Olvasói rovat - Pellengér - Apuci.hu

2009/10/01. - írta: Modor Tibi

Csak rövid, jóéjszakát-posztként. M.M. küldött nekünk egy ilyet:

Kedves XY!

Nemsokára apa leszel? Vagy már büszkén tologatod a babakocsit? Esetleg éppen focizni tanítod a csemetédet?

Elindult az Apuci.hu oldalunk!

Az Apuci.hu egy olyan közösségi portál, ahol minden kispapás, apukás, de még nagypapás témában is választ kaphatsz kérdéseidre, kételyeidre. Mindezt a te szemszögedből, sok humorral, amolyan "férfias" hangvételben. A naponta frissülő cikkek kifejezetten neked szólnak, hasznos tanácsokat adnak, hogy igazán apának érezd magad.

Nálunk büszkén megmutathatod mindenkinek csemetéd fotóit, nyomon követheted fejlődését akár a magzati kortól kezdve, egészen kamasz koráig. Kalkulátorunk segítségével kiszámolhatod például, hogy lesz-e olyan magas, mint te, vagy elég jó húsban van-e. A fórumokban dicsekedhetsz, panaszkodhatsz, tanácsot kérhetsz a hasonló cipőben járó társaidtól. Feleségeddel családot is "alapíthattok" az oldalon, elegendő, ha párként megjelölitek egymást. Készítsetek gyermekeiteknek külön adatlapot, ez egy külön link segítségével bárki számára elérhető lesz.

Életed egyik legnagyobb kalandját éled át, amikor apává válsz. Ne vond ki magad a forgalomból, csak azért, mert gyereked született! Éld át velünk ezt a kalandot! Legyél képben a csemetédet illetően, legyél jófej Apuci!

Üdvözlettel:

Apuci.hu csapat
http://apuci.hu

Jelen reklámot a myvip.com rendszerén keresztül, a regisztráció során elfogadott adatkezelési szabályzatban és felhasználási feltételekben meghatározottak szerint küldtük. Az adatokat harmadik személynek nem adjuk át, azokat csak az adatkezelő (Generál Média Kft.) használja fel a szabályzatokban foglaltak szerint. A vonatkozó szabályzatok a myvip.com oldalon elérhetőek. Az adatkezelés a szabályzatok alapján a regisztráció törlésével megtiltható.

Hurrá!

80 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crouch 2009.10.01. 22:14:35

Nem, ezt nem tudom elhinni. Ekkora barom emberek nem létezhetnek.

Csorfab 2009.10.01. 22:55:53

Uhh. Nem kapok levegőt

2009.10.01. 22:58:48

A Btk.-ba kéne egy külön tényállás az ilyeneknek. Durva.

szliper 2009.10.01. 23:32:41

Még mindig jobb, mintha más közösségi oldalon élik ki magukat a magzatos és/vagy vértől és magzatvíztől csöpögő képeikkel a szülők. :)

szliper 2009.10.01. 23:34:07

Találkoztam már olyannal is, hogy 3 éves gyereknek és házikedvenc kutyusnak saját adatlapja volt!!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.10.01. 23:35:24

@szliper: hű, ma pont láttam egy olyat. Idézni fogok még róla, megdöbbentő élmény volt.

Ja! És a posztodat szerintem hétfőig legkésőbb lehozom ;-))

sorica123 (törölt) 2009.10.01. 23:41:10

Atyala-patyala... miért érzem én úgy, hogy ez egy formás hülyeség...? Nem a család-téma miatt, azt elárulom...

Prophet 2009.10.02. 02:50:11

"Yme, egy közösségi oldal, ahol a magzatoké, a babáké és a terhességé a főszerep. Az oldalon lehetőséget biztosítunk arra, hogy a szülők regisztrálják csemetéjüket, és megmutassák büszkeségüket a nagyvilágnak. Így nekik saját adatlapjuk lesz, ahova a szülő képeket, videókat tölthet fel róluk! És még naplót is vezethetnek, ahol figyelemmel lehet kísérni a csöppségek fejlődését! "

Visszasírom a magzatkorom. Ma eddig jutottam. Holnap talán regisztrálok is...

gyz 2009.10.02. 08:08:08

Ezzel az oldallal alapvetően az a baj, hogy anyukáknak készült, csak apukát írnak helyette.

