Olvasói rovat - Az öreg néni

2011/07/07. - írta: Modor Tibi

Hello Tibi!

A téma a földön hever, most végre meg is írtam. Az Öregasszony, de A Nyugdíjas is lehet a címe. Nem tudom, van-e a témakörből és elfér-e, remélem, hogy igen:)

üdv
Norbert K


 

-Tudom Anci, tudom. Én se tudok aludni, igen, éjszaka többször is felkeltem, 6 óránál többet képtelen vagyok az ágyban maradni. Persze az Irmus mondta, hogy ő éjfélig is (!) tévét néz és bizony kilencig is ágyban van. Hát nem tudom, mit néz, én soha nem nézek semmit, jó, pár műsort az emegyen, de hát többre tényleg nincs időm, híradót, Önök kértéket, de már abba is csak ismételnek. Na, mondjuk, ő soha nem dolgozott meg semmiért, örökölt egy csomót, a férje hülyére dolgozta magát az építkezésen, de ő egy húslevest nem csinált volna neki, a gyárba is könnyen bekerült. Persze, tisztességgel megöregedett, de én pl. az Irmuskát egyszer nem láttam, hogy főzött volna, persze valamit biztos ettek, de hát mégis, a kertet is szegény Lajos csinálta mindig.

Persze, tudom, hallottam, szegény Orosháziné. Na mondjuk ő tényleg mindent megtett a gyerekeiért, nagyon jó dolguk volt, az utcában még semelyik gyereknek nem volt BMX-e, amikor neki már hozták a rokonok az NSZK-ból, meg a márkás ruhákat, gondolom, nem ingyen, ahogy azokat ismerem. Erre múltkor is hallom, hogy a kisebbik milyen hangnemben beszélt vele, hát a hátamon felállt a szőr, komolyan. Ha engem kérdezel, már csak azt várják, hogy meghaljon végre és eladhassák. Remélem annyi eszük csak lesz, hogy nem valami cigányoknak adják el, az kéne még. Bár a polgármester lánya, tudod, az a kis csinos, úgyis a szomszéd utcában lakik, szóval mondjuk azt biztos, nem engedné. Olyan rendes az a Kálmánka, szerencsére volt annyi esze az embereknek, hogy nem a fideszest szavazták meg, nem is tudom, az kicsoda.

Tudom, sajnos a kis Kovács gyerek nem ér rá. A lányom mondta, hogy majd keres nekem az interneten egy jó asztalost, ne aggódjak feleslegesen. De hát én nem tudom, nem is tudjuk, hogy kicsoda, azért akárkit nem engedek be a házba, úgyis annyi mindent hallani manapság. Mindig mondják, hogy ne aggódjak, a kutya se jár erre, de soha nem lehet tudni.

Na megyek is, Ancikám, mert odaraktam a levest főni, meg a krumpli is majd megint odaég, mint a múltkor, mert hívtak telefonon, és elfelejtettem közben, tiszta hülye vagyok már. Nem szabadna már ennyit dolgozni, de hát mit csináljak, muszáj. Csoda, hogy meghallottam, a lányoméktól kaptam karácsonyra, de olyan halk, a régi sokkal jobb volt, nem tudom, mit kell ezeket agyonbonyolítani. Annyi gomb van rajta… Na jó legyél Ancikám, üdvözlöm a többieket!

 


 

Szevasz Tibi!

Jómagam a ritkán kommentelő, de sokat olvasó fajtából vagyok. Most vettem a bátorságom magamnak és írtam egy posztot. Ha úgy látod megfelelő, akkor hajrá!

blueqkazoo


 

Szombat reggel... Nyugi, béke, asszony melóban. Egyedül itthon ülni nem volt kedvem, gondoltam kimegyek sétálni, esetleg meglátogatom Tomi barátomat. Zuhany, kávé, reggeli, indulás. Békés reggel. Idő: 8.30.

Végigballagtam a nyugodt utcán, kiértem a Róna utcai buszmegállóhoz. Idő: 8.38.

Megjött az első. Elkezdtem sajnálni. Szegény, öreg néni, milyen nehezen húzza azt a kocsit! Öltözéke kardigán, kényelmes szoknya, fejkendő, barna cipő. Eszembe jutott a népmesékből ismert kedves „Öreganyó”, aki rőzsét szed az erdőben. Aztán jött még egy, majd még egy, két kocsival. A harmadik - mint kiderült, Marika - ismerte az elsőt, név szerint Joli nénit.

-Jó reggelt, Jolikám! Piacra?

-'Reggelt Marika! Megyek a Fény utcaira, ez a Bosnyák már nem a régi.

-Én ott voltam, csak nem volt rendes répa, ezért beugrottam itt a sarkon a Józsihoz. Nála mindig nagyon szép ám!

 

Milyen aranyosak! Ragaszkodnak a régi időkhöz, a minőséghez.

Itt a busz. Idő: 8.47. Segíteni kéne felrakni a csomag - itt szakadt meg egy pillanatra a kapcsolatom a világgal. Lenéztem, a fekete sportcipőmön egy sárcsík, de ez érdekelt legkevésbé. Van még köröm az ujjaimon..? Biztos nem figyelt, de... Felnéztem. A három asszonyság egy ajtónál akart felszállni, ahol kettő éppen le. Harc indul. Az első menetet a fentiek nyerték, egy lent van, a második támadása visszaverve a túlerő miatt. Egy fiatal nő gyerekkel kétségbeesetten menekül a hátsó ajtóhoz, ami felé sántikálok, közben figyelve a történéseket. A három Ninja felpattan a buszra, előbb, mint én. Fent vagyok, az ellenségük is leszállt, de számukra a csata nem ért véget. A kocsik pörögnek a kezükben, egyikük egy férfi lábát szorítja elképesztő technikával a kapaszkodórúdhoz, ettől az hátralép, a vén szipirtyó meg már ül is. A másik kettő elől kitért az a szerencsétlen, aki a forgóban állt. Leültek. Béke.

Amerikai út. Idő: 8.48. Az előbb említett páros felpattan, az ajtóhoz ugrik. A srácnak ezúttal nincs szerencséje, ő is megkapja a lábára az általam már jól ismert csíkot. Leszállnak, ellenállásba nem ütköznek. Ahogy aszfaltot fog a kocsik kereke, azonnal visszaváltoznak szelíd, kedves nénikké. Persze, persze.

Blaha Lujza tér. Idő: 9.07. Szállok, de nem csak én. A Fény utcaira igyekvő Joli néni is. Óvatos vagyok, nyugalomban eljutok a villamosig. „Ő” is jön, tartom a biztos távolságot.

