja az adatait (születési dátum és hely)..ehhez lásd előző írásom.

troutman 2011.09.28. 07:54:32

A poszt sem rossz, de a kommentelők nagyon ott vannak a szeren.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 08:01:44

Tisztel Modor úr!

Megkövetem magam. A kommentek tükrében nézve, a poszt mégiscsak kurva jó.

csoko20 2011.09.28. 08:06:46

Mi magyarok már csak ilyenek vagyunk: népszavazás után újraszámolgatnánk, népszámláláskor meg népszavazgatnánk...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.09.28. 08:10:52

ez a szerencsétlen még azt sem tudja, nem szavazás lesz, hanem számlálás :D oszt képes írni így róla

valamint mindenhol van népszámlálás
aki fosik tőle, görbe utakon jár

Dell78 2011.09.28. 08:14:53

Tisztelt Modor Tibi!

Sötét vagy, nem kicsit! Ha írsz valamiről, legalább nézz egy kicsit utána!
Az első: milyen NÉPSZAVAZÁSRÓL írsz te szerencsétlen?! Népszámlálás! Ennyire vagy képben...
A második: az egészségi állapotodra és a vallásodra irányuló kérdések nem kötelező jellegűek = ha akarsz válaszolsz rá, ha nem akkor nem!
Csak egy dologban értek egyet: az egyházaknak nincs semmilyen létjogosultságuk. Tartsák fenn magukat adományokból, vagy amiből akarják, de ne állami támogatásokból! Itt jegyzem meg, hogy adót is szednek. És ha nem fizetsz, diszkriminálnak a leglehetetlenebb módon.
Amúgy semmi másra nem jó ez a cikk, csak hangulatkeltésre! Abból meg már van egy rakással. Szóval rettegj csak, amikor csenget az összeíró!

Rubicon 2011.09.28. 08:16:42

Ez az 50 ezres büntetéssel való fenyegetés, módfelett érdekes, már-má paradox.
Ugyanis csak akkor jogszerű a népszámlálás, ha nem vagy beazonosítható. Ha beazonosítható vagy, csak akkor tudnak büntetni, de akkor meg ők voltak jogszerűtlenek , így jogosan tagadtad meg az adatszolgáltatást. (Nem saját kútfőből, neten olvastam a fentieket.)

SirKaan 2011.09.28. 08:18:38

Nem népszavazás, hanem népszámlálás!!!!! Javítani kellene a címen!!!!!

badogosmester 2011.09.28. 08:19:54

@Szumi: látni, hogy te se nagyon akartál még vállalkozni Magyarországon. Jobb ha tőlem tudod, hogy az állam semmivel, ismétlem semmivel sem segíti elő vagy tűámogatja egy vállalkozás elindítását. Sőt...

2011.09.28. 08:20:36

@$pi$: Ez csak egy kis része volt a dolognak, ugye ezt a belgák baszták el, még csak nem is népszámlálás alkalmával. Én is azt gondoltam, hogy ezért volt, de nem, utána olvastam: egyszerűen sokan voltak, túl sokan. A családok kb. hobbykert méretű földön gazdálkodtak. Magam is meglepődtem az igazságon, de így volt.

dömper 2011.09.28. 08:23:48

A sok értetlenkedőnek, aki fennakad a népszavazáson, meg itt háborog, annak idemásolnám a következőt:

"Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai.
Mielőtt elhamarkodottan hozzászólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist."

ezt is leszarom 2011.09.28. 08:24:16

NINCS PARADOXON...
szeretném feloldani azt az állítólagos ellentmondást is hogy a bírság nem szabható ki mert ahhoz a személyt be kell azonosítani.
EZ HÜLYESÉG.
mint írtam az adatszolgáltatás ingatlanhoz és nem személyhez kötött, tehát nem válaszolás esetén az INGATLANRA (ill. annak tulajdonosára) terhelhető jogilag.

TGabi 2011.09.28. 08:25:13

Abszolút normális dolog a népszavazás-az viszont nem, hogy rengeteg, "közöd"? kategóriájú kérdésre is választ kell adni benne kötelező jelleggel.

Akkor lenne korrekt a dolog, ha anonim lenne - így viszont "csak" a lakcím és a személyi szám alapján totál beazonosítható az egész, úgy, ahogy van.

És nem arról van szó, hogy az átlagembernek bármit is titkolnia kell-hanem van olyan, hogy magánszféra, akkor is, ha a sok, Facebook-on szocializálódott hülyegyerek el is kívánja a búsba a más magánügyeiben vájkálni nem szerető, maradi fajtámat. Ez van.

2011.09.28. 08:25:36

- Tisztelt Uram! Azért jöttünk el önhöz, mert az elnök tudni szeretné hányan élnek az országban!
- Hát akkor hiába jöttek el ilyen kurva messzire, mert én sem tudom!

Egyébként meg töltsük ki interneten és írjunk be mindenféle hülyeséget, le a rendőrállammal!

Wagem 2011.09.28. 08:35:30

Népszavazás....húúú ritka nagy barom vagy!

barli 2011.09.28. 08:36:48

"Vehetnénk példát a Csehekről, ahol már réges-régen az ateisták vannak többségben"

Hát ezt meg honnan tudod? Csak nem egy népszámlálásból? :)

Amúgy ha senki sem vallja magát cigánynak/örménynek/tótnak/románnak, akkor minek nekik kissebbségi önkormányzat? -> spórolunk
Ha már igy ki vagy akadva a "katólikusokra", ikszeld be magadat ateistának, hogy minnél kevesebb állami támogatást kapjanak a jövöben. Vonatkozik ez az összes többi felekezetre is.
Ha valaki nem vallja magát valaminek legalább névtelenül, az utána ne is nyafogjon.

"Ahol megszűnsz Ember lenni, ahol csak egy azonosító leszel adatokkal, egy rekord a hatalmas adatbázisban. Ahol csak egy sor jut neked, ahol számok, előre meghatározott feltételek, választható jelzők szerepelnek majd csak"

Ezekszerint jobban örülnél neki, ha neveddel/telefonszámoddal/fényképeddel tárolnák el az adataidat??

A "direkte rossz" adatokhoz meg csak gratulálni tudok!

33.vilmos 2011.09.28. 08:38:54

Rettegj! Lehetőleg midnentől! Ez a legjobb életsratégia. Milyen boldog élete van annak aki midnetől retteg, ugye?

sTormy 2011.09.28. 08:41:32

@gigabursch: @HencegőLajos: @Dell78: Azért titeket emeltelek ki válaszadásra, mert ti voltatok azok, akik nemhogy képtelenek felismerni egy paródiát, annak ellenére, hogy gyakorlatilag oda van írva mellé, hogy az, hanem még a szerző értelmi képességeit becsmérlitek, mintha ő volna teljesen sötét, és nem... hm... mások.

vitaygeorgina 2011.09.28. 08:44:21

@dömper: neeee, elrontod a bulit. Ez kifejezetten olyan poszt, ami megkívánja a címlapot és azzal járó hozzászólásokat, csak így lehet teljes az élmény.
Amúgy meg tegnap nem voltak ennyire éberek a hozzászólók, mert Kumint nem savazták ennyien a népszavazásért, mint most Tibit.

Akinek nem inge.... 2011.09.28. 08:53:43

Mintha magamról olvastam volna :D Én is hasonlóan szitkozódtam erről tegnap.
Azt vki válaszolja már meg légyszi,hogy mi történik akkor,ami a posztban is van, h pl a lakásommal kapcsolatos kérdésekre végig kamuválaszt adok? ellenőrzik? jön az apeh? mi lesz akkor? én viccen kívül nem vagyok hajlandó macskajancsiéknak kiadni semmilyen adatomat,de büntit sem szeretnék.ha viszont nincs ellenőrzés,akkor jöhet a kamu :)
Mellesleg,arra kíváncsi lennék,hogy minek tartjuk mi fenn az APEH-ot,a munkaügyi hivatalokat,ilyen-olyan hivatalokat,ha azok képtelenek maguktól statisztikát összeállítani? és ha minden úgy tesz,mint én és végigmarháskodja? még a végén kijön,hogy MO-n mindenki üzbég és szcientológus :D

Borenbukk 2011.09.28. 08:55:48

@sTormy: Tibi mostanaban egyre gazabbul Fideszes, de ez a poszt nagyon jo.(meg ha a celjaval nem is teljesen ertek egyet) Siman idejon a sok hulye horogni, meg helyesirast javitani, mert akkor sem ismerne fel az ironiat, ha az bekopogtatna hozza es bemutatkozna.

fidzsi 2011.09.28. 09:00:38

Kedves modoros! Bár sok újat nem t'ok írni az előttem okosan szólók után,de már a locsogós férfikor előszobájában vagyok. Ugye azért az részedről is átgondolandó lehet, hogy nevezett cikkely az előző trupp idején jött világra. Másrészt nem árt tudni a szatócsnak es - mint pl. nekem-, hogy milyen portékáim is vannak a raktárban, miólta, kitől, mennyiért, ecetetrá, ecetetrá. Így tudok plauzibilis- jújj, de művelt vagyok- döntés/eke/t hozni. Másrészt, hidd el, hogy állam bácsi - ha tényleg bediktátorosorul-,ennél sokkal egyszerűbben megtudhat rólad amit akar. Gondold végig, hány helyről szerezhet a KSH-énál pontosabb és naprakészebb adatokat, kis kedvencéről, Rólad. Másrészt van egy csipetnyi ellentmondás esszédben. Ugyebár, a magánszférádba /jújj, már megint / tolakszanak, mondád-ah stíl-. Továbbá panaszolod, hogy csak egy semmi adat leszel. Hát mostan számítsz Nekik, vagy nem. Baráti üdvözlettel. fidzsi a droid.

hagymás bob 2011.09.28. 09:05:37

@vitaygeorgina: Dehogy rontják el a bulit.
Ha nem veszik a lapot, hogy hol járnak... hát istenkém...rég vinnyogtam ennyit felháborodott hozzászólásokon.