Az meg külön "csodálatos", amikor mai világunkban (kurzív) egyesek büszkén töltögetik fel a netre gyerekeik meztelen fotóit.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.10.02. 08:22:13

@gyz: Nagy igazság!

Ez tényleg az anyukás setting... apuciponthu úgy működhetne, ha 100GB/sec kapcsolattal lehetne róla HD minőségben lehúzni anatómiai részletességgel készült filmeket a következő témákban:

- MILF
- TEEN
- LESBIAN
- THREESOME

Emellett rengeteg link vezetne autós, gamer, fegyver, sport, póker, oldalakra...

Szóval ezek nélkül ez egy elcseszett koncepció.

Ui.:_ Ezer bocs és egy anyamedve_, ha ezek után a modoroson megnő azoknak a száma, akik "milf+fuck+hard+donkey" keresőszavakat követve jutottak ide...

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.02. 08:58:57

Kedves Apuci!
Ha gyermeknevelésről esik szó, általában mindig csak az anyák oldaláról vizsgálják a kérdést! Pedig az apáknak éppen annyi fejtörést okoz gyerkőceik élete, és az apává válás rögös útja - nem könnyebb az életük, mint az édesanyáknak! Légy te is tagunk, és oszd meg problémáidat más apukákkal, meséld el, te hogyan gondolkozol és milyen apuka vagy valójában!

Gondoltam, már megnézem ezt az oldalt :D

rajen 2009.10.02. 08:59:58

Látszik, hogy egy nő írta női gondolkodással női nyelvezettel - férfiaknak. (?) Nem hinném, hogy lenne olyan férfi, akinek bejön ez a kutyulimutyuli-tündibündi duma.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 09:04:58

Ez egy alaposan elbaszott üzleti koncepció. Valami otthonülő, sorozatnézegető, postásraváró punetta úgy gondolta, hogy dellát szakajt a netről, amíg a kisbábu magára rántja a konyháan a stelázsit.

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 09:30:59

@gyz: ...és az t hiszik, hogy az apaságról bármit is tudnak. Pedig nem, az nem ugyanaz, mint az anyaság, csak p-vel a közepén, bármennyire is baromi egyszerű lenne úgy (jelzem, nem, akkor se lenne az:)).
@rajen: megint bebizonyosodott, hogy Sorina vagyok... ez a fajta mézmáz szöveg nekem se jön be. Nem aranyo, nem humoros, maximum ragad, mint a túlfőzött bébipapi. És hihetetlenül égeti a családosokat, mert mindenkinek (pillanatokra még nekem is) az jön le belőle, hogy a családdal elirtódik az emberek agya, humorérzéke stb. (Ráadásul közvetlen környezetemben volt egy csaj, akinél a gyereke csecsemőkorában megáradt a tenger, a többesszámok tengere, meg hasonló jelenségek voltak megfigyelhetők... nem volt neki egyszerű, de akkor sem szükségszerű ebbe belecsúszni.)

Marcellus_Magnus 2009.10.02. 09:31:28

Már az mindent elárul az oldalról, hogy a férfias hangvételt idézőjelben írták le.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.02. 09:38:36

Az oldalra csak regisztrációval lehet belépni. Kezdő oldal bal felén az apuci.hu, jobb felén az anyuci.hu. Anyuci meg apuci biztosan a gépet is kettéfűrészeli.

scsaba1 2009.10.02. 09:44:24

Regisztrálni is kell? Basszus... Annyit nem ér.

scsaba1 2009.10.02. 09:47:49

@El Topo (Sgt. Elias):