6-os villamos. Idő: 9.12. Feljutottam, a Ninja egy ajtóval jobbra tőlem. Előttem egy hely, de eszemben sincs harcba keveredni, ezért inkább balra fordulok, hogy arrébb menjek. Ekkor megláttam a Szamurájt, amint belép a hamburgi műremekbe, laza csuklómozdulattal csavar egyet három ágban végződő botján, a vele szemben álló kisgyerek eldől. Apja leszidja, hogy miért kapkod, még ráesik a nénire. Nem látta azt a villanást, ahogy gyermeke bokáját megcsavarja a fegyver, melynek vége mintha erre lenne kiképezve. Ülőhely: sok, de a Szamuráj kinézte azt, ami mellett állok, ahogy a Ninja is. Egyszerre indultak el felém, én a falhoz lapultam. A célpont elérése előtt a Szamuráj megbotlik, bundája lobog, véresre rúzsozott száját halk jajkiáltás hagyja el. A lapos talpú előnye a tűsarkúval szemben - gondolom én, de ez már a taktika része. Lilára festett fejével meteorként csapódik az ülésre, de a végzetes kopp előtt tenyérrel hárít. Ám alul már megérkezett a banyatank, ami hirtelen álló helyzetbe kerül, kényszerítve őt a felegyenesedésre. A Ninja már ülne, de ekkor jön a háromágú bokken, ami „véletlenül” pont a lábai elé csúszik. Esés vagy hátralépés? Lépés. A bokken és a tank kiindulópozícióba kerül, lihegés következik, ami szintén a „Ki fáradtabb, öregebb?” játék része. Egyik sem enged, viszont a vili fékez és ők kezdik újra. Apró, gyors mozdulatok, észrevehetetlen taktikák, halk anyázások. Két méterrel arrébb leülök. Hely: sok. Idő: 9.14.

Jászai Mari tér. Hely: sok. Idő: 9.23. Leszállok. A csata még tart. Gyalog megyek haza.

113 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsoni Kráncs 2011.07.07. 09:59:22

2020 Magyarország:özv.dr.Komócsin Jánosné,a nyugdíjasok,Oláh Aladár a romák és Kiss József a kisebbség képviseletében írták alá a két éves polgárháborút lezáró megállapodást,ami a kisebbség tagjainak engedélyezi(indokolt esetben)75 évesen a nyugdíjba vonulást,és rögzíti,hogy minden 10%-os nyugdíjemelés 1%-os munkabéremeléssel járjon együtt,továbbá a nyugdíjasok lemondanak az éves ingyenes nyaralási jogukról,a romák,akik a nyugdíjasok oldalán léptek be a polgárháborúba megelégedtek szerzett jogaik megtartásával.
A polgárháború 2018-ban robbant ki,miután eszkalálódtak a nyugdíjkorhatár-emelés és a második Gyurcsány-kormány elhíresült nyugger-törvényei ellenes tüntetések,az ominózus törvények a mindenkori alapnyugdíjat az átlagfizetés kétszeresében rögzítették.A rendelkezés hatalmas tüntetéshullámot indított el a munkavállaló tömegekre támaszkodva,de a nyugdíjas ellentüntetők rendőri támogatással szétverték a megmozdulásokat.Budapesten,amely a polgárháború két éve alatt végig nyugdíjaskézen volt,az ellentüntetések átlagember-ellenes progromokba csaptak át,a nyugdíjasok többek között molotov-koktélt dobtak egy általános iskolára,egyetemistákat vertek meg a nyílt utcán,a fegyveres harcokat egy,fesztiválozók közé dobott gránát robbantotta ki,a tettet a Nyugdíjasok és Segélyből Élők Magyarországi Szervezete vállalta magára.Az átlagemberek jelszava a Munka,Becsület,Tisztesség lett,ezért szervzett bünözői csoportok és a megvezetett roma tömegek is a nyugdíjasok mellé áltak.Bár utóbbiak az első komolyabb harcok közben szétfutottak...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.07.07. 10:00:16

@mrbateman: én viszont úgy nem tudok BKV-zni, hogy állva dülöngélek a tömegben és bámulom a többi hering arcát... egy 10 perces út is örökkévalóság.

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2011.07.07. 10:01:44

Az erőszakos, környezetét letaposó nyugdíjasoktól nekem is égnek áll a hajam.
Mégis azt mondom, hogy túl sokat változott a világ az utóbbi 50 év alatt, amikor ők fiatalok voltak.
Nem új keletű a "ezek a mai fiatalok", "bezzeg az én időmben" szöveg, már a neandervölgyben is elhangzott valószínűleg :)
De a tempó, amilyen ütemben történik a világ ( technika, társadalom, gazdaság, környezet, értékrend, stb. ) átalakulása, az szerintem egy emberéleten belül már szinte követhetetlen.
Ezért az idősek egy része - még az sem biztos, hogy a többség, csak a hangos/kirívó esetek vannak szem előtt - teljes elszigeteltségben, bezáródva, önmaga rossz paródiájaként kóvályog elszédülve, frusztráltan, méreggel és keserűséggel tele.

Fearzone 2011.07.07. 10:04:57

@Hadrian77: A Muppet show 2 öregére gondolsz? Nagy kedvencek :)

2011.07.07. 10:08:43

@Fearzone: yep:) meg a Walther Mattau + Jack Lemmon a szomszéd nőjéből hasonlóképp:)

cyan 2011.07.07. 10:14:53

Zenthe Ferenc ott lakott Bp mellett egy kicsi faluban. Amikor felszállt a 63-as buszra, felpattantak páran, hogy:
-Művész úr, üljön le.
Mire Zenthe Feri bácsi, aki akkor 80 éves volt, így válaszolt:
-Nem ülök le, nem vagyok még olyan öreg!
És végig a Madách színházig állva tette meg az utat. Egyik járművön sem ült le.

Fearzone 2011.07.07. 10:20:28

@Dzsoni Kráncs: Basszus most ezt miert kellett? Hangosan röhögök, pedig melóban nem illik. Így senki nem veszi be, hogy exceltáblákkal foglalatoskodom :D

Dzsoni Kráncs 2011.07.07. 10:27:40

@Memento Mori: Tényleg rengeteget változik a világ gondoljunk bele a sok PIN meg egyéb kód megjegyzése is milyen nehéz lehet 80 fölött.És ami a lényeg:régen egy család együtt élte az életét,ma a fiatalok faluról városba,városból Pestre,Pestről Angliába költöznek,az öregek magukra maradnak,frusztráltak és tüskések lesznek.Nincs beszélgetés a buszon,vagy a kisboltban,mindenütt csak unott pofák és steril környezet,egy olyan világ,amiben csak azért élsz,hogy a teszkónak,spárnak,mekdónak,ódinak,kólának,banknak termeld a hasznot.'84,Mátrix,Szép új világ,mind megvalósult,de arra is hülyék vagyunk,hogy ezt észrevegyük,inkább pancsolunk unottan a fostengerben.