@Hadrian77: Bázzz, ez a nap komment-je nálam:)

tééényleg? 2011.09.28. 09:07:34

Tipikus idióta hozzáállás, nagyon gratulálok. Ezért tart ez az ország itt, mert mindenki kibújni akar a kötelességek alól.
Mindenki azt keresi, miért ne... Nehogy megtudja valaki, hogy REFORMÁTUS vagyok, atyagatya, most mi lesz? Visszaköveti a kommentjeimet az NBH a KGB és CIA és nagyon durva lesz, jajajaj, nehogy valaki megkeressen és nekem szegezze, hogy szemét Kálvinista vagyok!!!! Eszetlenek!

mildi 2011.09.28. 09:17:28

:DDD ne hagyjátok abba!
@vitaygeorgina: +1

fidzsi 2011.09.28. 09:18:12

Még egy apró megjegyzés, mondjuk mindenkinek. Ismereteim szerint népszámlálást Mária Tercsi ólta tartanak, ha jól emlékszem boldogult tanulmányaimra. Másrészt az ún. kultur-világban mindenütt van népszámlálás, így a mi kis egységesült ajrópánk országaiban is. Ezért 1: ha valami nem O.K. miért nem szól demokráciánk legfőbb őre az MSZP, vagy a kis huncut LMP. 2. A demokratikus ellenzék, élén a hitelesség csúcsát jelentő Charta, és minden magyar demokraták legnagyobbika, a szabadság eljövendő mártírja, Ferencünk miért hallgat ez ügyben? Édes Jóistenem, már itt a vég. Na, csomagolok, megyek Ákossal a Duna partjára. Csókolok mindenkit. fidzsi a droid.

zsitva 2011.09.28. 09:19:49

tegnap este kitöltöttem 15 perc alatt. Egyetlen kérdést sem találtam amit előtte, mások, más címen már ne kérdeztek volna hivatalból, ilyen-okból tőlem meg. Nincs benne egyetlen sor se amit ne tartanának rólam már nyilván az állam különböző bugyraiban.
Jaaa, hogy az állam különböző bugyrai nem beszélnek egymással?
Nem.
Ezért van a népszámlálás.
Pótmegoldás.
Mivel az állam képtelen egyesíteni a saját, már meglévő nyilvántartásait rólam küld egy összesítőt.
Az összesítő szakmunkást most úgy hívják = népszámláló.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 09:24:11

úgy látom, a rutinos törzsgárda magára nézve kötelező érvényűnek tekintette a napóleoni mondást a hibát elkövető ellenség békén hagyásáról, és dicséretesen hallgat. A poszt 7/10 volt, a kommentek 10/10, köszi Tibi.

humániákus 2011.09.28. 09:31:25

@tataugebu: Szerintem ne ekézd az(oka)t, akik szóvá teszik a nyelvtani bakikat. Aki publikál, attól igenis elvárható, hogy helyesen és szabatosan írjon. Az autószerelőtől is elvárjuk, hogy hibátlanul csinálja meg az autónkat, igaz? Nem beszélve az orvosokról...

2011.09.28. 09:39:45

@superego: nem kell bojkottálni ilyen durván... valláshoz azt kell írni, hogy JEDI. Erre bíztat egy facebook kampány. Jó 5 let.

skót 2011.09.28. 09:41:04

Kedves Modoros Tibi,
Az , hogy a népszámlálás helyett népszavazást írtál, csak mosolyra késztet, hiszen - gondolom - az indulatok kergették az adrenalin löketet, mely segített a billentyűzet csapkodásában. Azonban mielőtt olyat írsz, hogy "...Vehetnénk példát a Csehekről, ahol már réges-régen az ateisták vannak többségben. Ők voltak elég tökösek ahhoz, hogy beintsenek az egyházaknak..." kérlek üsd be a keresőbe az ateista, v. ateizmus szavakat és meg fogsz lepődni. Az ateista nem azt jelenti, hogy nem hívő, nem vallásos, nem tartozik felekezethez.
Egyebekben nagyon sok gondolatoddal egyetértek.
Üdvözlettel:
Zoli

soska71 2011.09.28. 09:42:37

Azért a helyesírtásodon van mit csiszolni. Egyre gyatrább a magyar ebbe'. Szörnyű.

Amúgy tartalmilag igazad van.

A lakásra vonatkozó adatok egy következő ingatlanadó alapját képezhetik, mert nem hiszem el, hogy a személyes adatokat nem különítik el. Így én ott csalni fogok. Az egyház meg húzzon a francba, különösen a katolikus. Semjén gyerekmolesztáló főpapot tüntetett ki, mielőtt az egyház az ügy miatt áthelyezte volna. Beteg pedofilok gyülekezete és ezt a látszatot nem is akarják megmásítani. Hányinger. Az iskolákat is azért tudják átvenni, mert az egyház 2x annyi támogatást kap, mint egy önkormányzat iskolafenntartáshoz. Így könnyű.

GoVegan (törölt) 2011.09.28. 09:46:27

Mari Tercsinel repult a kave a monitorra…
a posztbol valobban tobb is lehetett volna, de igy?!

fidzsi 2011.09.28. 09:48:25

Off. Mint hajdani Napoleone/sic!/ rajongó, vagy 7-8 könyvet olvastam róla Dumas-tól Tarle-ig, de erre a mondásra nem emlékszem. Persze ettől még igaz lehet. Inkább tevékenységét tekintve van egy kis gyanúm. A kis káplár inkább, kihasználva az ellen hibáit, Glausevitz-et még csak nem is ismerhetve, igyekezett hülyére verni őket. Tisztelettel. fidzsi a droid.

vitaygeorgina 2011.09.28. 09:57:37

Off

@fidzsi: nem ismered véletlenül ifj. Farkas Gyula mérnök-fizika szakos hallgatót? Ha nem, nem baj, csak úgy eszembe jutott.

munkanelkuli 2011.09.28. 09:57:59

@Szumi: majdnem mindennel egyetértek, kivéve, hogy én a nyugati parton :)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.28. 10:00:23

Népszámlálás jogszerű elutasítása
2011.09.27. 09:44 IGe

Kérem a blogos és közösségi oldalakon aktív társadalmat, gyűjtsük itt össze a 2011-es "Népszámlálás" jogszerű elutasításának lehetőségeit. Minden új érvvel, reális lehetőséggel kibővítem blogbejegyzésemet. Mert gondolom senki sem szeretné, hogy arra érdemtelen helyre talicskázzák az adatainkat, és sajnos vele együtt esetleg a pénzünket is...

vilagnezet.blog.hu/2011/09/27/nepszamlalas_jogszeru_elutasitasa

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 10:00:29

@Kulics: Okosabb ellenállók azért azzal is számolnak, hogy a katólikusuk nagyon agyafúrtak. Ha rengetegen vallják magukat Jedinek, simán bejegyezhetnek egy offshore egyházat ezen a néven.
Az egyértelmű, hogy a katólikusoknak úgy lehet borsot törni az orra alá, ha mindenki mást ír be, mint ami valójában, de okosabban kéne csinálni. Érdemes egy létező vallást választani, pl. a muzulmánt vagy a zsidót, így tutira kevesebb pénzből kell majd gazdálkodnia az Anyaszentegyháznak.
Ezt a módszert természetesen a nemzetiség megjelölésénél is érdemes alkalmazni, hiszen a nacionalizmus alól úgy lehet "kirúgni a sámlit", ha a statisztikákból kiderül, hogy sokkal több ruszin, örmény, avar, hun él határainkon belül, mint azt gondolnánk.

brutuska 2011.09.28. 10:02:58

@vészmadár (pica pica): Mondhatni, vigyorogva szemléli a troll csapatok Tibire zúdított verbális aknáinak röppályáját, s ahogy csütörtököt mondanak becsapódáskor. Tüzijáték modor címlap módra.