Elbaszott? A francokat... Több, mint 35 000 regisztrált tagja van, valószínűleg nem kevés vásárlóerővel, mert a gyerekeseknek minden szart el lehet adni jó pézé.

scsaba1 2009.10.02. 09:50:40

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:

Az lenne az igazi geciség, ha valaki meghekkelné az apuci.hu-t, úgy, hogy a "milf+fuck+hard+donkey" keresőszavakra benne legyen az oldal az első tízben.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 09:52:11

@scsaba1:

Ez is azt mutatja, hogy nem jöhet elég hamar a következő óriásaszteroida. Az univerzális mészáros, amelyik rendet tesz végre!

scsaba1 2009.10.02. 09:54:47

@gyz:

Volt erről egy cikk is régebben, hogy apuci feltöltötte valamelyik nyilvános képmegosztó oldalra a tengerparti nyaralás felvételeit, és a tengerparton egy szál sunában hempergő, 5 éves kislányáról készült képeket megnézték vagy 15 000x...

Hózentróger 2009.10.02. 09:57:01

Hurrá, van poszt a Tardán! Gyertek ti is kommentelni FBM!

scsaba1 2009.10.02. 09:58:31

@náthásp:

Ja, post az van... És új is? Ez nem jön be mégegyszer, kistáska.... :)

gyz 2009.10.02. 10:11:30

@sorica123: én a lelkes apák közé sorolom magam, sosem okozott gondot a babakocsi-tolás, meg a pelenkázás, de receptet azért már nem cserélnék a haverjaimmal :)

VonBraun 2009.10.02. 10:23:17

Igen, a "férfias" kifejezés így, izélőjelben[...] mindent megmagyaráz. Kösz' a bejegyzést, én mint "apuci" nagy ívben kerülni fogom azt az oldalt.

Mitya Ivanov 2009.10.02. 10:37:13

valaki idézzen már erről a weboldalról, én nem akarok regisztrálni

Tromb 2009.10.02. 10:51:48

Tényleg nagyon gyanús, hogy nő írta az ajánlót. Egy férfi nem mond olyat, hogy „csemete”.

„Készítsetek gyermekeiteknek külön adatlapot, ez egy külön link segítségével bárki számára elérhető lesz.” – Később a domaint pedofil.hu-ra fogják változtatni

Tromb 2009.10.02. 11:26:01

Vissza vonom, mond.

Regisztráltam, a fórumokon ilyesmiket lehet találni:

csöpség
pocaklakó
Apuka (saját magáról)

Tromb 2009.10.02. 11:31:19

Van, akinek "manója" született.

Tromb 2009.10.02. 11:37:38

A legvadabb „apuka” a „csemete” szemszögéből, egyes szám első személyben ír naplót.

Nem merek belőle idézni.

Ítélkezni sem merek, nekem még nincs „porontyom”.

darkmirjam 2009.10.02. 11:56:21

Hát ez aztán férfias. Akár egy combharisnya.
Szerintem csücsörítve posztolgatnak ott.

""Csemete", a hideg kiráz tőle. Miért nem mindjár bögyörő.

gyz 2009.10.02. 12:27:46

eszembe jutott a poszt apropóján egy új témaötlet, hátha valaki megírja:

a kisállattartó/buzi

aki szerint a tengerimalacnak popsija van, amiből kaksi jön ki, édi a kis hörcsög pofija, és ha a kedvence elpusztul, azt írja: "Cocika ma reggel elmen."

Tibi esetleg?