Kicsi Kacsa 2011.07.07. 10:39:54

Én is ilyen banyatankos öreg mámi leszek! :D

SzocsO 2011.07.07. 10:48:30

A poszt első fele nem hiteles, hiányzik belőle a reggeli széklet felemlegetése (szín/állag/volt/nemvolt).

mrbateman 2011.07.07. 10:52:39

@d'oh:
pedig ilyenkor nyáron jobb állni, egész jól el lehetett révedni különböző dekoltázsokban,...szinte repült az idő, figyelni kellett, h. idejében leszálljak.

Amúgy ha megérem én is geci leszek, képes leszek befingani a tömött buszba, krákogok, elefánt módjára taknyos, gyűrött ruhazsepibe fogom fújni az orrom, kisujjammal fogom gyorsan és ütemesen tágítani a hallójáratomat, majd amit onnan kipiszkálok azt látványosn meg is fogom nézni.

Ennyi jár nekem ettől a kibaszott élettől, mindenki le van szarva!

2011.07.07. 10:56:04

@mrbateman: ha befingasz, utána kezdj el szaglászni és fennhangon szólj rá valamelyik fiatal kölyökre, hogy szégyellje magát!

Nadiposzi (törölt) 2011.07.07. 11:16:45

Én nem értem ezt a sok öregeket bántásos hozzákommenteket. Az én mamám húga, az öreg néném felépítette a romokból ezt az országot, és most egy kis mátraalji kis faluban őzikéket gyógyít. Őt kéne példaképül kibeszélnie a tisztelt hozzászólóknak is tanulhatnának belőle.

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2011.07.07. 11:21:54

@Hadrian77:
Na igen, világjelenségről van szó :D

bőrmók 2011.07.07. 11:25:40

Szatyorterrorral találkoztatok már?

A néni direkt telepakolja a szatyrát hideg cuccal, általában poharas tejföllel, aztán odanyomja hozzád. Ezt sokáig nem lehet elviselni, úgyhogy kénytelen vagy fölállni.

Egyetlen védekezés, hogy reggel hosszú ujjúban és hosszúgatyában indulsz el otthonról.

2011.07.07. 11:42:28

@Nadiposzi: A szomszád Pista bácsi napi 20 órában lóbelet mosott a vágóhídon, jéghideg vizben térdig állva, 49 éven keresztül, ma pedig a ház mindenese, mindig mindenkinek segít, mindent megjavít-megszerel, füvet nyír, bokrot nyes, sakkozik a szomszéd gyerekekkel és mesét olvas a legkisebbeknek. Lakását az Üdvhadseregre hagyta, nyugdíja felét szétosztja a hajléktalanok között.

vincere 2011.07.07. 11:44:34

"a mai fiatalok már nem kíváncsiak az öregek véleményére"

saját gyűjtés

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.07.07. 11:50:08

Nem tudom, én kifejezetten bírom az öregeket. Igaz, eggyel se kell együtt élnem és nem BKV-zom.

Pl. amikor a múltkor az összesen hivatalosan kb. 10 évet lehúzott "valakinek a nagyija" mondta rám, hogy hát igen, ma már a fiatalok nem nagyon szeretnek dolgozni :D erre haragudni? Ugyan már.

Styxx 2011.07.07. 11:57:41

Szerintem a poszt első fele kifejezetten kedves, ami cseppet sem baj.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.07.07. 12:15:39

Ma az öregek pont olyanok, mint bárki: agresszívak és leszarják a másikat. Dehát melyik generációra ne lenne igaz?
Ott vannak a turbómamik, a 30-as 2-3 gyerekes kismamák, egy egész közértet tudnak öt perc alatt lebénítani. 1 turbómami=5 nyugger.
Meg a középkorúak. Frusztrált, terhelt, túlhajszolt népség, minden stresszét az utcán vezeti le.
Vagy az Öblös dürhő. Örülhetsz, ha nem ver agyon.
A tinédzserről már ne is beszéljünk...
De a kisgyerekek is egyre inkább köcsögök, hiszen turbómamik nevelik őket.
Szóval.

2011.07.07. 12:17:09

@Szocio Pata (kikvogymukblog): köcsög az egész világ és köcsög benne minden ember

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.07.07. 12:18:35

@Szocio Pata (kikvogymukblog): kedvencem a már valamikor említett Tegezős Bácsi.

-Jó reggelt kívánok!
-Helló!

(Alap, hogy vissza kell tegezni.)

Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2011.07.07. 12:35:41

Zsír a poszt, a hozzászólások nemkülönben!

@Takony_fősámán: Ennek súlyosabb változata, mikor fagyasztott cucc van abban a kurva szatyorban... :)

vitaygeorgina 2011.07.07. 12:38:43

@Dzsoni Kráncs: hüpp, hüpp.

Nem tudom, én milyen öreg leszek. Most 30 éves vagyok, és már utálok a buszon, villamoson, héven állni. Főleg a héven, amin fél órát kell utazni, állva még olvasni sem lehet. Ülni jobb, pedig nekem nem fáj semmim. Mi lesz akkor később, mikor öregen, fájós háttal, lábbal kell a zötykölődő járművön imbolyogni?
Szerintem a legzsémbesebb fajta leszek. Csak az a baj, hogy míg a férfiaknak elnézik a zsémbeskedést, vagy jópofának tartják (lásd Muppet show öregjei), addig a vén boszorkányokat senki nem szereti.

Fearzone 2011.07.07. 12:40:45

@Möff CAT: Örüljetek neki, hogy már nem a jó kis "hálós szatyrok" vannak...3 zacsi tejjel.

bőrmók 2011.07.07. 13:11:20

@Fearzone: és hogy már nem divat a zacsis tejet lefagyasztva szállítani!
Ja, a másik dolog, ami ma is divatos: az _uzsonnaszagú szatyrok_. Általában párizsit vagy rosszul csomagolt vagdaltas zsömlét tartalmaznak, és ettől olyan áporodott tízórai-szaguk van. Hatótávolságuk nagyobb a hideg tejfölénél, bár közelharcra kevésbé alkalmasak. Az ilyen nyanyának a rád nehezedő nyomás ellenére se add át a helyed, mert amint leült, előveszi a szenyát, és lassan, módszeresen elkezdi rágcsálni. BUÁÁ

2011.07.07. 13:15:00

Kérges öregember leszek, aki puskával a kezében ordibál ki a kerítésén túlra, hogy "Nekem ide ne jöjjön senki!"
A buszon meg senkitől nem követelek majd helyet (egyébként is hova, kihez és minek mennék), mert motoron járok akkor is, valami krahácsoló velem egykorú masinán, amit magam bütykölgetek.
Amikor a kerítést javítom majd, a levágott acéldrótvégeket harapófogó helyett elszarusodott két ujjam között csavarom meg, a pipám mellől tenyérnyi csulákat eregetve a szomszéd tyúkjainak.
Alig várom a nyugdíjaséveimet!