marci(ka) 2011.09.28. 10:06:02

@Szumi: Eltekintve a gyerekes helyesírási hibáktól, az alábbiakra hívnám fel szíves figyelmedet, az összes hasonlóan gondolkodó címlapkommentelővel együtt: ez itt a modoros, te szegény:)

MakoG 2011.09.28. 10:06:44

A katólikus, pósta, Csehek szavakért külön piros pont! Kár, hogy a bendzint és a péndzt nem lehetett összehozni ezzel a témával. :)

gemby 2011.09.28. 10:11:50

sikítva röhögök a kommenteken, szép volt, tibi!

trollface 2011.09.28. 10:12:09

@ezt is leszarom: nekem még mindig nem minden tiszta. 1 választói névjegyzék alapján minden címhez található ember 2 ha az albérlőm nem engedi be a biztost, akkor itt is érvényesül az objektív felelősség elve és engem büntetnek meg?

fidzsi 2011.09.28. 10:13:09

@vitaygeorgina: Nincs szerencsém hozzá, sőt én sem vagyok Ő. Ehhez min. calk. minusz negyvan-valahány év kéne. Üdv, fidzsi a droid.

s 2011.09.28. 10:13:21

@killercsiga: Nade kumin egy hülye fasz, ezt eddig nem tudtátok? Akkor szólok.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 10:18:48

@soska71: Upsz, majdnem kihagytam a kommentedet. Végre valaki, aki a mélyben megbúvó összefüggéseket is átlátja. Na erre nem gondolnak azok a marhák, akik mosolyogva vonulnak erre a VÁGÓHÍDRA.
@marci(ka): És mi van, ha a gyerekes hejesírási hibáktól sem tekintünk el?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.28. 10:19:08

@ezt is leszarom:

Tévedsz, de óriásit. Éppen a lakás kérdőívnek van a legminimálisabb köze a NÉPSZÁLMÁLÁSHOZ.

KET értelmében az állami hivatalok nem kérhetnek a polgáraiktól olyan adatot (nem kötelezhetik adatszolgáltatásra) amelyet más állami hivatali forrásból be tudnak szerezni.

Nos mióta is van építési engedélyeztetési hatósági eljárás? Mert akinek az ingatlana ezen átesett az nyugodt szívvel beírhatatja, hogy az adat már az állam rendelkezésére áll.

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2011.09.28. 10:19:35

Tibi, te fizetsz ezeknek a kommentelőknek, hogy ilyen vicceseket írjanak?
Ha mégsem, akkor azért nem lennék a helyükben, amikor rájönnek, hogy mi van...
A Hírcsárdán egyébként már volt olyan kommentelő, aki előbb felháborodottan beírta, hogy ez kamu hír, majd kicsit később visszajött elnézést kérni. Talán itt is összeszedik majd magukat páran.

Bordapapa 2011.09.28. 10:20:10

A törzsgárda kivételével minden mai kommentelő retardált. Imádom a címlapos posztokat.^^

fidzsi 2011.09.28. 10:30:35

@Idet: Nálad egy szép piros pont. Hejába, szemüvegemmel is rosszul látok, plussz hülyülésemre is bizton számíthatok, Tiszteletem. fidzsi,a droid.

kIára 2011.09.28. 10:33:57

Pattogatott popcorn bekészítve.
Te Tibi, te! Nem szavazás hanem számlázás.
Na látod, engem is megkavartál – számállás.
Hülye vagyok – számlálás, az.
Elöb tanúlj meg, irni utánna pöttyögjél ide fel — a hűlje kalviatúrádba belé.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.09.28. 10:34:44

Szegény cikkíró!

Ilyen véleményt ilyen fogalmazással, ilyen helyesírással valójában egészen máshogy nevezett eseményről ... nem egy nagy színvonal mutatkozik meg írásábaN.

Annak örülök, hogy a tacepao kifejezés értelmét valószínűleg ismerheti, de azt is eléggé furcsán használja. A lakásán nem rak ki senki tacepaót.

Közterületről láthatóan pedig amúgy is mindig vannak.

Kétlem, hogy a magyaroknak tartaniuk kellene a nemzetiségük bevallásától.

A többieknél meg az a furcsa, hogy kisebbségi önkormányzati választásokon úgy teremnek a nemzetiségek, mint a bolondgomba, jó üzlet nemzetiséginek vallaniuk magukat egyeseknek.

Ilyenkor meg érdekes módon hú de félnek.

A vallás dolog. Sajnos az a helyzet, hogy az egyházakat nem híveik tartják el, hanem az adófizetők. Az állam nagyon sok pénzt ad az egyházaknak, és egy ilyen népszámláláson látszódhat, hogy mennyire megalapozatlanul.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.09.28. 10:37:10

Mi van akkor, ha olvashatatlanul töltöm ki? Amúgy helyesen, csak ember nincs, aki kisilabizálja?

Vagy kínai írásjelekkel? Vagy quenya nyelven és írásjelekkel (A Gyűrűk ura tündéinek nyelve és ABC-je)?

KenSentMe 2011.09.28. 10:37:59

@Szumi: Ez nagyon szép kortesbeszéd, de mi lenne, ha pl. arra kérne az állam, hogy hajolj előre jó mélyen, ő meg majd feldug egy lámpaoszlopot a seggedbe? Végül is, ha csak egyszer csinálja és csak rövid ideig, akkor az a kis végbéltágulás és esetleg repedés igazán nem mérhető ahhoz a sok jóhoz, amit az államtól eddig kaptál.. ennek ellenére nem hiszem, hogy szívesen belemennél, kivéve, ha direkte ilyen hajlamokkal vagy megáldva.

Ennek annyi a tanulsága, hogy igen is fontos, hogy mit kér az állam, és nem, nincs mindenhez joga. Nem lehet annyival elintézni, hogy "á, ez csekélység, csináld meg". Egy polgárnak mindig mérlegelnie kell, és ha arra kerül sor, akkor azt kell csinálnia, ami a legnehezebb - kiállnia magáért.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.09.28. 10:38:58

@vitaygeorgina: Kumin sótlan fideszes, Tibi legalább érdekes :-)

@vészmadár (pica pica): valóban iszonyat mennyiségű hülyét sikerült idecsalni az állandóan idejárókon kívül is :-)

c3as84 2011.09.28. 10:41:30

Lehet, hogy én vagyok primitív, de nem látom mi a baj :) Valaki összefoglalná? (Röviden!)

római 2011.09.28. 10:45:19

Tudatlan szenvelgés. Az első népszámlálást (persze nem népszavazást) II. József rendezte. 1870 óta pedig tízévente minden rendszer és minden kormány alatt megtartják. A nemzetiségre, vallásra vonatkozó kérdések fakultatívak. Mindenkinek joga van olyan válasz mellett kampányolni és azután olyan választ adni, amilyet akar. Akkor meg miről beszélünk?

látjátok feleim szümtükkel 2011.09.28. 10:45:20

@Kobo82: "3. Miért van szüksége arra, milyen betegséged van? Mert pl. egy egészségüggyel kapcsolatos tv-nél nem hátrány, ha tudják, milyen a lakosság eügyi helyzete."

Hát nagyon furcsa egy adatgyüjtés ez, ha ebből akarják megtudni, hogy milyen a lakosság egészségi helyzete. Ezt az állami egészségügy hiteles adatokkal nem tudja igazolni? Vajon miért nem? Pegid igen sok járulékot fizetünk, és q*va nagy az adminisztrációjuk. Ja, és számítógépük is van nekiük.

dansun 2011.09.28. 10:47:26

...azt hittem, csak mi vagyunk itt majmok! (Űrgolyhók)

WB_Tom 2011.09.28. 10:50:56

:) Gratuálok Tibi, szerintem az a legnagyobb elismerés, mikor a sok okos nem veszi le, hogy ez csak paródia. Mondjuk ezek biztos sok pénz gyűjtöttek Esmereldának annó.

Kis ember 2011.09.28. 10:51:18

Akinek humora van, mindent tud,
akinek nincs, az mindenre képes.

S Z I L V I 2011.09.28. 10:51:20

Olyan végtelenül ostoba ez a bejegyzés, egy országnak szüksége van időnként népszámlálásra, hogy megtudja például, hányan élünk ebben az országban, az országok ezen adataiból pedig, hogy hányan élünk a Földön.
Az ilyen korlátolt emberek hátráltatnak mindenkit és csak szítják a tüzet.
Hidd el kérlek, hogy senkit nem érdekel a magánszférád és végképp nem az ilyen vérlázító vélemény, ami egyértelműen iskolázatlanságból, tudatlanságból fakad!

ili810 2011.09.28. 10:52:27

@KürtiT (Tromb74): Kínaiból több van itt. Érdemes velük egyesülni. Hát ha ugy is arra felé tartunk ?