Prophet 2009.10.02. 12:39:23

Hát, regisztráltam. Remélem nem egy pedofil-vadász oldal.. ha elvinne az álomautó, majd hova küldhetek esót, nem akarok apuciból hirtelen anyucivá avanzsáni!!?

images.netbag.hu/20091002/12370743914.JPG

"k" (törölt) 2009.10.02. 12:50:11

ugye nem leszek ilyen
ugye sose leszünk ilyenek

"k" (törölt) 2009.10.02. 12:53:27

"Apucival nyaralunk..a pocak lakója 20hetes:)
2009-10-02 12:08:26"
alatta kép.

adatlap:
"Nem nő
Életkor: 22 év "
"Képes gyermekei
Még nincs képes gyermeke. "

miért? olyan fiatal szegény. és még normálisnak tűnik. fater mit szólhat? ő se tűnik többnek 22-nél

cd-r 2009.10.02. 13:17:36

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: és akkor nem beszéltünk azokról akik a poo+pee keresőszavak segítségével jutottak el erre a blogra :D

esetleg az ebony+thai+latina+hardcore+facial+pregnant kombó nyomhatna még valamicskét a látogatottságon :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 13:18:23

@"k":

Még nincs képes gyermeke, ez megalol!

Nekem van! Két, mindenre képes gyermekem van!!!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.10.02. 13:20:22

@Prophet: Prophet for prezident! :)

Vagy minden regisztrált tagot Pókhasú Pedofilként szólítanak? :)

2009.10.02. 13:30:32

@darkmirjam: nekem a csemete és a csimota elfogahatónak tűnik, mert ugye aki még fiatal az még csemete - mint egy facsemete, vagy kölyök - hogy az állatvilágot se hagyjunk ki, a csimota meg tájszó.

A gyerkőc, a manó, a manócska, na ez már inkább.

A férjem (jogász) kiskorúakat emleget, ha életkorról van szó akkor meg gyermekkorú és fiatalkorú kategória létezik számára, de ha a fiatalkorú beltölti a 18-at akkor azonnal választó és választható kategóriába lép át.

aya_nielsen 2009.10.02. 13:47:36

vajon hány "Papamaci" nicknév lesz az oldalon? :D

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.02. 13:58:19

@Prophet: Kész vagy :D

Nem tudom, mi visz rá egy hapsit, hogy regisztráljon egy ilyesfajta oldalra. Bizonyára kispapának hívja magát, amikor az asszony kismama.

Mindegy, a nőknek semmi sem elég jó, ha regisztrál, az a gáz, ha meg nem, akkor egy szívtelen faszi, akit nem is érdekel a gyerek.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 14:06:07

@aya_nielsen:

Jááááj, bazmeg erről külön posztot lehetne írni!
Nekem volt rendőr barátnőm!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 14:18:34

Este megírom posztban, aztán majd Tibi kirakja, ha úgy érzi.

janomano 2009.10.02. 14:21:11

Némely ismerős ipséknél észrevettem, hogy ahogy gyerekük született, a feleségükhöz hasonlóan nekik is megnőtt az ösztrogénszintjük. (bár lehet, hogy csak pszichikai alapon) Ebből szoktak ilyen szép dolgok kijönni.

Tromb 2009.10.02. 14:31:08

@janomano:
Nagyobb lett a mellük, vagy mire gondolsz?

Gumineaux 2009.10.02. 14:50:05

Nem értem, hogy miért kell gyerekek képét kitenni myvipre/iwiwre/tökömtuggyahova.
Én _felnőtt_ ismerőseim képét sem szoktam kiposztolni, pont azért mert esetleg ők nem akarják, hogy fent legyenek. A profil rólam szól és nem a családtagjaimról/gyerekeimről vagy barátaimról. Ha valaki meg szeretné tekinteni a gyereket, az jöjjön el személyesen. Ja, hogy nem ismer? Akkor coki.

Nem mellesleg 2 olyan ismerősöm is van akik rendszeresen, minden héten tesznek fel iwiwre egy rakat képet a csecsemőkorú gyerekeikről.
Nem mellesleg tök ronda mindkettő. :(

IndaMuncher 2009.10.02. 15:08:56

@Gumineaux: Akkor biztos nem nevezték be őket babaszépségversenyre.
Csak azért, hogy nyerjenek egy nagy rakat eldobható pelenkát.
Jó mondjuk elhiszem, hogy relative kurva sokba is kerül, meg egy gyerek az nagy befektetés, de akkor is babaszépségverseny. wtf...