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.07.07. 13:23:06

@Hadrian77:
Pontosabban:
Köcsög az egész világ,
És köcsög benne minden férfi és nő@Modor Tibi: A legdurvább, ha valaki azt mondja egy idegennek: "Cimbora"

És tegnapi gyűjtésem a Buszon:
"Nekem ugat bazmeg? Kimegyek autóval hozzá és gyászba teszem! "

vitaygeorgina 2011.07.07. 13:37:09

@Brother Love: Ez nekem is gyanús már egy ideje.

Fearzone 2011.07.07. 13:39:55

@Brother Love: Motoron kötelező a keresztbe fektetett gázpalack, esetleg kasza.

Én 5 forintosokkal fogok csak fizetni a boltban, alattam és felettem lakónak seprűnyél ütemes padlóhoz/plafonhoz csakodásával adom majd értésére hogy nem tetszik a tam-tam, leüvöltöm a gyerekek haját ha hangosan játszanak, a fiatalok meg nekem ne csókolózzanak ott a padon....há' milyen dolog már ez! Hja és persze még a 30 évest is azzal fogom terrorizálni hogy: Megmondom anyádnak!

zehu 2011.07.07. 13:48:24

Helyet átadni BKV-n: csak az idős egyetemi tanáraidnak nyalizás céljából. Amúgy ne..

2011.07.07. 13:49:46

@Fearzone: Gyermek "bepanaszolása" a szülőnek alap.

Celtic 2011.07.07. 13:54:21

@mrbateman: Ehehe. En ma egy popsi ringasaba merultem bele, ugyhoyg majdnem Kobanyan kotottem ki Ujpest helyett :(

Pedig nem szokasom, de ugy megbabonazott (es a Kalvin teren sem vagyok ismeros), hogy a feneket kovettem, nem is neztem, merre megy a metro. Biztos nagyon meleg van.

Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2011.07.07. 13:59:26

Én olyan nyugdíjas leszek, ha megérem, hogy NEKEM fogtok felkopogni vagy ledübörögni, hogy hagyjam má' abba azt a KIBASZOTT gitározást, mer' megy a Zeszmeralda :D:D:D

blur7 2011.07.07. 14:07:35

@Hadrian77: Tisztára mint a Sigur Rós klipjében, ott is garázdálkodnak kicsit az öregek:
www.youtube.com/watch?v=4L_DQKCDgeM

Celtic 2011.07.07. 14:10:26

Mindketto nasgyon jo, de nekem az elso jobban tetszik, ugyanis a masodikat mar olvastam valahol...de nem ugrik be, hol.

Masreszt, ritkan adom at a helyem. Igaz, ritkan is foglalom el. Felszallok, ha van eleg ulohely (uyg ertem, mondjuk az ulohelyek tizede szabad), akkor leulok. De utana nagyon nehezen allok fel a vegcelig. Forditva is: ha allva kezdtem utazni, a jarmu 50%-a ures lesz, akkor esetleg leulok, de akkor sem biztos. Helyet atadni: bottal/mankoval jaronak, _igazan_ oregnek (ugy 70 korul, ezt meg lehet becsulni), nehezen mozgonak, kisgyerekesnek (terhes not nem egyszeru megallapitani, mert lehet, hoyg csak dagadt :) Alt. ha fel kilo smink van rajta, akkor nem, mert ha a sminkeleshez fiatal, akkor allni is az. Eddig meg sose szoltak be nekem, nem nyomtak a labamhoz szatyrot, nem doltek nekem, de mar varom, mikor vegre kitorhetek es elkudlhetem a bunkojat az anyjaba :)

De a kedvenc a postan: reggel nyolckor, nyitasra, csak nyugdijasok varnak ott...Allunk a sorban, egyszer egy fiatal ferfi eros hangon megszolal: Engedjek azt a gyerekes holkgyet elore. Jogos, gondoltam magamban, a lanyka elorement a kezen hordott gyerekkel es en felorat hallgattam, ahogy a nyugdijas-koszoru korulottem azon sir, hoyg ezek a mai fiatalok (a sracnak, aki beszolt, furcsa modon senki sem mert reklamalni...)

Masik eset, szinten reggel fel kilenc, egy sor van, de a vegen ketteoszlik a ket ablakhoz. Mogottem a nenike lila hajjal, mogotte egy fiatal (30 koruli) csaj. Ugye, a sor kettevalik, a csaj a masik sorba kerul. Mitteszisten, a mis sorunkat megfogja a szerencsetlen, akinek negyedoraig keresik a levelet. A csaj majdnem sorra kerul a masik ablaknal, mogottem a nenike meg sipakol, hoyg dehat elobb volt itt, ez a mai ifjusag mit kepzel...Baszki, miert nem abba a sorba alltal? (ezt csak gondoltam). Baszki, az a csaj a munkaidejebol rabolja ezt, amit majd le kell dolgoznia, most termeli meg a nyugdijadat (szinten csak gondoltam). A csaj is megunta, beengedte a neniket, aki lassan lehiggadt...De felelmtes volt.

Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2011.07.07. 14:16:19

@Celtic: Baszki, a második nénit hogy nem küldted el a faszba??? :)
Még ilyet...
Ja, amúgy az ilyeneknek próbáld megmagyarázni azt a sorbanállási rendszert, hogy mindenki ugyanabban a sorban áll és mindig az első kerül sorra, bármelyik ablaknál ürül meg a hely...

2011.07.07. 14:20:30

@Celtic: Ilyen melegben mindenütt csöcsök és seggek mászkálnak. Vagy csak ezt veszem észre.
Hiába, egyszerű gyerek vagyok, no.

2011.07.07. 14:23:05

@Brother Love: nekem is szelektív a látásom mostanában...