Dour 2011.09.28. 10:59:03

Tetszik a lakáskérdőív. :)
13.-as kérdés: Mivel fűtenek?
(az, hogy miből, hiányzik ....)
index.hu/belfold/2011/09/28/viszik_az_ingyenes_alaptorvenyt_mint_a_cukrot/

mama ottmarad 2011.09.28. 10:59:47

Ez de jó volt, kommentekkel, tokkal vonóval!
Köszi, és igen, Tibi! Még mindig működik :DDD

reccs 2011.09.28. 10:59:51

@S Z I L V I: Nagy szavak ezek egy funkcionális analfabétától :)) (amit, ugye, kommenteddel igazoltál.)

fidzsi 2011.09.28. 11:00:20

Fantasztikus! Hova csöppentem?! Itt/en/ van egy értelmiségi törzsgárda. A club, vagy maga a Club. És még cipőt se töröltem belépéskor. Jó érzés tudni, hogy itt a krém /nem az enni, tisztítani, hanem a tisztelni való/ akiktől csak tanulhatok. Jó itten lenni, behúzódva a sarokba és figyelni az ész-flukszust. Valami csak ragad rám- csak jóra gondolok-. Szeretettel köszöntöm az Elit-et. A számláláskor fordítva fogok írni, jobbról balra, ahogy ükeim. Latin betűkkel, hadd pukkadjon a Hatalom. Most lemennek az ünnepek, aztán készen ülök az ellenállásra. Megkülönböztetett tisztelettel. fidzsi a droid.

S Z I L V I 2011.09.28. 11:07:40

@reccs:

Analfabetizmus:
"Az analfabetizmus azt jelenti, hogy a felnőtt egyén nagyon rosszul, vagy egyáltalán nem tud írni-olvasni."

Egy darab helyesírási (eleve írási) hiba és olvasásbeli hiányosság nem akadt a bejegyzésemben. Sértéssel csak a butaságodat mutatod, mert értelmesen reagálni, egyéb információt az itt kommentelőknek adni nem tudtál! Ezért kár volt ma felkelned barátom :-)

Lencsés István 2011.09.28. 11:08:57

Aki bojkottálja a népszavazást az mehet kifelé az országból de gyorsan !

GoVegan (törölt) 2011.09.28. 11:09:34

latom vannak akik szenet jottek lapatolni. kivalo, kivalo…

fourgee 2011.09.28. 11:13:03

"És már megint Népszavazás, 2001 után ismét."

Nem népszámlálás? :)))) És nem mindegy hogy ki mit dob be a levelesládádba? Megfogod, és bedobod a papírgyűjtőbe (ugye, ugye, gondolom te a normál szemetesbe dobtad, ejnye), és ennyi.

Magyarországon az emberek képesek felidegesíteni magukat minden apró faszságon. Mondd, megéri?

Az egyre lehetetlenebb gazdasági és politikai helyzetben az emberek ahelyett hogy pozitív és jó dolgokat keresnének, még a semleges dolgokon is pluszban felidegesítik magukat, mintha attól jobb lenne. Komolyan nem értelek sem téged, sem a többi 9 millió 500 ezer embert... (ez egy hasraütött szám, mielőtt valaki felidegesítené magát rajta :)))

tele a t.. 2011.09.28. 11:15:37

Sajnos itt többen nem értik, hogy nem népszámlálásról van szó. Ha népszámlálás számoljanak meg és pont. Ez állami szintű turkálás a magánügyekben vagyis NÉPVALLATÁS. Miért jogtalanok bizonyos kötelezően megválaszolandó kérdések? Azért mert azokkal az adatokkal visszaélve kategorizálják és diszkriminálják a társadalom különböző csoportjait.
Nem lesztek egyenlőek a politika szemében. Diplomás vagy? Hányan vannak a diplomások? Szorozzuk meg évi 50000.- forinttal és megkapjuk a várható adóbevételt.
Dolgozott ön az elmúlt héten legalább egy órát, amiből jövedelme származott? Nem vallotta be! Mellesleg kihúzandó a munkanélküliek listájáról.
A lényeg hogy minden ilyen kérdés mögött van hátsó szándék.
Aki nem így látja az vagy jóhiszemű, vagy nagyon naiv.

c3as84 2011.09.28. 11:16:06

Most már érdekel, többen célozgatottok valamiféle humorra, iróniára vagy paródiára, amit én - szégyenemre be kell valljak - nem nagyon találtam meg (lehet valamiféle bölcsész poénról van szó, ahhoz én nem értek). Segítenétek? Mutassátok meg légyszi, vagy meséljétek el miről is szól ez a blog. Valószínűleg soha nem fogok posztolni, de ha olvasom, akkor legalább értsem.
Kössz :)

reccs 2011.09.28. 11:20:19

@S Z I L V I: :) Csak a szöveg műfaját nem ismerted fel. Sajnálom, hogy vissza kell, hogy utasítsalak, de a barátaimat megválogatom.

De legyen kívánságod szerint:
Hidd el kérlek -> Hidd el, kérlek
Ezért kár volt ma felkelned barátom -> Ezért kár volt ma felkelned, barátom

M. Bertalan 2011.09.28. 11:21:35

@c3as84: Segítek. Ez az egész blog egy karikatúra. Bizonyos modorosságokat figuráz ki. Korábban NAGYON HASONLÓ volt a szlengblog, a Dezsőblog (istenem, mi van Dezsővel). Ha végignézed a bejegyzéseket, egy-egy idegesítő szubkultúra - népszámlálás rettegő, régiszépidők mániés, fideszes hívő - egy KITALÁLT képviselője adja elő az idegesítő paneljeit.

Örülök, ha segíthetem.

(Igen, nagyon jót röhögtünk mi bennfentesek azon, hogy egy csomóan pro és kontra elkezdtek itt vitatkozni. Igen, ezzel bizonyítottátok a blog létjogosultságát, kösz szépen az alkotók nevében is.)

SickBoy 2011.09.28. 11:22:25

Népszámlálásra gondoltál, nem népszavazásra, ugye?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.09.28. 11:22:40

@S Z I L V I: Uramatyám borogass! Ezt már nem hiszem el! Szerintem ezeket a hozzászólásokat Tibi írja álnéven...

@fidzsi: Na ez meg a másik... Isten hozott az elitbe! Mi olvasni is tudunk ám, nem csak írni!

@c3as84: Aki keres, talál!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 11:23:10

@c3as84: a modorosblog a modorosságokat jeleníti meg, azt gúnyolja. Ez esetben a népszámlálás ellen böfögő mandró még a nevét sem tudja, konzekvensen népszavazásnak nevezi, keveri a sezlonyt a közlönnyel, a szövege pedig csak annyira koherens, mint a Star Wars világa. Egyik mondatával a másikat üti, formállogikai hibákat vét (pl. ne adj választ a vallás kérdésre kontra TUDJA, hogy cseheknél több az ateista). Gyermeteg helyesírási hibái ellenére elég okosnak érzi magát, hogy egy összeesküvés-elméletet ránézéses tapasztalással feltárjon.

azaz olyan fazon, akit senki nem vehetne komolyan, még akkor sem, ha állításainak egyes elemeivel természetesen akár egyet is lehet érteni (ez a legdöbbenetesebb élmény: rádöbbenni, hogy MINDENKI kicsit modoros így vagy úgy).

c3as84 2011.09.28. 11:36:05

@M. Bertalan:
Kösz.. éreztem, hogy van valami zavar az erőben :) De szegény kényszer-kommentelőknek nincs egyszerű dolguk, mikor az index oldaláról idetalálnak, és gyorsan valamit írniuk kell :)

Megjegyzés: és ha ez a helyzet, akkor "Modor Tibi" nagyon jól csinálta, 100%-ig hihető :D

gigabursch 2011.09.28. 11:37:38

@sTormy:
A szavak jelentése akkor képes paródiára, ha olyan környezetben van.
Ez a firkálmány nem paródia, hanem a gyengeelméjűség, a szavak nem ismerete és a szarháziság különös keveréke.

Aki meg ezt védi, az úgy néz ki ugyanabban a csapatban van, akik szerint a buzik azok meleg, csak épp ha a rádióban azt hallom, hogy É-Afrikai melegfront jön, az nem azt jelenti, hogy 100000 buzi néger meg sem áll Skandináviáig.