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.10.02. 15:19:50

Na én ekkora hülyeségre már nem vagyok hitelesítve.
GP Fault. :S

De ezt azért figyelitek, nem?
Regisztrált nők 29615 fő
Regisztrált férfiak 6878 fő

Szép arány.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.02. 15:20:01

@F.house: babaszépségverseny bakja meg, aki kitalálta az egy ökör, aki benevezi a gyerekét egy jó nagy parasztmarha. Grrá, mennyi szart kitalálnak unatkozó szülőknek.

Le a gyereknapi arcfestésekkel is!!!

Erzsebet 2009.10.02. 17:43:56

Nőktől sem csípem az édi-bédi gügyögést. Úgy látszik már a nem i szerepek felcserélődnek. Azt sem bírom, amikor a kismamák nick nevében benne van az anya szó.Legjobb barátnőmet is azért választottam le magamról: Nagycsaládos anyaként a gyerekein kívül nem volt más témája. Többesszám első személyben beszélt. Nagyfiaink voltak egykorúak. Engem már nem érdekel sem a jelmezbál, az óvodatársa-szülők, sem a mocorgó misén történtek. A normális fiatal apák is másként viszonyulnak a gyerekeikhez. Ja még a barátnőm is kispapának szólította a zurát.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.10.02. 17:59:58

@Vorg a Halhatatlan Báró: szívemből szóltál, kicsit a témához kapcsolódik egy korábbi, hihetetlen nemzetközi sikert aratott karcolatom: tevhit.blog.hu/2009/09/20/tevhit_8_a_kisgyerekekre_mosolyogni_kell

szliper 2009.10.02. 19:22:58

És el tudom képzelni, hogy valóban létezik a DeNiro féle "tatacici" is :))

Motorpenis 2009.10.03. 14:55:20

Hát ez borzasztó! Tényleg létezik ilyen?
Én már a papás-mamás-gyerkőcös bevásárlóktól is rosszul vagyok:ezek hétvégente megszállják a hipermarketeket, a gyerek rohangál, visítozik; anyu haja zsíros, és kócos-minek rendbe tenni, hisz hétvége van;apunál kötelező a sörhas és a vizenyős szemek.

Minek elvinni a gyereket boltba?

Ezek az apucik meg szánalmasak.

Erzsebet 2009.10.03. 15:50:30

@Motorpenis Sok családnak a hétvégi bevásárlás egy program. Én megőrültem volna anno rohangáló kisgyerek mellett vásárolni. Ez a többi vevőt és dolgozókat is zavarja.Nagycsaládos anyák mondják, hogy nekik nincs idejük a külsejükkel törődni. Az apuci.hu szerzőjét és kommentelőit az ősanya férjeként lehet nyilvántartani. Ezeket a szűlésen, gyerekeken kívül nem érdekli semmi. Ez nemigazán a férfiak dolga.

sorica123 (törölt) 2009.10.03. 18:18:42

@Erzsebet: no, azért nekem nem lenne arcfelületem megmondani, mi a férfiak dolga. Megcsinálni a gyereket, aztán otthagyni a francba, annyival, hogy a mi vezetéknevünket viseli - az macsós? Mert akkor én például büszke lehetek a macsó fateromra...
Mindazonáltal én is leteszem a hajam a gyerekezést egyetlen élethivatásnak tekintő, a családos életben elvesző árnyékemberektől. De ez nem attól függ, mi kinek a dolga a családban, ez egy felfogásbeli idiótaság.