Fearzone 2011.07.07. 14:43:40

@Celtic: Engem mindig betalálnak. Tudom könnyű célpont vagyok 50 párkilós nőként.
Nagy kedvenc még amikor bringaúton közlekedek ráadásul bringával mama közlekedik gyalog, lassítok, elnézést kérek, kikerülöm, és beszól, hogy elgázolom a járdán, meg fog halni. Eddig csak 1x álltam meg és közöltem, hogy ennyi erővel mehetne az út közepén is, mert ez nem járda, tudom öreg biztos nem vette észre a sarkon a 2 méteres festett kerékpárosjelzést.

mrbateman 2011.07.07. 14:44:20

@Brother Love:
bizony nehéz ez, jutya nehéz
és akkor az ember beérne a melóhelyre, épp lenyugodna, aztán megnyitja az előző nap már sok örömet szerző xls. táblát...

a két témát összekötve; megvan a T. olvasónak a perverz nyugdíjas tata, akinek vagy áll még, vagy már nem, de megpróbálja úgy előadni, mintha még ma is aktív lenne, sőt egyre potensebb,...ennek keretében persze legenyhébb esetben is szemérmetlenül stíröli az akár 16 éves csajokat, súlyosabb/elmeszesedettebb állapotában pedig még kommentál is, akár hangosan is végülis ő csak egy öregember, őt már nem lehet bántani
"Most nézd meg Tomikám, felhúz egy ilyen kis miniszoknyát, az egész nem vastagabb, mint az övem, aztán még itt illegeti magát előttem (persze b+ - még ha úgy is lenne - nyilván nem nekem, hanem a te agyadat húzza) a fél pi..ája kilátszik, szerintem még bugyi sincs rajta, de elkapnám asszem nem lenne kecmec. Egyébként meséltem már, h. volt egy ilyen nőm, ugyanúgy nézett ki mint EZ, istenem hogy az mekkora egy qrva volt, egyszerűen imádtam!"
Persze mindezt jó hangosan, h. ne csak az érintett hallja, hanem lehetőleg egy 10méteres akciórádiuszban mmindenki.
A nemek kedvezőtlen demográfiai sajátosságai miatt (bár neki épp ez a kedvező), amelyik valóban aktív még el is hiszem, h. egyszerre 5-10 vasat tarthat a tűzben. Na ilyen lehet a 68 éves kettővel arrébb szomszédom, aki gátlástalanul kipofázza a kalandjait, sőt neveket és arcokat is társít hozzá, én meg sajnos vizuális típus vagyok.

2011.07.07. 14:58:42

@mrbateman: MOndjuk a régi munkahelyem volt egy szomszéd Lacibá, aki állandóan arról, hogy így a barátnőm, úgy megkúrtam, stb. 68 éves volt és a "csaj" (ahogy emlegette) 40. Mindig jóindulatú mosollyal hallgattam az öreget, azután kiderült, hoyg tényleg!
Egyszer évődve megkérdeztem, hogy nem fárasztó-e otthon is, meg egy fiatal barátnőnél is helyt állni, mire teljes komolysággal kijelentette, hogy ez nem probléma, ugyanis az öregasszonynak már évekkel ezelőtt beadta, hogy "Nekem már egyáltalán nem megy."!
Az öreg rendszeresen bejött hozzánk egy kis munkaidős pornónézésre (ezt természetesen csak a kollégáim tették és én kénytelen voltam elviselni) és mindig panaszkodott erre a hülye, borotváltpina-divatra.
Azt hiszem, az ilyenekre mondják utóbb, hogy "nagy franc volt az öreg!".

mrbateman 2011.07.07. 15:16:36

@Brother Love:

Igen pontosan erre a típusra gondoltam!

Egyébként ebbe a szerencsés 2%-ba kell bekerülnünk, ha így lesz esküszöm, hogy nem leszek frusztrált, és a buszon sem fogok se fingani, se parádézni, és a "szépasszonyoknak" mindig át fogom adni az űlőhelyemet!

2011.07.07. 15:29:46

@mrbateman: Én a buszon most is fingok, miért ne tenném, nem fogok bélgörcsöt kapni azért, hogy arctalan idegeneknek ne kelljen fintorogni. Az utasok egy jó része fingás nélkül is, alapból büdös.
A helyemet viszont mindig átadom, idősnek, gyerekesnek, stb., nem szoktam kamaszlázadást játszani.

2011.07.07. 15:37:20

Szeretném felhívni az ifjabb nemzedék figyelmét arra, hogy a bevásárlóroller - ismertebb nevén banyatank- az azt vonszoló mellett kb még egy fél embernyi helyet vesz igénybe, és ha a közlekedők a lábuk elé is néznének nem csak úgy bele a világba, akkor észre vennék, hogy a mama mellett még van ott valami.

Lehet hogy ezt már megírtam egyszer?

Hiába, ez már a korral jár.

mrbateman 2011.07.07. 15:50:06

@Brother Love:
"Az utasok egy jó része fingás nélkül is, alapból büdös."
Ja, sőt ha nem fingasz büdöset, akkor kvázi frissebb (az alapszaghoz képest) levegőt juttatsz az utastársaknak, amiért igazából hálásnak kellene lenniük!:-)

Bár ez ha belegondolunk azért ez oroszrulett, mert az eredmény csak utólag derül ki!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.07.07. 15:57:51

@mrbateman: én nevelőtanár leszek egy lánykollégiumban ennyi idősen.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.07.07. 16:02:09

@Professor Pizka: mert egyre kevesebben kattintanak át? :(

A VICCET FÉLRETÉVE: az olvasóknak is kell néha szórakozniuk, nem csak nekünk.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.07. 16:26:50

És hol marad a kötelező gasztro-enterológiai szövődmények, illetve ezek operációjának, minden részletre kiterjedő elemzése?

Utolsó rész eszembe juttatott egy szép emlékű fórumtopikot, ahol a "banyatankos banditák" napi bűntetteit lajstromozták. (gondolom egy későbbi felelősségrevonásnál hasznos lesz)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.07.07. 16:37:32

@Modor Tibi: ugyan, a saját blogom statisztikáit nagyon ritkán nézem. Van kb húsz-harminc állandó olvasó, oszt szevasz, nincs azon mit nézegetni.

(későn vettem észre a fitymacsattogtatós poszt zárolását, úgy csuhásoztam volna egyet :-) )

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.07. 16:46:52

@Dzsoni Kráncs: 2 év alatt lezajlott polgárháború?! Mivel vívták? Napalmmal? Molyirtós tasakokkal? Fertőtlenítették a dögkutakat? Hoztak egy előírást, hogy minden csirkefarhát ezentúl kizárólagosan a kínai népeledel kutyafaj hízlalására fordítható?

@cyan cyca: Nagy arc volt az öreg Zenthe. Láttam vele egy interjút. Utána azonnal tiszteletbeli nagyapámnak választottam az eltávozott pótlására.

@mrbateman: Öregember szagod is lesz? OMG!