Szóval a cikkíró először tanulja meg a szavak értelmét, és utána nem lesz kb. 100 kommentből legalább 40, amelyben ugyanazért testületileg, de mégis külön-külön lehülyézi.
Aki meg egy ilyen hülyét véd, az is kiállhat a Taigetosz mélységét nézni, sőt még vigyoroghat hozzá, mikor megkapja a kagyelem-lökést.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 11:39:39

@reccs: ugyan kérlek, a vocativus után koma szükségeltetik szabály ismeretének hiányától még lehet ez a szilvi oppardon S Z I L V I is kiművelt emberfő.

vonneguti sakálmély hehe

@KürtiT (Tromb74): úgy emberileg, mint szakmailag nem helyes sokáig hagyni ezt, még viszketni kezd:)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.09.28. 11:41:03

- Neve?
- Őőőő, Jumurdzsák Jenő vagyok.
- Anyja neve?
- Őőőő, Jatagán Julilla.
- Biztos?
- Nem, nem vagyok biztos. Ön a biztos.
- Hogy? Ja igen, kérdezőbiztos. Hehe!
- Hehe!
- Született?
- Nyilván, különben nem beszélgethetnénk.
- Munkahely?
- Nincs.
- Feleség?
- Volt.
- Lakhely?
- Utca.
- Milyen utca?
- Koszos. De már nem sokáig.
- Miért, kitakarítanak?
- Igen. Minket.
- Erdő?
- A bíboros?
- Nem. Az új lakhely.
- Ja. Tarlós.
- Az erdő?
- Nem. Aki kitakarít.
- Vallás?
- Az Erdőé? Ő katolikus.
- Nem!
- Dehogynem! Láttam a szórólapján.
- A magáé!
- Tudom. Nekem adták.
- A maga vallása!
- Ja, huszita szandokán-hívő jedi vagyok.
- Te is?!
- Én is!
- Tesó!
- Tesó!
(tánc)

GoVegan (törölt) 2011.09.28. 11:41:25

@gigabursch: te is a Hahotabol szoktal tajekozodni a vilag dolgairol? akkor mar ketten vagyunk. ;)

ertelmetlensegi 2011.09.28. 11:43:33

Katolikus egyház=Kaotikus egyház

Fél Magyarország az egyházak tulajdonában volt, állam az államban volt. A kapitalista világban nem lehet az állami vezetők színjén az egyházak.
Persze van példa Törökország, ahol a katonaság nem engedi, hogy iszlám átvegye a hatalmat.

Idet 2011.09.28. 11:45:48

@fidzsi: Viszonttisztelet; hülyének én is hülye vagyok, csak jó a vizuális memóriám.

sTormy 2011.09.28. 11:45:52

@gigabursch: Ez a firkálmány a gyengeelméjűség a szavak nem ismerete és szarháziság különös keverékének némileg sarkított bemutatása. Ettől paródia. És egyébként szerinted milyen környezetben van?
Aki meg nem képes beismerni a hülyeségét, csak acsarogva, még nagyobb hülyeségekkel védeni, az legalább nézzen utána, lelökdöstek-e valakit a Taigetoszról.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.28. 11:46:19

@Borenbukk:

Smitpállhoz miért nem kopogtat be hogy szarnak teccik lenni a hejjesírásának álamfö bá'! :D

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 11:47:30

@vészmadár (pica pica): A kommented feletti kommentből azért az is kiderül, hogy a kritikus tömegben lezúdított igazság is kritizálható szakmailag, még ha emberileg nem is. :D
Akkor most mindjárt előjöhetsz az uncsi nyelvtannal és irodalommal is.

fidzsi 2011.09.28. 11:49:13

@altoid: Drága kommtársam! Isten mentsen/tikteket/, hogy én klubtag legyek. Én csak lesek itt az intelligenciára. Meg aztán úgy veszem, hogy a szó az ami. Pl. a modorosságot én bíz úgy ösmerem, hogy az valami stílusbeli és nem tartalmi. Hacsak, mondom hacsak-viktorizmus- a mondanivaló nem maga modorosság,azaz értelem nélkül való. Teszem azt "Jé prozóidában beszélek!" asszem A nők iskolája Mol.-tól/től. De az is lehet, hogy a kiváló esszé a cupákság/rágósság/ paródiája a'la Modoros. Ettől függetlenül élvezem a szeánszotokat. Régen mást. Megkülönböztetett tisztelettel. fidzsi l'droid.

csócspöts 2011.09.28. 11:49:23

A kommentelők még tényleg nem olvsatak egyetlen modoros blogon megjelent írást sem ez ezelőtt?
Bár ezt felesleges megkérdezni, mert a kommenteket sem olvassák csak beírnak valami kurva okosat :)
Jó lett a poszt, én is találkoztam pár ilyen emberkével :)

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.09.28. 11:52:49

Egyértelmű, hogy ez a banda lajstromba vesz, figyel, tud rólad.
Egyre pofátlanabbul teszi.

Támogasd és vegyél részt a tüntetéseken, érted történik!

Minden a matekon múlik 2011.09.28. 11:53:20

Ennyi hülye ökröt!!

Legalább annak néznétek utána milyen blogon kommenteltek. Szarkazmus, meg a gúny nem sokat mondd nektek mi. Legalább olyan hülyék vagytok mint azok akik bojkottálják a NÉPSZAVAZÁST.

fourgee 2011.09.28. 11:54:00

@vészmadár (pica pica): Köszönöm, végre valaki értelmesen leírta miről van szó. A szerzőtől elnézést, az általa megjelenített embereket meg továbbra sem tudom megérteni, hogy mi a tökömért idegesítik magukat minden apró dolgon :)))

_Molly 2011.09.28. 11:55:08

@Frengi: "volt egy kis mese egyszer egy kétségbeesett kis birkáról, akit megakartak számolni."

Jaj de jó, hogy eszembe juttattad!
Nekem is az egyik kedvenc mesém, imádom.:))))))))

Héttörpe (törölt) 2011.09.28. 11:55:22

@római: Én azt hittem , hogy ti rendeztetek először népszámlálásokat. Mária és József is ezért ment Betlehembe, hogy megszámolják őket. :)
Természetesen a poszt nagyon jó, a kommenteket olvasva a foglalkozás elérte a célját és hálás vagyok, hogy trackback legalább ezt a posztot nem szemeteli össze a hülyeségeivel! :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 11:56:27

@KürtiT (Tromb74): @gigabursch: mivel ezt te komolyan gondoltad, akkor menjünk rajta végig a kapálógéppel. Amit írsz, az még meg is állná a helyét hellyel-közzel, ha nem lenne a blog neve, hitvallása, szándékolt jellege éppen az, ami. Ahogy a vicclap elejére ráírják, hogy VICCEK, és onnantól kéretik úgy olvasni, hogy ezek viccek. Ahogy a Hírcsárda, az álinterjús vagy az álnekrológos blogok is azzal kezdik, hogy "figyelj, ez egy álhír-blog", itt is nagyon könnyen észrevehető a blog szerkesztőjének szándéka (már a névválasztásból is, ugye).

Persze aki csak most és csak ez egyszer, a címlap hatására keveredett ide, elképzelhető, hogy nem veszi ezt észre. Mindenki benézhet ilyesmit. Ilyenkor el kell ismerni, hogy bocsi, figyelmetlen voltam. Meg lehet csomózni a kutyát a cölöphöz, ugyebár (hehe).

bekbórd! 2011.09.28. 11:57:14

én már vagy 10 éve nem szavazok, ezt se küldöm be. kire kéne? egyik se jobb, mint a másik...
:)

Nadiposzi (törölt) 2011.09.28. 12:01:33

A számláló biztosoknál meg lesz egy ilyen jódos spriccni, meg egy kurva éles szike, és ahogy megszámolt, úgy lefújja a vádlidat, és belédvág egy rováncsot. A következő biztos ebből tudja, hogy te már meg vagy számolva. Egy FIDESZES Ppesti haverom mesélte, ő közel van a tűzhöz, azt őt kérte meg a Viktor, h. találjon ki valami számlálósat csak legyen tuti. De nem kell félni, hamar gyógyul, a haver lábára is tettek a Viktorék ilyen rováskákat próbaképp de már alig látszik.

tataugebu 2011.09.28. 12:05:36

@Mózsi bá: A nedves motívációid nem érdekelnek, talán a Rákóczi téren találsz rájuk vevőt...
Amennyiben meg csak a tapló kioktást tudod felmutatni, akkor kár volt klavit ragadnod, mert csak égeted magad.
Nagyon tudom sajnálni azokat a sérült embereket, akik örömüket lelik abban, hogy mások helyesírási hibáit felhánytorgatják. Attól, hogy valaki hibásan írja le a véleményét, még lehet igaza.
De minek is írom ezt neked, hiszen a kis csökött buborékodban élve úgysem érted....

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 12:06:58

@fidzsi: No, te pl. jó példa vagy a modorosságra, tisztán stílus tekintetében. Viszont ezt kifigurázni, önmagában elég lapos eredménnyel járna. Sportszerű se lenne. Nem így a modorosságba öltöztetet hülyeség irónikus tálalása. Rágósság+modor+irónia, ahogyan azt te is felismerted.

@vészmadár (pica pica): Az izomból gyorskommentelő az egy másik poszt lehetne.
Amúgy drukkolok, de szerintem nem úszod meg ennyivel. :D :D :D

prosz-tata 2011.09.28. 12:12:51

ÍGY bojkottálom a népszámlálást:

Továbbítok egy facebookon terjedő felhívást, amellyel nagyon egyetértek. Ahogy kaptam:

A népszámlálási kérdőív anonimitása röhej. Pontosan kódolva vagyunk, lakáscímmel, születési, végzettségi stb. adatokkal a kubatov féle adatbázis számára. Nem kérünk belőle!