Erzsebet 2009.10.03. 20:12:40

@ Sorica123: Én úgy értettem, hogy a csecsemőkkel valamikor általában az anyák foglalkoztak. Mostanában egyre több apa marad gyes-en. Szűlés után is szabadságot vesznek ki. Egy férfi másképpen foglalkozik a gyerekkel, mint a nő. Apai szigorra és játékokra mindig szükség van. Azt is elítélem, aki lelép, mindent a nőre hagy. Válás után is foglalkozni kell a gyerekkel és anyagilag támogatni.

sorica123 (törölt) 2009.10.03. 20:33:02

@Erzsebet: hát persze, hogy másképp foglalkozik. És ez nem is okvetlenül baj. Ami engem mindkét szülőnél bosszant, az egyesegyedül az elhülyülés. Szerintem az nem árt a gyereknek, ha két szüleje van és mindkettő foglalkozik vele. Ami az apák gyesét illeti, van, amelyik alkalmas erre, de más eset, mintha az anya maradna otthon a gyerekkel. Nem könnyebb, nem nehezebb, más.

scsaba1 2009.10.04. 09:17:24

@sorica123:

A kettő között azért vannak fokozatok, nem?

Mert én például a mindenféle felelősség alól kibújó, saját nagyságukat és egyediségüket hangoztató, de a pálya széléről bekiabáló szigetemberektől teszem le a hajam

Erzsebet 2009.10.04. 11:10:18

@Sorica123: Engem is az elhülyülés bosszant. Aki gügyög, többesszám második személyben beszél. Magát bárhol anyának-apának hívatja. Engem az is idegesített, amikor a papírboltban is anyukának szólított az eladó.
Volt olyan kolléganőm is, aki óvodai dajkaként dolgozott. Állandóan infantilisen viselkedett, nyafogott, kényeskedett. Ez még egy gyerektől is csúnya, nem még egy középkorú nőtől.

sorica123 (törölt) 2009.10.04. 11:12:08

@scsaba1: de vannak, akár vitatkozni is lehet velem, nem pedig utánam mondogatni a jellegzetes szófordulataimat.
Ha meg az neked pályaszél, hogy apámat hétévesen láttam utoljára, akkor is úgy kellett előkeríteni, és annak ellenére, hogy jól elvoltunk, egy levelet nem bírt a továbbiakban írni, hogy él-e hal-e (vagy akár azzal, hogy megszületett a féltesóm, engem spec érdekelt mi van velük), akkor oké, nem vagyok számodra vitapartner.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.10.04. 11:33:40

@Erzsebet:
Ez a többes sz. 2.sz. ez nagyon találó.
Kicsiknél is borzasztó, de eldurvult változata amikor egy ismerős mondta:
-Minket is felvettek a hat osztályos gimibe!
Hát, nekem csak a fiamat vették fel, én meg itthon maradtam.:)

Erzsebet 2009.10.04. 12:47:01

@Rosa Rugosa: A védőnők is T/2-ben beszélnek. Én is mondhatnám, hogy járunk az egyetemre, csak a fiam jár. Nekem kimaradt az életemből.

@Sorica123: Egyik ismerősöm 6 éves volt, amikor őt és testvérét elhagyta az apjuk. Azóta se kép se hang. Közben az apa megbetegedett, a bíróság a lányt szülőtartásra kötelezte.

scsaba1 2009.10.04. 12:57:29

@sorica123:

De magadra vetted, pedig nem konkrétan neked írtam. Ha nem tűnt volna fel, általános alanyt használtam.

Te jellemezted az egyik végletet. Azokat az embereket (az esetek 90%-ban nőket), akik a gyerek születése után képtelenek kitörni a pisi-kaki-hami-büfi négyszögből.

Én erre leírtam a másik végletet: azokat az embereket (az esetek 90%-ban férfiakat), akik képtelenek felelősséget vállalni bármiért is, ami bonyolultabb egy kaktusznál, viszont nagy arccal szeretik osztani a családosokat, meg mindenféle idióta indokokat gyártanak arról, hogy nekik miért nem kell gyerek. (erre a világra nem, nem vagyok még rá felkészülve 35 évesen, úgy is túlnépesedik a Föld meg ilyenek...)