Dzsoni Kráncs 2011.07.07. 17:20:48

@neccharisnyás útonálló: Banyatankkal és bottal,de a motorizált L-Go század is rendelkezésre állt,továbbá a kormány és a hadsereg is a nyuggereket támogatta,a romák kapákkal,kaszákkal jöttek,nekünk meg maradt a puszta öklünk és a kiéheztetés.
Amúgy bocs,hogy tíz perc alatt nem tudtam felvázolni az egészet tolkieni részletességgel,tematikus térképekkel,kronológiával.
Inkább azért szégyellem magam,hogy progromot írtam :-(

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.07.07. 17:26:25

@neccharisnyás útonálló: Öreglányok a buszon, boldogult Égensétáló koromban mennyit írtam oda...

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.07.07. 17:35:14

@neccharisnyás útonálló: nem hallottál még a félelmetes SS (özv. Somogyi Sándorné) banyatank-hadosztályról?

Erzsebet 2011.07.07. 17:36:05

A felettem lakó 71 éves "nyugger nyanyának" ez a mondása: "Az öregeké az elsőbbség, mert védett korban vannak." Némelyik hajnali 4-5h-kor kel. Egész nap az utcán van, fűvel-fával beszél, leskelődik. Van olyan idős ismerősöm is, aki egész nap perverz műsorokat néz, állandóan a szexen agyal. Sokan hisztisebbek, mint a dedós gyerekek. Én idős gondozó vagyok, egész napomat velük töltöm. Piacra is azért sietnek, mert össze kell habarniuk saját részükre egy kis ételt. A turbó mamák is a kedvenceim, ők is megérnének egy posztot. A mai gyerekek is egyre hülyébben viselkednek. El vannak kényeztetve. Én kismamaként nem szerettem gyerekkel vásárolni.

Celtic 2011.07.07. 17:57:25

@Möff CAT: Mert megvolt a magam baja. En is munkaidoben voltam, legkevesbe tarsalogni volt kedvem. Csak hivatali levelek jonnek, a postas keptelen feljonni, ha egesz hetvegen otthon vagyok, akkor is. Egyebkent, mikor odaertem, a postas felorat kereste a levelem, majd kozolte, hoyg nem talalja. Kuldjem el a faszba? Minek? Elottem mar mindenki megtette , en csak rohortem. Ugyhoyg azota sem tudom, mit valaszotl az APEH a beadvanyomra...

De komolyan, abban a tomegben, _ezekkel_ az emberekkel minimalis beszelgetnivalo kedvem volt, csak azt akartam, hoyg ne szoljanak hozzam...

nyílméregbéka 2011.07.07. 18:39:24

Nekem többnyire semmi bajom a nyugdíjasokkal, csak ezt a kényszeres beszélgethetnéket nem bírom. Egyrészt zárkózott fajta vagyok és nem locsogok sokat, pláne vadidegen nénikkel, akik unalmukban megszólítanak a buszon. Másodszor többnyire sietek, és nem azért, mert partidrogon élek, hanem mert dolgom van...
Szegény Janikovszky Éva írta a különben nagyon bájos könyvében (utolsók egyike), hogy milyen rossz, hogy ilyen kapkodósak, szűkszavúak az emberek, hogy már a boltban sem lehet egy jót beszélgetni az eladóval arról, hogy a kisunokának viszi a sonkát stb.
Csak az van, hogy én, amikor kiszaladok a melóhelyről 10 dkg párizsiért, akkor nem akarom végighallgatni az előttem álló 3 néni csevegését, mert a főnököm kitépi a karomat és a hátamba állítja. És az eladónak sem hiányzik, hogy az ő főnöke csessze le.... ezt nem lehet megérteni?

Müszélia 2011.07.07. 19:40:49

hát, megpróbáltam kommentelni, de nem tetszik a blogmotornak, nem tudom, miért.

A Tyne folyó déli partja 2011.07.07. 20:17:39

@Celtic: egyszer még tinikoromban egy ilyen elém is pofátlankodott a sorban a pénztárnál, és közölte, hogy én biztosan sokkal jobban ráérek, mint ő, ezért ő most elém jön. ja, biztosan, épp két óra közt voltam, jobban ráérek, mint a nyugdíjas.

A Tyne folyó déli partja 2011.07.07. 20:38:55

@Fearzone: ne is mondd, úgy két héttel ezelőtt mentem biciklivel. felfestett bicikliút, KÉTSÁVOS!!! (fel volt festve a nyíl, hogy ez erre, meg szembe, a Tescónál volt, rajta festett bicikli.) mellette gyalogút. MINDENKI, kivétel nélkül a bicikliúton kóválygott (sokan szemben, ráadásul), a gyalogutat az égvilágon senki nem használta. és mikor rájuk csöngettem, vagy egyértelművé tettem, hogy nem fogok én kitérni, én a sajátomban megyek, ő nem, nem igazán értékelték.

Visegrádi 2011.07.07. 20:54:17

Azok lesznek ilyen pofátlan nyuggerek, akik fiatalon is azok voltak.

Fearzone 2011.07.07. 20:54:49

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Járda kettéválasztva fele bringaút fele járda (fehér csík középen végig)...tökéletesen kitölti 4 kismama babakocsival..most gázoljam el a jövő nemzedékét, csak mert idióta az anyuka? Soha nem értettem gyerekkel miért kell "falkában" járni.

Mirko 2011.07.07. 21:22:02

Ide főleg nem szoktam kommentelni (ez az első), de azért - még akkor is, ha nagyon dühít a poszt és/vagy a kommentelők hozzáállása bizonyos kérdésekhez - mindent végigolvasok. (Ld. Howard Stern hallgatói statisztikáit az Intim részek c. filmből.)

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): kommentje eszembe juttatta viszont, hogy - anélkül, hogy kétségbe vonnám az alapigazságokat (banyatank, orvosi rendelő megszállása, tömegközlekedési szemtelenségek, satöbbi) - bizony mostanában többször megtörtént: napközben egy-két tételes kisbevásárlást intézve maguk elé engedtek idős asszonyok a kasszánál. Az érv minden alkalommal olyasmi volt, hogy hát a mai fiatalok mindig sietnek, de ők már ráérnek, és nekik is hasonló korú unokájuk van, nem akarnak feltartani, satöbbi. Érik kellemes meglepetések az embert ott is, ahol a legkevésbé számít rá.