Javaslom, hogy tűzzétek ti is a zászlótokra az alábbiakat! Hirdessétek terjesszétek indexen, weboldalon,, e-mailben, táblán, plakáton, Facebookon, Twitteren, ahol csak tudjátok.
Jó lenne, ha csatlakozna az a mintegy 70 szervezet is, amely megmutatta, hogy össze tud fogni a most hétvégi utcai demonstráció érdekében.
Ez az akció nemcsak egy város elégedetlenjeit mozgatja meg. Felsorakoztathatja az egész országot!

Változtassuk a népszámlálást engedetlenségi népszavazássá!!!!!

Valljuk meg, hogy mindannyian pirézek vagyunk!

A hitünket firtató kérdésre valljuk meg, hogy demokraták vagyunk!

Vállaljunk szolidaritást a hajléktalanokkal, valljuk hajléktalannak magunkat!

Vállaljunk szolidaritást a munkanélküliekkel, valljuk munkanélkülinek magunkat!

… és így tovább, ki-ki elkeseredettsége, kiábrándultsága, szarkazmusa és humorérzéke szerint.

Oszt megnézheti, mire megy a Duce az ebből levonható népszámlálási statisztikáival.
Szembenézhet azzal, hogy működik a nemzeti együttműködésének rendszere.

Ha csak a népszámlálandók tíz százaléka vallja piréznek, demokratának, stb. magát, (ez több, mint az ú.n. szociális kérdőíveket visszaküldők száma), az jelzésértékű lehet ennek a bagázsnak, hogy készül az ellen-fülke-forradalom.

Ilyen népszavazási lehetőséget egyhamar nem kínál fel nekünk ez a hatalom.
Éljünk vele!
Használjuk ki!
Valljuk meg mit gondolunk róluk!

Ne féljetek, hogy ellenpropagandát indít a kérdőívek kitöltése előtt: az is csak a kezdeményezésünk ismertségét növeli, azzal is szavazókat nyerünk.

Hajrá pirézek!
Hajrá demokraták!
Hajrá mindenki, aki elégedetlen Orbalini Viktátor másfél éves országlásával!

lanyi 2011.09.28. 12:16:35

@fidzsi:

Megcsókolgattad ma is orbánviktoros szentképedet?

Szerencsétlen szolgalelkü aranyeresarcú idióta:)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.09.28. 12:17:47

Népszavazás, Tibi, nép-sza-vazás?! Nóóóóómális? Hát a mandátum az meg mandala, mi? Nóóóómális?! Póstaláda?! Nóóóómális? Hosszú ó-val? Tartsák tiszteletbe?! Nóóóómális, Tibi?!

Egyébként én még azt is beírtam volna, hogy az egész népszavazás egy klerikális dolog, ahányszor ilyet tartanak, mindig megszületik egy ilyen "Jézusszerű" világmegváltó, aki aztán megcsinálja az inkvizíciót.

GoVegan (törölt) 2011.09.28. 12:21:18

@Szocio Pata (kikvogymukblog): :D
egy ilyen Jezus vs. Herodes, "Maria Tercsis" tortenelmi 'attekintessel' megtuzdelt vonalat elolvasgatnek itt.

fourgee 2011.09.28. 12:24:51

@Minden a matekon múlik: "Ennyi hülye ökröt!! Legalább annak néznétek utána milyen blogon kommenteltek. "

Korábban beleolvastam pár modorosblogos írásba, de nem tetszettek. Így pl. nem láttam elsőre hogy miről van itt szó. Pl. egy receptblogon, vagy vasutasblogon egyértelmű hogy mi folyik ott. Viszont téged sem értelek, hogy miért háborodsz fel azon, ha az emberek félreértenek valamit. Ettől jobb lesz? Fog valami változni? Ugyanúgy be fognak ide esni újabb emberek, akik szintén nem fogják érteni hogy mirl van szó, akkor megint felháborodsz rajta?

Pfffff :))))

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 12:25:16

@prosz-tata: Tibi, ne hülyéskedj már! Ez most már egyáltalán nem vicces!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 12:29:18

csendben megjegyzem, bár nincs modorosabb, mint a poszt TARTALMÁRA reflektálni, de akkor is: szval az adataikért aggódók 95%-a ugyanezeket az adatokat bármikor nyilvánossá teszi az iwiwen vagy a facebook-on, és gond nélkül rábízza egy multis adatbázisra, amikor 100 forintonként 1 pontot gyűjt hónapokon át, egy alig felárazott késkészletért.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.28. 12:42:51

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!

c3as84 2011.09.28. 12:46:27

@vészmadár (pica pica): az még oké, de fila táskára :D

emgergo 2011.09.28. 12:47:33

Köszönet, Tibi, hogy megint bebizonyítottad: a kommentelők jó része tényleg nem olvasó :) Egy élmény volt végigolvasni az izomból kommentelést :D

jabba74 2011.09.28. 12:51:25

Tényleg túl jóra sikerült a post! Ha nem láttam volna, hogy modoros, bevettem volna...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.09.28. 12:51:53

@vészmadár (pica pica): ráadásul még le is bukik az ember. A supershop kártya már megvolt egy éve (a lakásfestés előtt váltottuk ki, mert vagy hatvanezer forintot hagytunk az obiban, azért sok pont jár...) szóval a társkártyámmal épp Burger Kingben vagyok, mondja az eladó csaj, hogy van-e supershop kártya. Ht persze hogy van. Hú ezen sok pont van, ki lehet a kaját fizetni vele. Oké. Lehúzza. Küldtek egy levelet Eszteremnek, hogy az ön egyenlege... szóval két évnyi pontot, egy komplett tatarozást, jó pár tank benzint és még ki tudja mi mindent egy az egybe megzabáltam egy dupla whopper képében, és még ki is kaptam, hogy junkfoodot eszem. De azóta áttértünk Tesco klubkártyára, mert a kisteszkó közelebb van, mint a spár.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.28. 12:52:06

Ez a blog hogyan kerül kerülhetett címlapra?

2011.09.28. 12:53:41

A kató(!)likusoknak van köze Kató nénihez? :)
Azt hittem katolikus rövid ó-val. Biztos ez is olyan mint a keresztény-keresztyén. Teccikérteni kérem alássan.

vitaygeorgina 2011.09.28. 12:57:58

@KürtiT (Tromb74): már én is gondoltam, hogy írok valamit ennek a prosz-tatának, de gyanús volt, hogy
1. funkcionális analfabéta
2. hivatásos szemellenzős rettegő
3. Tibi

jabba74 2011.09.28. 13:00:29

@HUN_Sector: Neked se esett le miről szól ez a blog?

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 13:01:01

@vitaygeorgina: Nem linkelte az említett facebook üzenetet. Fatális hiba, legyen szó bárkiről is. :D

Ernoke 2011.09.28. 13:01:13

szerintem Tibi _valakinek valamennyiért_ felmérést végez, h az index-olvasók körében mennyi funkcionális analfabéta van. valaki megint nagyon jól jár biztosan!

vitaygeorgina 2011.09.28. 13:03:07

@pcr: Tibi fizetett érte az indexeseknek, mert a hozzászólókról adatokat szeretne gyűjteni, hogy aztán azt eladja a Kétfarkú Katólikusok pártjának jó pénzért kampánycélokra. De ne aggódj, az adataidért cserébe nyerhetsz egy Samsung Galaxy akármit, amit régebben itt hirdettek a Modoroson.

pandras11 2011.09.28. 13:05:19

" Miért áll ez az egész az érdekükbe? Mi a kormány célja az adatokkal, mire akarják felhasználni? +

Mi van, te még nem hallottál a népszámlálásról?
Ugyan az a érdeke mint 10, 20, 30 éve is volt. Itt és más országokba.

Nincs más dolgod mi? Jó rinyálást.

vitaygeorgina 2011.09.28. 13:06:27

@KürtiT (Tromb74): Valószínűleg később linkeli majd, csak még dolgoznak rajta. Szerintem most egészítik ki a szöveget azzal, hogy a H1N1 influenza-oltáskor chipeket ültettek a bőrünk alá, amik azóta is küldik rólunk az adatokat Orbán Viktor személyi számítógépére.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 13:11:29

@vitaygeorgina: Az más. A Samsung Galaxy izéért én még a szomszédról is bevallom, hogy a Földalatti Kommunista Mozgalom alapítója, meg hogy veri az asszonyt.

szgy 2011.09.28. 13:12:39

talán inkább "érdekükben" nem "érdekükbe"

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.09.28. 13:12:45

@vitaygeorgina: nem jó, mert Kubatov megmondta h Viktor nem tudja mi a fax meg az email közti különbség.