A két véglet között azért vannak fokozatok..
Szerintem árnyékra vetődtél, barátom...

sorica123 (törölt) 2009.10.04. 14:31:52

@scsaba1: akkor nagyon elkeverhettél valamit, mert ezt bizony nekem válaszoltad, névvel, azért is reagáltam le.
Én mindkét végletet jellemeztem, egyfelől az elhülyülő, családi életben elvesző árnyékembereket, másfelől meg fateromat, aki ugye a másik fele, nem tudom, féltesómmal milyen, de mikor én voltam akkora, egy kutya bolháját nem lehetett rá bízni. Na. És igen, vannak fokozatok, például az, aki nem nézi az átlag családost konstans hülyének pusztán családos volta miatt, de nem érzi tökön-babon át emberiséggel szembeni kötelességének a családalapítást. Ez volnék én (megjegyzem, szeretnék családot valamikor, de van egy gyanúm, hogy nem kukkra megy ez...).

sorica123 (törölt) 2009.10.04. 14:34:18

@Erzsebet: és az apát nem kötelezte gyerektartásra, mikor még egészséges volt...? Hogy van ez? Én úgy tudtam, hogy nem kötelező se egyik, se másik, mi pl nem kértünk gyerektartást apámtól, mert akkoriban sose volt rendes melója, nem akartunk kitolni vele (ő se kitolni akart velünk, csak szükségszerűen úgy jött ki amit csinált).

scsaba1 2009.10.04. 15:37:56

@sorica123:
Baszki...
Ezt írtad:Megcsinálni a gyereket, aztán otthagyni a francba, annyival, hogy a mi vezetéknevünket viseli - az macsós? Mert akkor én például büszke lehetek a macsó fateromra...
Mindazonáltal én is leteszem a hajam a gyerekezést egyetlen élethivatásnak tekintő, a családos életben elvesző árnyékemberektől.

Én erre azt írtam:

Mert én például a mindenféle felelősség alól kibújó, saját nagyságukat és egyediségüket hangoztató, de a pálya széléről bekiabáló szigetemberektől teszem le a hajam.

Tehát te inkább az ősanyáktól teszed le a hajad, én meg inkább a nagypofájú szigetemberektől. Valószínűleg azért, mert a mi családunkban meg az ilyen ostoba segghuszárok fordulnak elő nagyobb számban.

És még ezt kérdeztem, pontosabban ezzel a kérdéssel indítottam, hogy: A kettő között azért vannak fokozatok, nem?

Erre neked elgurult a gyógyszered.

És igen: neked válaszoltam, mert a te kommentedet gondoltam tovább, és a választ sikerült magadra venned, arról én meg nem tehetek, hogy esetleg magadra ismertél. Ha...esetleg..., mert eléggé túlreagáltad.

Erzsebet 2009.10.04. 20:16:31

@Sorica123: Ezek a fiatalok még a 80-as években voltak gyerekek. Akkor még volt rendes meló. az apa fizetésének 40%-át levonták két gyerek után. Most a lány foglalkozhat egy beteg vadidegen emberrel.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.10.04. 21:12:11

Pont nem férfias hangvétel.:)

[c] 2009.10.04. 22:32:20

@Erzsebet: Szerintem meg a nő és a férfi dolga. Így.
De nem gyügyürübügyürü-stílusban, persze.

forumuser 2009.10.04. 22:37:36

@Erzsebet: Ezt szvsz nem lehet ilyen egyértelműen felosztani. Több családot ismerek, ahol az anya képviseli a Szigort, nem azért, mert emancipunci, hanem mert ő a hétköznapi élet szervezője, irányítója, s ebbe a gyermekekre vonatkozó rendszabályokat is beleérti.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.10.05. 08:11:53

@Erzsebet: Nem apuci téma, de most jutott eszembe a legszörnyűbb T/2.
Amikor az elfekvőben a magatehetetlen idős emberekkel beszélnek úgy, mint ha egy értelmi fogyatékos kisgyerek lenne. Fokozva az E/3-al.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.12.14. 12:31:19

van apuci, anyuci, meg babuci is. vagy azt még most csinálják?
süti beállítások módosítása