A másik a potens öregfiú és egyben a beszélgetős nyugdíjas témaköre. Vagy két éve egy kupéba keveredtem egy csinos fiatal lánnyal, meg egy nagyon idős férfival. Utóbbi megszólította az előbbit, aztán valahogy én is belevonódtam a beszélgetésbe, pontosabban inkább csak figyeltem, és remekül mulattam a fickón. A Miskolci Egyetemen volt tanszékvezető állítása szerint, és bár így nyolcvanon jóval túl már rég nem érdeklik a nők (sic!) - ezért is utazgat az országban, ha már ingyen van, kell valami szórakozás -, hát fiatal korában...és jöttek az anekdoták, aminek ha fele igaz, akkor is sok. Ami meglepő volt (bár egy egyetemi tanártól kevésbé az, mint mondjuk egy klasszikus gyári melóstól), hogy az öreg egyszerre tudott decens (elvégre _hölgy_ is volt a társaságunkban), perverz (olykor jócskán túl volt a nettó szexen az érintett téma), szórakoztató (számomra mindenképp) és pontos lenni. Hamar meg is érkeztünk a célállomásra - szubjektív érzékelésem szerint gyorsabban, mint normálisan. (Fontos ismertetőjele, hogy orvosi okokból eltávolították - sok más mellett, részletezte is - a nyelve egy darabját, ami miatt jellegzetes selypítéssel beszélt...talán más is találkozott vele vonaton-buszon. Kíváncsi volnék, él-e még.)

Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2011.07.07. 21:26:47

@Frengi: "az azt vonszoló mellett kb még egy fél embernyi helyet vesz igénybe"

Aha. Mögötte három embernyit, mellette egy-egy embernyit attól függően, hogy éppen merre cibálja szerencsétlenkedve. Egyébként figyeljen az aki húzza azt a szart. Én egy helyben állok és a vádlimról lenyúzza vele a bőrt.

2011.07.07. 21:44:35

bakker én olyan rohadtul szimpatikus arc vagyok, hogy nekem az öreg nénik felajánlják, hogy álljak be az esernyőjük alá, el ne ázzak.
Aztán beszélgetünk egy jót, amíg megjön a busz. (=meghallgatom őket, mert nem fáj)

Persze az is lehet, hogy csak simán figyelmen kívül hagyom az összes nyomorékot, és nekem pont a jóarcok maradnak meg az emlékezetemben :)

2011.07.07. 21:54:37

Az igazán súlyos nem a budapesti tömegközlekedés, hanem a vidéki távolsági buszjáratok. Illő távolságra a tömött megállóban egymástól a szupernagyik csapata, mellettük a hazautazó iskolások. Mamik természetesen már jó előre beásták magukat oda, ahol az eddigi tapasztalatok alapján a buszajtó nyílásának helye extrapolálható. A busz jő… És megáll a diákok előtt, aztán nyílik az ajtó. Na ekkor jön a zúzda. A sértődött szupernagyi-falanx indítja a makedón áttörést a buszajtóhoz, keresve a szélen a gyenge pontokat, míg a diákok sporttáskákkal és hátizsákokkal megerősített teknősbéka-alakzatban próbálják tartani stratégiai pozíciójukat. És köztük ott vagy te. És ordítod magadban, hogy feljutsz. This is Sparta! És játszd el ezt többször egy héten.

Most mondjam azt, hogy ezek után nekem a négyeshatos tuja vagy a hetes busz csúcsidőben felüdülés a budapesti nyugdíjasokkal?

Kicsi Kacsa 2011.07.07. 22:12:27

A banyatankosok egyet felejtenek el, amikor tömve van a tank, akkor azt meg is kell emelni. Na ekkor jön el az az idő, amikor megkérik a mellettük álló fiatalabb embert, nőt, hogy segítsen.
Basszus, nekem az az elvem, mindenki annyit cipeljen, amennyit elbír. Anyósom is hat tonna bőrönddel, szatyorral utazik és elvárja, hogy valaki kivigye-elhozza az állomásra/ról. A csomagja felét, mit felét, háromnegyedét elő sem veszi.

TGabi 2011.07.07. 22:17:04

Vicces poszt de szerencsére az én nagyszüleim nem ilyen ordenáré vénasszonyok. :)

Egyikük még 82 évesen is felmászik a fára a gyümölcsökért-a másik rendszeresen barátnőzik, társadalmi életet él, színházba jár, olvas, rejtvényt fejt, nem stupid vénasszony és sok mindenről totál normális véleménye van. Na??? Büszke vagyok rájuk. Nagyon. A mama ráadásul azt is tudja, hogy ha infó kell, azt a Google keresőben találja-igaz, unokai segítséggel :))

Rosszindulatú vén banyából viszont a lakóházamban is van bőven-nem mindig kerek a perec, ugyebár:S Képes volt az egyik csak azért lekurvázni, mert olyan a melóm, hogy a számtalan jövés-menés mellett sokat vagyok otthon is ...

Fearzone 2011.07.07. 22:18:46

@Kicsi Kacsa: Látom veled is akartak már zsák krumplit feldobatni a buszra :) Azt nem értem, hogy az 500 m-re lévő piacról hogy vittel el a buszmegig...vagy tudnak teleportálni?

bazd meg 2011.07.07. 22:19:42

En azt szoktam mondani, hogy hova tetszik sietni ?? a temetobe??? na erre nagyon kiakadnak ;^)

Intizar 2011.07.07. 22:56:45

@Fearzone: Intelligens ember! A banyatanknak (nálunk: csotrogány) az a fő kritériuma, hogy gördül. Emelni csak akkor kell, mikor már késő.

bigthereal 2011.07.07. 23:03:34

aki nem adja át az ülőhelyet tömegközlekedési eszközön az idős/beteg embereknek, az geciláda...

aki pedig nem segít az időseknek fel/leadni ezt-azt a járművekről, szintén!

meg még buzi is!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.07.07. 23:20:46

bigthereal: ezt szerintem sok buzi kikérné maganak!

bohocmasni 2011.07.07. 23:44:21

@d'oh: hát nem kell leülni a buszon. Állva is lehet olvasni, sőt, kényelmesebb.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.07.07. 23:52:30

@Mirko: pedig azt megtanulhattad volna, hogy akár a kőműves, a portás vagy a mérnök, egyetemi tanár vonul vissza, az mind csak "nyugdíjas" lesz. A különbségek egy napon belül megszűnnek.

mezítlábasfellebbezés 2011.07.07. 23:59:15

@Mirko: azt hiszem, tudom, kiről beszélsz, engem is tanított az a prof. Alacsony, borzolt ősz hajú csávó. Hát igen, szereti a "cinosz cajokat", él és virul, úgy tudom :)

bohocmasni 2011.07.08. 00:09:43

@tff: ez élőben sokkal jobb, mint ahogy leírtad.

Mirko 2011.07.08. 00:12:58

@Modor Tibi: köszönöm a figyelmeztetést, a jövőre való tekintettel igyekszem jóól bevésni.