Minden a matekon múlik 2011.09.28. 13:12:51

@fourgee: Azokon már nem háborodom fel, mert ha elolvassák a hozzászólásomat talán leesik nekik, hogy a fent említett halmazba tartoznak :-))

Szép napot

szgy 2011.09.28. 13:16:44

@prosz-tata:

"A népszámlálási kérdőív anonimitása röhej. Pontosan kódolva vagyunk, lakáscímmel, születési, végzettségi stb. adatokkal a kubatov féle adatbázis számára."

ebből is látszik hogy az egész egy összeesküvés elmélet. vagy egy minden alapot nélkülöző pártpolitikai lejárató célzatú fröcsögés.
ennyit a fa**bookról.

kIára 2011.09.28. 13:20:14

@Szocio Pata (kikvogymukblog):
Én is ( @kIára: ) mondtam neki, hogy Te Tibi, ezt ne Tibi, de nem hallgat rám, aztán ott tartunk, hogy bojkottálni kell ezt az össznépi népsavazást.

PCollier 2011.09.28. 13:27:16

@pandras11: végre egy normális ember !

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.09.28. 13:31:00

@kIára: így van, ez az egész egy elmúltnyolcévista katólikus gázáremelés!

Fapuma (törölt) 2011.09.28. 13:39:13

Tibikem, valld meg hogy van vagy negyven reged es azokon nyomod a hulye hozzaszolasokat. Az nem lehet, hogy ennyi hulye ember van, aki nem erti mi a modorosblog.
A poszttal kapcsolatban viszont az a velemenyem, hogy sajnos biztos akad nagyon sok baromarcu, aki szerint valoban ez a helyzet a valosagban. Sot, horriblile dictu azt gondolom, tenyleg van aki azt hiszi vicces, ha jedi vallasunak vallja magat.

(Az ormeny-torok ellentet plusz egy pont).

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 13:43:09

OFF
Közben elgondolkodtam azon, hogy melyik a létrehozható legrövidebb komment, ami tartalommal is bír, reagál a témára és önellentmondást is tartalmaz.
"Nem, de!" tehát kizárva.

comes 2011.09.28. 13:48:52

Kérdés!

Ha baloldali kormány idején lenne a népszámlálás, akkor is ennyire szidnák, ocsárolnák azt az állami tevékenységet, mely a világ minden részén szokásos, hogy felmérik az ország (az állam) lakosságát, körülményeit?

baliquez 2011.09.28. 13:51:41

@comes: igen. Kérem a következő kérdést.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.28. 13:52:24

Nem szerepel az: el fogok bújni a népszámláló elől, aztán megverem, majd pedig perlem Strassbourgban a magyar államot, mert az ajtón való becsengetéssel megsértette személyiségi jogaimat.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 13:55:03

@kIára: Ez a válasz nem jöhetett ki ilyen gyorsan! Te titkos adatokból dolgozol.

2011.09.28. 13:55:35

@jabba74: hékás, én csak békésen elfilozofálgatok, nyughass.

Más:
Ma hozzám is bedobtak egy ilyen katólukas szórólapot, ráírtam tollal, hogy 'én nem vagyok pedofil' és kitettem a lépcsőház üzenőfalára. :)

Nadiposzi (törölt) 2011.09.28. 13:59:08

"A modoros viselkedésmintákat karakírozó posztokra születő kommentek sormintáit meghatározó mai poszt végképp bebizonyította, hogy Modor Tibi nem létezik.
Az egész hátterében egy super A.I. áll, egy csúcsszámítógép, melyet korunk legnagyobb kibernetikusai, szociológusai, matematikusai fejlesztettek ki, a közösségi viselkedési minták matematikai leírhatóságának vizsgálatát célul kitűző un. Seldon-terv keretében. Csakhogy a gép önállósította magát, és Modor Tibi néven a világhálón elszabadult. A tudós koponyák nem tudtak úrrá lenni a helyzeten, ezért úgy döntöttek, hogy ők is figyelemmel kísérik az önállósodott gép munkáját, a blog legszorgalmasabb mintaadóit pedig ösztönözni fogják."
Tessék, ezt már egyszer megmondtam, de itt az újabb bizonyíték.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.28. 13:59:12

@prosz-tata:

Hidd el, az egész mögött sokkal nagyobb összeesküvés van. A népszámlálás ellen csak azért beszélnek egyesek, mert ők a figyelmet akarják elterelni arról a tényről, hogy a kérdőívekben nanorobotok vannak és ezek ráugranak a kitöltőre és agyába fészkelik magukat. Az 51-es körzetben élő földönkívüliek így akarják a magyar lakosságot zombivá változtatni.

Ha nem hiszed, akkor magad is földönkívüli ügynök vagy!

vitaygeorgina 2011.09.28. 13:59:32

@HUN_Sector: és ezt egy percig sem tartod sértőnek, durván általánosítónak, és infantilisnek? Hanem olyan jópofának, amivel még dicsekedni is érdemes?
Na, nem szemrehányásnak szánom, csak békésen elfilozofálgatok.

cso zsi 2011.09.28. 14:00:10

A kitöltéskor ne felejtsük el megjelölni a 8. oldal 34. pontjában, hogy bizony, mi a 3. ponthoz tartozóak vagyunk.
Akkor is, ha nem úgy van. Tudom, ciki, de akkor a legnagyobb kisebbség akkora létszámmal bírna, hogy nem lenne kisebbségi előjoga. :D

cso zsi 2011.09.28. 14:01:30

@Professor Pizka: Neked is rossz a füled, hogy félreértetted az órán a súgást? :)))))

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 14:15:20

@kIára: azt tudom, hogy a 42 a válasz a végső kérdésre. Ugyanakkor fontos lenne definiálni, ez egyben azt is jelenti, hogy a 42 a végső válasz?

Fontos lenne tudnom...

=Ford Prefect= 2011.09.28. 14:17:19

Barátom, ha te nem érted, hogy mire jó a népszámlálás, nagyon buta ember vagy...

=Ford Prefect= 2011.09.28. 14:18:16

@vészmadár (pica pica):
Ugye először a kérdést kéne feltenni megfelelően :-D

barli 2011.09.28. 14:25:11

@szgy: bírom, amikor pont a facebookon szerveznek ellenállást a személyes adatok megsértése címén :) menjetek át a sonyhoz, ott legalább nem legálisan lopják el és adják tovább a népszavazásnál sokkal részletesebb személyi adataitokat

Dr. Dzsásztisz 2011.09.28. 14:27:44

@S Z I L V I: Ne haragudj Szilvi, de te nagyon meg vagy vezetve. Percre pontos adatok vannak a lakosság számát illetően. Minden születés egy központi állományba kerül, ahogy a halotti igazolások is. 0,1%-os os lehet a max hibahatár.
Egy ilyen "népszámlálás" teljesen fölösleges pénzkidobás és csalárd.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.09.28. 14:41:07

@Nadiposzi: ez gyönyörű, nem tudom elégszer újraolvasni :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.09.28. 14:47:47

@Modor Tibi: Tibor, őszintén be kell valljam, olyan 1 évvel ezelőtt csalhatatlan jeleit véltem felfedezni a modorosblog ihletett kimúlásának. De apám, egyre faszábbak a posztok, a tegnapi forradalmi naptári utalások, a mai zsenge, kurva jók. Nem tom mit szedsz, de küldj belőle.

troutman 2011.09.28. 14:48:47

Nah, az előbb meghozta a biztos a kérdőíveket.
Mostan áttanulmányozom.

Nadiposzi (törölt) 2011.09.28. 14:57:28

@Modor Tibi:
Ezek szerint nem reménytelen a legszebben csiszolt, tökéletes, bár sajna visszhang nélkül maradt kommentjeimből szemezgetnem az archívumból.

szgy 2011.09.28. 15:09:03

@Dzsásztisz: de sok minden másról nincs semmiféle kimutatás, pl. az elvándorlásról, külföldi munkavégzésről. az biztos hogy ha az emberek nem barmolják el a Viktorellenes kampány vagy Tóta W baromságai miatt, elég nagy értékű adatbázis összejöhet belőle, és nem marketing célú eladásra gondolok.

nem akarok példákat sorolni, a kérdéseket átnézve adják magukat. de ha kell sorolhatom, csak most nincs hozzá energiám.

szgy 2011.09.28. 15:16:11

@skót:
"az ateisták vannak többségben. Ők voltak elég tökösek ahhoz, hogy beintsenek az egyházaknak"

hát igen, egyetértünk, ez a két dolog nem ugyanaz.

egyébként ha valaki csak azért lesz hívőből ateista hogy az egyháznak beintsen, az megérdemli a (szellemi, lelki) nyomorát.

szgy 2011.09.28. 15:19:21

@Dzsásztisz: "Egy ilyen "népszámlálás" teljesen fölösleges pénzkidobás és csalárd."

attól lesz igazán pénzkidobás hogy a hülyék arra biztatják az embereket hogy hamis adatokat adjanak meg. így tönkreteszik, még ha ténylegesen érne is valamit.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.09.28. 15:27:51

@vészmadár (pica pica): Vészmadártól bókot kapni az valami nagyon furcsa dolog, köszönjük szépen :D

@Nadiposzi: akkor nem reagáltam volna rá? Nagyon megmaradt akkorról is pedig.

fidzsi 2011.09.28. 16:19:04

@KürtiT (Tromb74): Üdvözletem! Gigapont, bingó körítéssel. Bizony, hogy modoros vagyok, nem is kicsit. Rémít picinyég/ ennek neki kéne futni még egyszer, de nincs erőm/ a kőkemény harci hév, különösen így tüchtig anonimitásban. De, és ez még rémisztőbb számomra: untat. Egyébként modorosságom is untat, de ezt viszont lesz..om. Ez olyan klassz skízó. Sőt fejlett. Nem csak álmomban, hanem napfénynél is vagyok én 3/háháhárom/ macsek. kettő küzdök, a harmadik döntök, mint bíró. Megkülönböztetett tisztelettel. fidzsi von droid.

fidzsi 2011.09.28. 16:32:56

@lanyi: Egy igazi költő veszett el benned, s pszihológus/sőt -áter. Így csuklóból megismered az embert- no jó picit segítettem rajongásom ravaszul, de, de bután történt palástolásával. Jó tudni, hogy ilyen tiszta fejű polgárok vigyázzák sérülékeny demokráciánkat. Nem tehetek mást mint meghajolok a tiszta ész kritikája előtt- ezt persze aljas módon Hegeltől loptam. Ave Spiritus. Megkülönböztetett tisztelettel, fidzsi de/dö/droid.

2011.09.28. 16:49:25

@vitaygeorgina: nem, nem tartom annak, ez az igazság. Az egyház az én szememben leírta magát az elmúlt ezer évben, nem hiszem hogy a világnak szüksége lenne rájuk, főleg nem a katolikus egyházra.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.09.28. 17:29:43

@bikmakk: Kösszy! :)
Amúgy van ott még, ahonnan ez származik:
fradyendre.blogspot.com/
:)

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.09.28. 17:50:25

@Frady Endre: Jajj, ne. Ismerlek már, mint a rossz pénzt. :)
Direkt kihangsúlyoztam, hogy EZT köszönöm. :)

hegyilány 2011.09.28. 19:52:51

Ezek olyan dolgok, amikhez senkinek - ismétlem: senkinek! - semmi köze."
Na.Igen. a vallási hovatartozás mindenkinek a magánügye.
Nem értem mi a probléma?
Azt sem értem, hogy a katolikus egyháznak honnan van ennyi pénze, ennyi szórólap nyomtatásához, terjesztéséhez.(igaz utóbbit biztosan a hivek térités mentesen megoldják).
Ja. és persze színes nyomtatásban, jó minőségű papírra?
:)

hegyilány 2011.09.28. 19:57:41

Nekem ne mondja meg senki, mit gondoljak..."
Igy. igaz.
Végül is nem akarja megmondani senki.)
Már bocsánat! De azt mindenki maga dönti el, hogy mit gondol, illetve mit akar megmondani, nyilvánosságra hozni.) Csak kérdezik.
:)

hegyilány 2011.09.28. 19:59:27

@Modor Tibi

Lassan fel kellene öltöznöd, mert meg fogsz fázni.
:)))

menőmano 2011.09.28. 20:09:34

Egyébként, hogy ez milyen blog?
Nyilvános)
Amugy meg totálisan mindegy. )
Idejöttem, leírom a véleményem.
oszt.kész.jónapot.
ennyi.
:)))

menőmano 2011.09.28. 20:25:15

Mindenki maga dönti el, hogy akar e nyilatkozni.
Tartozik e valamilyen vallási közösséghez.
Az egész szórólapos ügy" egy pénzkidobás.
Nekem ne hívja fel a figyelmem senki, hogy "válaszul irja be: katolikus."

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 20:49:56

@hegyilány: @menőmano: Ezek a fél zárójelek micsodák? Valami új szmájli a minimal art szellemében, vagy egyszerűen csak fél zárójelek?

márta)) 2011.09.28. 23:38:34

Nem is értem?!, hogy mi a probléma? :)
"A következő kérdésekre a válaszadás nem kötelező: nemzeti nyelvi kötődés vallás".

Nem kötelező nyilatkozni.

Valóban mindenkinek saját szive-joga, az hogy vallásos e avagy sem, az is, hogy nyilvánosságra hozza, vagy sem.
Ha felháborított valami az az, milyen alapon hívja fel bárki a figyelmem, írja be:katolikus. ?

Aki vallásos az meg miért is akarja titkolni?
Arra sem kötelezi senki.
Tehát akkor teljesen mindegy, hogy a kérdésre válaszol e a polgár vagy sem, és az is, hogy mit.

márta)) 2011.09.28. 23:43:40

Nos, kikérem Magamnak, hogy az egyházak belefolyjanak a politikába -"

Azt nem kell kikérni, mert rég nem politika mentesek az egyházak.
Azt hiszem ezzel nem árultam el titkot.
:)
Egyébként egy kattintás a számítógépen és már most is tudnak mindent a polgárról, ha akarnak, még azt is hogy milyen betegségei voltak/vannak.....volt-e életében kórházi kezelésen vagy sem ......
Ez sem titok.
:)

hegyilány 2011.09.28. 23:54:40

@KürtiT (Tromb74):

Nincs abban semmi különös. a jelecskékben.
Túl sok a kérdőjel. Nem szeretem, ha sokat kérdeznek.
:))

Αphelion 2011.09.29. 10:26:37

@Leiter Jakab: "Tibi, te fizetsz ezeknek a kommentelőknek, hogy ilyen vicceseket írjanak?"

Hehe, én is pont ezt akartam megkérdezni. GMTA! :D

Αphelion 2011.09.29. 10:32:28

@VRbagoly: Ez nálam a hónap kommentje. Nagyon a szívemből szóltál!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.29. 13:28:41

Népszámlálás jogszerű elutasítása
2011.09.27. 09:44 IGe

Jómagam ezt a blogbejegyzésemet kinyomtatva teszem a népszámlálási borítékba. A kitöltetlen kérdőív az nálam marad. A borítékot leragasztva adom oda a számlálóbiztosnak. A boríték átlátszó ablakában az állandó lakcímem helyett a "Népszámlálás jogszerű elutasítása" szöveg fog szerepelni.

vilagnezet.blog.hu/2011/09/27/nepszamlalas_jogszeru_elutasitasa

A számlálóbiztos nem tudta 2011.10.01-előtt átvenni, ezért bevittem a helyi önkormányzat jegyzőjének.

pocaklakó minimanó 2011.09.29. 13:46:03

"Az egyház az én szememben leírta magát az elmúlt ezer évben..."

Ilyen ez, amikor valaki sokat él és nagy öregként nyilatkozik meg az élet dolgaiban. Olyan cukííííííí... :)

szgy 2011.09.29. 13:55:01

@IGe: személyesen a jegyzőnek? b*zmeg, jól megoldottad. így biztos nem fogják tudni hogy ki volt az aki ezt leadta. ha szerencséd van már írják is a feljelentést.

amúgy azoknak az érveknek a többsége eléggé hajánál fogva előrángatott. ráadásul részben alaptalanok, feltételezések. meg van olyan is ami egyszerűen csak nem igaz, pl. a más forrásból beszerzés.

hol van az itélet ami szerint a 2001-es bűncselekmény volt?

és ha már pénzpazarlás, nem gondolod hogy ha már ki van nyomtatva és el van juttatva a kérdőív akkor azzal okozod a legkevesebb veszteséget ha helyesen kitöltve adod le?

KürtiT (Tromb74) 2011.09.29. 13:58:13

@IGe:
"Ha nem akarsz válaszolni: Írd rá a kérdőívre hogy mivel a népszámlálásban résztvevők egyértelműen beazonosíthatóak, így annak végrehajtása jogellenes, következésképpen nem vagy köteles benne részt venni, polgári engedetlenséggel élsz az állam jogellenes cselekményével szemben.

Ha ezek után eljárás alá vonnak, ne ismerd el hogy te írtad, de hivatkozz arra hogy ha az állam bizonyítani tudja hogy te (vagy bárki más egyértelműen azonosított személy) írtad ezt a kérdőívre, akkor ipso facto bizonyított hogy a válaszadók be azonosíthatóak, azaz a népszámlálás végrehajtása jogellenesen történt, tehát a válaszadás jogszerűen megtagadható.

Ha pedig az állam nem tudja bizonyítani hogy te voltál, akkor meg bizonyítottság hiányában kéred megszüntetni az eljárást, és csókoltatod a jó édes anyukájukat."

Ez egy új poszt alapját is képezhetné. Gratulálok!

szgy 2011.09.29. 14:02:10

@KürtiT (Tromb74): "ha az állam bizonyítani tudja hogy te (vagy bárki más egyértelműen azonosított személy) írtad ezt a kérdőívre"

ha már személyesen vitte a jegyzőnek ennyi erővel csatolhatta volna a "feljelentem saját magamat" nyomtatványt is.

szgy 2011.09.29. 14:03:14

@IGe:

"a többi kérdésre adott válaszával még is csak legalizálja"

a "még is" nem ugyanaz mint a "mégis"
süti beállítások módosítása