@mezítlábasfellebbezés: alighanem egyről beszélünk. Örülök - kívánom neki, hogy sokat hódolhasson még a _gyengébb nemnek_. (Szóban, ugye.)

Fearzone 2011.07.08. 07:19:00

@Intizar: A "krumplis mamánál" nem volt banyatanak.
Nem értem...a krumpli a csúnya szó...csak mer' most írom meg a 8. változatot.

never again 2011.07.08. 07:41:25

@tff: :D :D LOL!

Meglepődve olvasok számomra életidegen tapasztalatokat... mindig tanul az ember.

szellőláb 2011.07.08. 10:07:26

Az öregeket sem lehet egy kalap alá venni. Köztük is vannak nagyon jó arcok, meg görények is. Alapvetően úgy állok hozzájuk, ahogy velem szemben viselkednek, illetve általában van egy kis plusszuk, mert tisztelem a kort, ezért többet elnézek nekik. Azt is érzem, ha valamelyik kóstolgat, és ha szükséges, minden további nélkül visszategezem, le vén faszozom és ugyanúgy elküldöm a kurva anyjába, ahogy ő próbálkozott velem. Ilyenkor van meghökkenés, pislogás, hápogás, de helyre áll a világ rendje. Azért arra kíváncsi volnék, hogy az itt erősködők hogyan reagálnának arra, ha egy 100 kilós kancigány 110 kilós asszonya húzná át a lábán a banyatankot. Gondolom, nagyobb toleranciát mutatnának :-)

MERAXES13 2011.07.08. 11:12:52

1+1 = Az öregek is megkapták a magukét , és még meg is öregedtek, és ti is ,mivel ilyen "gyönyörű " posztra kényszerültetek , írni és komizni is./ja és én is./

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.07.08. 11:40:30

@TGabi: Nagyanyám közelebb a kilencvenhez, mint a nyolcvanhoz, egy ismerős hetven körüli nőt úgy hív, hogy "az a vénasszony" :-)

@Intizar: vagy ha jön a villamos :-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.08. 15:32:09

@Dzsoni Kráncs: Külön nyelvet is találj ki! Tudod, amin az éjszakára protkótlanított vének motyognak-szörcsögnek.
Navazz, nemtom milyen leszek öregen, de az bizisten, hogy vagy saját vagy mű, de RÖGZÍTETT fogaim lesznek. 100-as szeg az állkapcsomba, ha muszáj. Egy tünemény az a reklám: "Korábban mindig gondok voltak a műfogsorrögzítőmmel. Előfordult, hogy vendégségben kiesett..." (OMG! Gizi néni fogai úsznak a húslevesben, broáf!)

@Professor Pizka: Én csak olvastam, de kösz, hogy szerzőként te is hozzájárultál sírva-röhögős hangulatomhoz.

@altoid: Jaaa, tőlük retteg Slota! Így már OK. @tff: Tán ezért se volt nekem se semmi gondom a bkv-va? 6 év vidéki buszos ingázás megedzett? Egyébként nagyon pofás lett a beszámoló. Fetrengek! :)))))

noirp 2011.07.08. 16:45:32

@Modor Tibi:
Hja, Mester, így könnyű ám!! :)
De aki tömegközlekedik, vagy (juuj) orvoshoz jár, az már lehet, hogy idegesebb. Kicsit.
"Haragudni rá? Ugyan."
Bürettafogóval szájbabaszni ér? (Az van kéznél, de tőlem lehet virágcserép is, az nőiesebb)

Mert én--legyek már őszinte--épp az "a mai fiatalok már lusták" alapú szövegektől leszek agresszív. Próbáljon _úgy_ és _annyit_, _annyiért_ dolgozni, mint egy járuléktermelő maifiatal. Csak egy hónapra, próbából.
Teljes árú buszbérlettel; saját lakás nélkül; estébé. Nem folytatom. Nem, a nyomuló öreget, aki szerint neki azért szabad hülyének lenni, mert öreg: nem tudom tolerálni.
Talán mert az én szüleim, nagyszüleim sem _korral_ mérik a másikat, hanem azzal, hogy mit tett le életében az asztalra.

noirp 2011.07.08. 17:48:07

@Brother Love: Hú!! Az állóképes aranykorúak egyetemeken is szép számmal előfordulnak. Nemhogy 40 éves és szépasszony, de 24 és hallgató a célpont :)

A Tyne folyó déli partja 2011.07.08. 18:39:33

@tff: ez akkor a legjobb, mikor a mamika nyomul, hogy legelsőnek szálljon fel, aztán az első falunál le is száll. úgyhogy még egyszer végignyomakszik a buszon...(megtörtént eset).@TGabi: juj, ilyet olvastam egyszer én is, csaj megírta az újságnak, hogy rájött, hogy a szomszédasszonya biztos prosti, mert soha nem látja elmenni otthonról reggel, és sokan járnak hozzá, állítólag mind férfi. ja, csakis kurva lehet...

666E 2011.07.09. 13:46:16

és az unokákkal való viszony?

"kérsz ilyet? akkor ebből? csináltam ilyet is.. na akkor majd én szedek neked. ne mond, hogy nem tudod megenni.. kicsit ebből is, kell a vitamin, ja van cékla is ha köll.. hadd egyenek a gyerek.."

egyedül akkor vannak nyugton ha a gyerek eszik. addig jó amíg eszik. az a lényeg. viszont ha fordítva van a helyzet,

"ja neeem én már ettem, jaj na jó, de csak keveset.. hogy maradjon is, hátha még valaki..
jójó juj túl sok ..jó. nektek nem kell? kell hátha még az egyik gyerek..."

A Tyne folyó déli partja 2011.07.09. 14:33:53

@666E: és ehhez még nagyszülőnek se kell lenni, keresztanyám is ilyen tukmálós, háromszor annyit főz, mint amennyit meg tudnék enni, és megsértődik, mikor nem eszem meg. de ha ő jön át hozzánk, egy darab kekszet se fogad el.

blueqkazoo · http://borbely.bplaced.net/ 2011.07.11. 14:32:58

@Celtic: Szeva! Olvashattad a kommentek közt:
modoros.blog.hu/2011/05/09/olvasoi_rovat_a_nyugdijasgyulolo
Egyébiránt tényleg megtörtént eset...

Celtic 2011.07.11. 15:49:20

@blueqkazoo: Szia! Igaz, tenyleg ott olvastam :) Olyan Deja vu volt :)

kkk666 · http://www.vizvezetekszereles.info/ 2011.07.13. 18:08:28

@Szocio Pata (kikvogymukblog): ez elég zord és következetes leírása a valóságnak, mégis mosolyra fakasztott
süti beállítások módosítása